🤔⛅️🏢 nauttii siitä kun aamulla herätessä näkee iķkunasta poutapilvien purjehtivan viljavien peltojen yllä. Kyllä se kaupungin kerrostalonäkymän voittaa.
Kaksin olis aina pyörykämpi ❤️
Esteetikko mlnussa
15
162
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Tällä korvessa taas korkeapaineen vallitessa ihailen kuinka pilvet voi noin korkealla olla, puhumattakaan kesäyön helmiäispilvistä. Mustat ukkoskuuropilvet ovat myös hurjan kiehtovia. Tämmöstä meillä.
Sain juuri pihalla pyykit ripustettua ja tulin välipalalle. Muutamia tummempia hattaroita peitti välillä auringon ja tuli kylmempää hetkeksi.Täällä oli saunaan/lähelle iskenyt salama kun olin poissa. Harmi ettei palanut muuta kuin sulake.
- Anonyymi00004
lounas.ajatus kirjoitti:
Sain juuri pihalla pyykit ripustettua ja tulin välipalalle. Muutamia tummempia hattaroita peitti välillä auringon ja tuli kylmempää hetkeksi.Täällä oli saunaan/lähelle iskenyt salama kun olin poissa. Harmi ettei palanut muuta kuin sulake.
Mikä harmi jos sulake palaa ne mitään maksa, olisiko saunan pitänyt palaa.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mikä harmi jos sulake palaa ne mitään maksa, olisiko saunan pitänyt palaa.
Sauna on evakkojen rakentama, joutaisi pois. En käytä sieltä kuin pataa. Mulla on pieni kesäsauna pihalla.
lounas.ajatus kirjoitti:
Välipalatauko näköjään samaan aikaan. Ulkoa kuuluu ukkosen jytinää. Millähän todennäköisyydellä salama iskee samaan paikkaan?
- Anonyymi00002
Minä en halua muuttaa maalle koskaan!
- Anonyymi00005
Olemme erilaisia, onneksi. Minä kuolisin tekemättömyyden vuoksi asunto-osakkeessa.
Kaupunkinäkymällä ja maalaismaisemalla on tosiaan eroja. Tuttavarouva istuu parvekkeella seuraamassa kaupungin elämää. En ehkä haluaisi tietää, että häntä vastapäätä asuvalla miehellä on mustat bokserit. Valojen syttymisajoista rouva on päätellyt miehen käyvän vuorotöissä.
- Anonyymi00007
Niin no kyllä ne täällä maallakin kirkonkylän parkkipaikalla samat istuu autossa, että kuka se kenenkin kanssa kaupassa käy, hyvin mielenkiintoista. Jos taajamassa vahingossa iltaisin ulos pistäytyy heti parit verhot heilahtaa. Täällä maalla sitä voi kusasta nurkanpäähän eikä isoa numeroa tule.
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin no kyllä ne täällä maallakin kirkonkylän parkkipaikalla samat istuu autossa, että kuka se kenenkin kanssa kaupassa käy, hyvin mielenkiintoista. Jos taajamassa vahingossa iltaisin ulos pistäytyy heti parit verhot heilahtaa. Täällä maalla sitä voi kusasta nurkanpäähän eikä isoa numeroa tule.
Itse olen pikkukylästä kotoisin. Eipä siellä ulkona juurikaan mitään tapahtunut.Jos jossain oli vaikka tulipalo, niin puolet kylää tuli sitä tuijottamaan.
- Anonyymi00008
Käpy tipahti puusta täällä korvessa viikko sitten. Oli sellainen vaikuttava tapahtuma hiljaisuuden keskellä.
- Anonyymi00009
Nesteetikko sinussa, kaljoitellen aina pyörykämpi 🍻
Sulla on aina nuo kaljat mielessä. Mä en käytä kaljaa, enä muutakaan alkoholia lainkaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131403
- 45921
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r133704- 70676
- 67626
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.109523Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e101485Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466- 52462
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410