Äitini joka on myös rakas minulle sanoi nyt aamulla kun kävin hänen luonaan, että pyydä se mies kylään. Olen sinusta puhunut niin paljon hänelle ja hän tietää mitä merkitset minulle. Olen ne yliluonnolliset asiatkin välillämme puhunut, koska hän on erilainen ja häneen voi luottaa. Ehkä meidän olisi tosiaan aika nähdä? Mutta sun olisi hyvä ottaa muhun WhatsAppissa yhteyttä jos olet valmis siihen, koska ymmärrät varmaan miten minua hävettää ne angstiset rakkauspurkaukset videoissani. Olen varma että olet täällä joskus avauksen tehnyt kun puhuin peilisieluista ja rukoilen Jumalaa, että näet tämän ja otat muhun yhteyttä. Sä tiedät yhdestä asiasta et ootan sun yhteydenottoasi mikäli sen teet. :)
Niin ja sun pitäis olla nyt sen verran rohkea jos haluat nähdä mut silmästä silmään. ♡
☆ Sonja ☆
Rakas S-mies toivon että luet tämän
16
102
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Up
- Anonyymi00002
Up
- Anonyymi00003
Up
- Anonyymi00004
Turha luulla että haluaisin koskaan olla "äitisi".
- Anonyymi00006
Öö?
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Öö?
Öö koita jo keksiä palstaäijän eli aapeen trollotteluun jotain muuta sisältöä
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Öö koita jo keksiä palstaäijän eli aapeen trollotteluun jotain muuta sisältöä
Ok.
- Anonyymi00005
"Sonjan suoli- ja silmänpohjahuuhtelut". -VisiTorsOnly
- Anonyymi00007
Öö potenssiin kaksi?
- Anonyymi00011
Onko tämä guben luoma sonja ja joka pirjo sulle yhtä kuin pakkomielteen kohde josta uliset sekavia?
- Anonyymi00008
Tämä on taas näitä keksittyjä hahmoja. Kukaan ei kirjota tämmöstä oikeasti. Menkää hoitoon.
- Anonyymi00009
Ok. Kiitos kommentitasi. Tohtori ei ilmeisesti uusinut Ozempic-reseptiäsi ja se teitä niin kiukuttaa kun olet liian tyh*ä Iaihduttamaan.
● näkijä ○ - Anonyymi00012
No älä ihmeessä noin sano guben provosta. Mm mitään J miestä ei ole sekin on guben luomus autan sen verran yksäri
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
No älä ihmeessä noin sano guben provosta. Mm mitään J miestä ei ole sekin on guben luomus autan sen verran yksäri
Jaa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jaa.
Jaksamista teidänkin studioon
- Anonyymi00016
Eipä hän täällä ole ja kaistapäinen paikkahan tämä onkin. Mulla on aina vaan niin ikävä ja kun ei halua mulle keskustella irl, niin tääl oon haaveillut kohta viisi vuotta. Ihan sairasta kun ei voi enää koskaan kokea rakkautta. :'(
Sitä ihmettelen miten hän voi?
Ja kun meidän välinen seksi on niin taivaallista, että hänkin sitä tahtoo eniten mun kans, niin miksi ei halua sitoutua?
Must ei ole siihen sun kanssa, ellet kykene sitoutumaan minuun ja salassa se olisi pidetty, tollo.
Lopetan nyt tämän palstan käytön ja Iihavat ru*at äm*ät varmaan viel kommentoi pas*aansa.
S ♡
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476