Etkö osaa pukeutua farkut ja farkkutakki kalliit kengät kyllä sopii mutta taitaa kansa tykätä onko ihme sinä hymyilet niinkuin sika
Stubb on turhake
Anonyymi-ap
2476
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
Vastaukset 24
Vanhimmat
Asiaton kirjoitus
Ei ole ihan totta puhuu
OLEN TAAS KIOVASSA.
TEEMME DIILIN.
SIINÄ ON VAAROJAKIN.
ESILLÄOLO ON TÄRKEÄÄ.
KANSA TYKKÄÄ.
jos stubin mielestä on järkevää iskeä venäjän logiikka keskuksiin .VOI venäjän iskeä vaikka suomen logiikka keskuksiin kun olaan sitä ukrainaa avustamassa.
Kyllä
Hullua, että Suomen presidentti kannataa avoimesti iskuja Venäjälle siviilikohteisiin.
Tuollainen pitää ottaa pois kaduilta kuljeksimasta ja pian!
Venäjälle saa iskeä vaikkapa ydinpommeilla sillä eivätkö rusinat itsekkin sellaiseta ihanoi. Putinilta ei lupaa kysytä kun sienipilvi kohoaa venäläisten suurkaupunkien yllä.
Ei ole presidenttini liskomies
venäjälle saatas kyllä iskeä, mutta en hyökkää ennenkö saan töitä.
Ei kukaan ole venäjälle hyökkäämässä.
Aloittajalta älytön ja hävytön kommentti sekä kunnioituksen puute presidenttiämme kohtaan!
Presidentti Pelle-Hermanni..
Presidentti joka on.kusipää
Tosiaan.
Pelöe hermanni .
imartelulle, kehuille, huomiolle perso narsisti stuppia viedään kuin pässiä narussa.. Varmaaa kehuvat et oiko sinä olet niin fiksu, oppinut venäjän kielen ja 10 muuta kieltä ainoastaan matkimalla.. olet nin fiksu ja kaunis..ja sinne meni taas pari miljardia.. veronmaksajien rahoja joihin stupilla ei ole mandaattia niitten lahjoittamiseen
ja näin Suomesta ja varsinkin köyhistä tulee maksajia stupidon idiotismille..
ukraina vedättää juutalais stumppua 6-0 eikä tollo edes tajuu.
Ihanku ukrainalaiset rakastaisi venäjän,ruotsalaista juutalaista kaappihomoa, jota cia.kin pitää kaksoisagenttina. voi voi voi reppanaa
Meillä on täysi pelle presidenttinä.
Hänestä on päästävä eroon ennen kuin hän tuhoaa koko maan.
Sääli, että meidän pressalla oli Haraldin hautajaisissa tumma asu, joka näytti ihan Temun halpatuotteilta. Ja hautajaisten jälkeen myös kuninkaanlinnan resepsuunissa hänen vaimonsa ei osannut niiata ollenkaan, vaikka on tiukan englantilaisen koulunkin käynyt, eli siellä on kyllä opetettu niiaamaan. Todella sivistymätöntä, sillä jopa Japanin edustajat osasivat kumartaa tai niiata ja kruununprinsessa Victoriakin niiasi Norjan leskikuningattarelle. Huomasin videosta, että Stuupidoiden poistutta leskikuningatar pyyhki silmäkulmiaan.
Sehän jakaa Suomen verotuloja Ukrainan korruptioon?
Saksalla ja Suomella on samantyyppinen tilanne: kummankin maan presidentiksi on nimitetty henkilö, jolla selvästikään ei ole edellytyksiä tehtäviensä asianmukaiseen hoitamiseen – eikä edes minkäänlaista haluakaan korjata näitä osaamisessaan ilmeneviä puutteitaan.
Siis melko vastaavantyyppinen tilanne kuin jos vaikkapa lapsiasiainvaltuutetuksi nimitettäisiin joku paatunut pedofiili.
Saksan presidentti eli liittopresidentti (Bundespräsident) on Frank-Walter Steinmeier.
Mitä yhteistä hänellä on Stubbilla on, muuta kuin presidentti virkanimi?