Luin että tuota laitetta tilattu eniten kaikista. Onko niin että ihmiset tilanneet näkemättä auton? Tai yritykset?
Vastaukset 31
- Anonyymi00001
Euroopassa täyssähköautojen osuus uusien autojen myynnistä ja ensirekisteröinneistä on keskimäärin noin 20–23 prosenttia. Yhdysvalloissa täyssähköautojen osuus uusien autojen myynnistä on liikkunut vain noin 5,8–7,4 prosentin välillä. Uudelle EX60 mallille voi käydä kuten EX30 sähköautolle. Alkuinnostuksen jälkeen myynti sakkaa. Jos EX60 mallin myynti ei vedä suurilla markkina-alueilla, niin sillä mallilla Volvo ei pitkälle pötki. Volvo on laittanut kaikki marjat samaan koriin ja niin ei pitäisi koskaan toimia. Rinnakkaisia olisi pitänyt kehittää ja julkaista myös uusia polttomoottoriautoja.
EX60 ei pysty korvaamaan Volvon eniten myytyä XC60 mallia.- Anonyymi00002
Eihän tuon auton ulkonäössä ole sinänsä vikaa. Ihan tyylikäs. Tänään tuli kaksi vastaan.
Joku tuossa sisätilassa silti tökkii kun kuvia katsoo. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Eihän tuon auton ulkonäössä ole sinänsä vikaa. Ihan tyylikäs. Tänään tuli kaksi vastaan.
Joku tuossa sisätilassa silti tökkii kun kuvia katsoo.Ruma infonäyttö ja ne typerät suuttimet vai mitkä ne pitkät pystyjutut kojelaudassa ovatkaan. Kuitenkin viime vuosituhannelta, ei voi verrata esim Mersuihin.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ruma infonäyttö ja ne typerät suuttimet vai mitkä ne pitkät pystyjutut kojelaudassa ovatkaan. Kuitenkin viime vuosituhannelta, ei voi verrata esim Mersuihin.
Eikä niitä tietääkseni verratakkaan ainakaan kukaan järkevä tee niin.
Volvo on kiinalainen, ajat volvon pihaan niin sun pitää selittää toiselle että se on kallis auto...mersssssua ei tarvi selitellä...tähti kertoo kaiken ja yleensä kysymyksiä ei tule. Mersussssulla pääsee siis vähemmällä puheella. - Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Volvo on kiinalainen, ajat volvon pihaan niin sun pitää selittää toiselle että se on kallis auto...mersssssua ei tarvi selitellä...tähti kertoo kaiken ja yleensä kysymyksiä ei tule. Mersussssulla pääsee siis vähemmällä puheella.Mielenkiintoinen tapa valita auto. Miksi nyt selität netissä?
Itse olen ollut tyytyväinen Volvoon. Mersun omistaneena voin sanoa että ei se täydellinen ole. Melkein kaikissa autoissa on Kiinalaisia osia nylysin.
Lähes mahdotonta rakentaa auto ilman Kiinan tuotteita.
Mersu ei edes pärjää Kiinan premium merkeille laadussa eikä varsinkaan hinnassa.
Jopa korin sovittaminen on Mersussa heikompi kuin Kiinan verrokeissa.
Volvo EX60 on todella paljon tilattu ja myynti jatkuvasti vain lisääntyy.
2027 nähdään todellinen volyymi. Kiinalaiset nyt vain tekee hiton hyviä autoja halvalla nykysin. Siksi Kiinalaisille on asetettu tuontitulleja, koska muuten jää perinteiset valmistajat täysin jalkoihin. - Anonyymi00010
Anonyymi00004 kirjoitti:
Volvo on kiinalainen, ajat volvon pihaan niin sun pitää selittää toiselle että se on kallis auto...mersssssua ei tarvi selitellä...tähti kertoo kaiken ja yleensä kysymyksiä ei tule. Mersussssulla pääsee siis vähemmällä puheella.Joudutko sä useinkin selittämään minkä hintaisella autolla ajat? Miksi? Kuvitteletko että se jotenkin lisää muiden arvostusta sinua kohtaan?
Minä en keksi yhtään syytä miksi erityisesti pitäisi selittää jollekin paljonko autoni on maksanut. - Anonyymi00011
Anonyymi00002 kirjoitti:
Joku tuossa sisätilassa silti tökkii kun kuvia katsoo.Joo. Samaa mieltä.
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mielenkiintoinen tapa valita auto. Miksi nyt selität netissä?
Itse olen ollut tyytyväinen Volvoon. Mersun omistaneena voin sanoa että ei se täydellinen ole. Melkein kaikissa autoissa on Kiinalaisia osia nylysin.
Mersu ei edes pärjää Kiinan premium merkeille laadussa eikä varsinkaan hinnassa.
2027 nähdään todellinen volyymi. Kiinalaiset nyt vain tekee hiton hyviä autoja halvalla nykysin. Siksi Kiinalaisille on asetettu tuontitulleja, koska muuten jää perinteiset valmistajat täysin jalkoihin.Tarkkaa maailmanlaajuista tai virallista kokonaismäärää tilattujen Volvo EX60 -autojen määrästä ei ole julkistettu. Kerrotaan vaan epämääräisesti, että suosio on ylittänyt odotuksia, ja autoja on tilattu niin Ruotsissa, Suomessa kuin muualla Euroopassa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joudutko sä useinkin selittämään minkä hintaisella autolla ajat? Miksi? Kuvitteletko että se jotenkin lisää muiden arvostusta sinua kohtaan?
Minä en keksi yhtään syytä miksi erityisesti pitäisi selittää jollekin paljonko autoni on maksanut.Ei tarvi selitellä kun ajaa mersulla.
- Anonyymi00018
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mielenkiintoinen tapa valita auto. Miksi nyt selität netissä?
2027 nähdään todellinen volyymi. Kiinalaiset nyt vain tekee hiton hyviä autoja halvalla nykysin. Siksi Kiinalaisille on asetettu tuontitulleja, koska muuten jää perinteiset valmistajat täysin jalkoihin.EX30 myytiin alkuun myös valtavasti vaikka sitä ei oltu nähty. Auto floppasi täysin ja ohjelmisto vikoja paljon. Enää sitä ei sitten juuri myydäkkään. Luulen että EX60 kohtalo on sama. Tai sitten pian vain 0,99 korolla ja isolla alella kaupaksi.
Luulen että volvo laskee ex60 hinnat äkkiä 50 alkavaksi - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
EX30 myytiin alkuun myös valtavasti vaikka sitä ei oltu nähty. Auto floppasi täysin ja ohjelmisto vikoja paljon. Enää sitä ei sitten juuri myydäkkään. Luulen että EX60 kohtalo on sama. Tai sitten pian vain 0,99 korolla ja isolla alella kaupaksi.
Luulen että volvo laskee ex60 hinnat äkkiä 50 alkavaksiSama kävi sikakalliille EX90 mallille.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sama kävi sikakalliille EX90 mallille.
Niin kävi, mutta sitä ei ole koskaan myyty valtavasti. Myyntiluvuilla EX90 on raskaasti tappiollinen malli. Ilmankos myyntilukujen raportointia on rajattu.
Vuonna 2025 Volvo Cars myi maailmanlaajuisesti yhteensä 16 311 kappaletta Volvo EX90 -sähköautoa. Esimerkiksi Yhdysvalloissa autoja toimitettiin samana vuonna 3 913 kappaletta. Volvon julkaistua joulukuun 2025 myyntiluvut yhtiö on rajannut yksittäisten automallien tarkkojen kuukausi- ja tuotantomäärien erillistä raportointia. - Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei tarvi selitellä kun ajaa mersulla.
Heheheheh. Sit sä heräsit. Olikin vain märkä uni. Heheheheh
- Anonyymi00027
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joudutko sä useinkin selittämään minkä hintaisella autolla ajat? Miksi? Kuvitteletko että se jotenkin lisää muiden arvostusta sinua kohtaan?
Minä en keksi yhtään syytä miksi erityisesti pitäisi selittää jollekin paljonko autoni on maksanut.Kyllä minä arvotan itseni ja muiden elämän ihan sen mukaan onko rahaa vai ei ja miten paljon ja millä autolla kukakin ajaa. Myös puoluekanta vaikuttaa. En voisi olla vasurin tai vihreän kanssa tekemisissä.
- Anonyymi00028
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tarkkaa maailmanlaajuista tai virallista kokonaismäärää tilattujen Volvo EX60 -autojen määrästä ei ole julkistettu. Kerrotaan vaan epämääräisesti, että suosio on ylittänyt odotuksia, ja autoja on tilattu niin Ruotsissa, Suomessa kuin muualla Euroopassa.
Niin se taisi olla EX30 kanssa myös. Kunnes myynti hyytyi, ihmiset näki mikä se on.
- Anonyymi00005
Onko Tesla nätti sisältä, ei minusta, mutta kauppa käy.
- Anonyymi00013
Niinpä, valtaosa ihmisistähän on muutenkin keskivertoa tyhmempiä🤣. Ei mutta oikeesti teslahan on noista edullisista 40-50 sähköautoista ihan pätevä, ei siihen hintaan luxusta kuulukkaan saada. Mutta ex60 on käytännös 70-80nelivetona, sietäs vähä edes yritystä ohjaamoon.
- Anonyymi00014
Vaikka en pidä tietyistä Teslan käytettävyyteen liittyvistä asioista, niin toisaalta tuo Teslan minimalistinen sisustus ja kojelauta on omalla tavallaan tyylikästä.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vaikka en pidä tietyistä Teslan käytettävyyteen liittyvistä asioista, niin toisaalta tuo Teslan minimalistinen sisustus ja kojelauta on omalla tavallaan tyylikästä.
Joo se sopii edulliseen 50 autoon kuten tesla ihan hyvin.
- Anonyymi00030
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niinpä, valtaosa ihmisistähän on muutenkin keskivertoa tyhmempiä🤣. Ei mutta oikeesti teslahan on noista edullisista 40-50 sähköautoista ihan pätevä, ei siihen hintaan luxusta kuulukkaan saada. Mutta ex60 on käytännös 70-80nelivetona, sietäs vähä edes yritystä ohjaamoon.
Jotenkin logiikkasi ontuu. Suurin osa ei voi oĺla keskivertoa tyhmempiä.
- Anonyymi00021
Mikä toi ex60 sisusta on, yhtä ex30 kanssa.
- Anonyymi00023
Esimerkiksi reilusti alle 40 000 tonnin Cuprassa on toisin kuin halvimmillaan pitkästi yli 60 000 maksavissa Volvon EX malleissa, hienompi mittaristo, kaukosäätimet oven avaukseen, fyysisiä kytkimiä ja sähköisesti liikkuva suojaverho panoraamalasikatossa. Eikä tätä lasikattoa pakkomyydä, kuten Volvossa, vaan se on lisävaruste. Edes 90 000 euron EX90 mallissa ei ole suojaverhoa ja kesällä katto hohkaa lämpöä ja talvella kylmää, kuten EX60 mallissakin. EX60 on kuin hieman venytetty EX30. Kojetaulukin on yhtä törkeä tekele. Ainoastaan jonkinlainen mittaristo on lisätty joskin se muistuttaa lähinnä paikalleen liimattua postiluukkua.
- Anonyymi00024
Mikäli auton kestävyys on samaa tasoa ja vikojen korjaus yhtä kallista kuin muiden sähköautojen, niin se on täysi susi. Volvolle saattaisi löytyä markkinarako, jos muista poiketen olisi kestävä ja vikojen korjaus halvempaa. Se tarkoittaisi sitä, että esimerkiksi sähkömoottoriin olisi saatavissa vaikka laakereita eikä myytäisi vain kokonaista uutta sähkömoottoria. Näinhän vaikka toimii VAG-konserni.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mikäli auton kestävyys on samaa tasoa ja vikojen korjaus yhtä kallista kuin muiden sähköautojen, niin se on täysi susi. Volvolle saattaisi löytyä markkinarako, jos muista poiketen olisi kestävä ja vikojen korjaus halvempaa. Se tarkoittaisi sitä, että esimerkiksi sähkömoottoriin olisi saatavissa vaikka laakereita eikä myytäisi vain kokonaista uutta sähkömoottoria. Näinhän vaikka toimii VAG-konserni.
Näinhän ei ole asian laita vaikkapa Volvon ladattavissa hybrideissä. Esimerkiksi invertteri maksaa 7500 euroa!
- Anonyymi00026
Aika hyvin sanottu. Kävin katsomassa EX60 ja laatu täyttä kuraa. Mietin että mitkä helvetin volvo lasit päässä toimittajat ovat tehneet juttuja tästä muoviämpäristä? Tuossa EX60 mallissa ei kerrassaan ole mitään järkeä sisustan osalta, ei tosin EX30 mallissakaan. Nämä kaikki uudet volcot vaikuttaa olevan tehty isolla säästökuurilla sitä avainta myöten jota ei siis ole...tai nappeja ei ole. Uskomatonta todella.
- Anonyymi00029
ES90 mallia en vertaisi millään MB, bmw tai audin vastaaviin. Siihen ei ole saatu edes valoja rattiin, takalaseille ei ole omaa nappia edessä. Käsittämätöntä että tuon hintaisessa autossa on säästettt kaikessa. Nappanahka penkit on kyllä hyvät ja hienot mutta en ymmärrä miksi silti ovet ja keskikyynärnoja tehdään siitä sukelluspuvun tuntusesta keinonahasta, se saa sisustasta melkoisen materiaalejen sekasopan. Edelleen auto on hurjan hintanen kun ottaa huomioon sen että näissä perus asioissa on säästelty. Hiljainen se kyllä oli, poikkeuksellisen hiljainen. Performance versiossa on kyllä tehoa mutta volvo ei viitsinyt tehdä tehoja vastaavaa alustaa perf malliin. Alusta on kuin vanhassa jenkissä ja auto ikäänkuin keulii pehmeän jousituksen vuoksi motarillakin 680hv tehoilla.
- Anonyymi00031
Jopa paremmin varustellun kiinalaisen auton, esimerkiksi Jaecoo 7, saa noin 35000 eurolla ja siinä on mm. sähköinen verho panoraamalasikatossa plus paljon muita varusteita. Volvo EX60 mallin hinnan pitäisi olla alle 40 000 euroa.
- Anonyymi00032
Näihin volvos voi verrata hyvin. Volvossa melkonen ylihinta.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Näihin volvos voi verrata hyvin. Volvossa melkonen ylihinta.
Viimeiset premium volvot oli S90/V90/XC90. Alkupäässä eli 2016 paikkeilla. Ovet oli oikeaa nahkaa ja keskikyynernojat jos nappanahka autossa.
- Anonyymi00034
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/41fd485a-19d0-4006-bdda-48ee6d333963
Kiinalainen Jaecoo on nyt kova luu Volvolle. Paljon halvempi. Silti on ominaisuuksia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.135785Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48642- 70619
- 81571
- 39529
- 46510
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36475- 21468
- 94462
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja261449Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko36401Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.86396Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80395- 13385
- 21382
Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U32376- 29374
Kangasluoman kirjoitus Lapuan Sanomissa
Ei voi kun nauraa. Nyt tämä henkilö ajaa säästöjä lakkauttamalla kouluja ja sitä myöten tapetaan sivukyliä. Kyseinen h49365