🤔⛅️🏢 nauttii siitä kun aamulla herätessä näkee iķkunasta poutapilvien purjehtivan viljavien peltojen yllä. Kyllä se kaupungin kerrostalonäkymän voittaa.
Kaksin olis aina pyörykämpi ❤️
Esteetikko mlnussa
7
87
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
Tällä korvessa taas korkeapaineen vallitessa ihailen kuinka pilvet voi noin korkealla olla, puhumattakaan kesäyön helmiäispilvistä. Mustat ukkoskuuropilvet ovat myös hurjan kiehtovia. Tämmöstä meillä.
Sain juuri pihalla pyykit ripustettua ja tulin välipalalle. Muutamia tummempia hattaroita peitti välillä auringon ja tuli kylmempää hetkeksi.Täällä oli saunaan/lähelle iskenyt salama kun olin poissa. Harmi ettei palanut muuta kuin sulake.
- Anonyymi00004UUSI
lounas.ajatus kirjoitti:
Sain juuri pihalla pyykit ripustettua ja tulin välipalalle. Muutamia tummempia hattaroita peitti välillä auringon ja tuli kylmempää hetkeksi.Täällä oli saunaan/lähelle iskenyt salama kun olin poissa. Harmi ettei palanut muuta kuin sulake.
Mikä harmi jos sulake palaa ne mitään maksa, olisiko saunan pitänyt palaa.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mikä harmi jos sulake palaa ne mitään maksa, olisiko saunan pitänyt palaa.
Sauna on evakkojen rakentama, joutaisi pois. En käytä sieltä kuin pataa. Mulla on pieni kesäsauna pihalla.
- Anonyymi00002UUSI
Minä en halua muuttaa maalle koskaan!
- Anonyymi00005UUSI
Olemme erilaisia, onneksi. Minä kuolisin tekemättömyyden vuoksi asunto-osakkeessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011762
- 60800
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263755- 43714
Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l126669- 44551
- 33508
- 29459
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste58446Martinan naama Seiskan kannessa
Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it108442