Kuulin jotain juttua sinusta ja mietin että juotko viikonloppuisin paljon ikävääsi, unohtaaksesi? En kyllä tiedä oliko niissä puheissa liioittelua mukana.. että onko tilanne niin paha kuitenkaan. Silloin vuosia aiemminkin kuulin sinun juopotelleen ihan kunnolla sen meidän episodin jälkeen... tulipa vaan mieleen 🥺😔
Vastaukset 45
- Anonyymi00001
Suruuni juopottelen ja seuran kaipuun takia ja on tilanne aika huono. 😢
- Anonyymi00018
Karma hoitaa
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Karma hoitaa
Totta! Minä olen se karma!
- Anonyymi00002
Pirkka kaljaa
- Anonyymi00003
Jos pitäisi vastata otsikkoosi niin vastaus on kyllä... En tiedä miten väritettyjä juttuja olet kuullut niin niihin en voi ottaa kantaa. Ei se ainut syy ole ei vaan ole läheisiä kavereita ja muuta tekemistä joka olisi kuin porkkana viikonlopuksi viikon jälkeen. Pelailen katselen youtubea ja luen auto ja rannekelloaiheisia uutisia jne... Siinä lomassa on sitten ihan kiva vähän ottaa.
- Anonyymi00019
Ryyppää teinien kanssa ei halua aikuistua.
- Anonyymi00004
en juo ikävään enkä muutenkaan usein
- Anonyymi00023
veikkaan et se rypee siellä pohjalla
- Anonyymi00044
Anonyymi00023 kirjoitti:
veikkaan et se rypee siellä pohjalla
No kun semmoistakin kuulin että jonnekin ojaan hän olisi kaatunut, mutta en tiedä oikein uskoisinko sitä.. -ap-
- Anonyymi00005
Vesi ei riitä hanasta juon paljon.
- Anonyymi00006
Milloin se tapahtuu?
- Anonyymi00021
Every day
- Anonyymi00007
Suuri ilmestys
- Anonyymi00008
Mitä aiot tehdä siinä tilanteessa?
- Anonyymi00009
Mitä aikoo tehdä? Tämän viikon kysymys
- Anonyymi00010
Ei mitään perää että viikonloppuisin juon. Kyllä minä Venla olen päissään ihan arkipäiväisinkin ikävissäni.
- Anonyymi00014
Kossu ei petä koskaan, kuin naiset.
- Anonyymi00026
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kossu ei petä koskaan, kuin naiset.
Kossu tuntee vain vihaa
- Anonyymi00041
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kossu tuntee vain vihaa
Kun mulla täällä korvessa vain tunteita. En ole kyllä yli 20 vuoteen kokeillut.
- Anonyymi00011
Moni on jo kysynyt
- Anonyymi00012
En juo alkoholia.
- Anonyymi00039
en minäkään tarvis jos venkan saisin.
- Anonyymi00013
Miten juodaan ikävää 🤔?
- Anonyymi00015
Valmis kokemaan?
- Anonyymi00016
Ensi vuonnako on?
- Anonyymi00017
Pahasti ja armottomasti perseilin hommat paskaks enkä voi syyttää kui itseäni. Tekoja enkä sanoja saa vedettyä takas, enkä ole mitään tehnyt asian eteen. Ei ole itsetuntoa mennä pyytämään edes anteeksi sitä mitä tein naiselle. Niikui sanoin en aio muuttua, jatkan kuten lystää. En tunne mitään ketään kohtaan. Viina on tyhjää parempi.
- Anonyymi00032
Viina on paskin päihde.
- Anonyymi00024
en tiedä nyt yhtään mistä puhut
- Anonyymi00027
Vakiorepliikki, toimii useimmille👍
- Anonyymi00028
Syvässä kusessa ryömii kuuleman perusteella kaiketi ansaittua.
- Anonyymi00029
En juo. Koska en halua unohtaa. Selvinpäin tunnen kaikista vahvimmin. Humalassa olen vain surullinen kyynelehtivä olio, koska ikävä iskee silloin koviten.
- Anonyymi00030
Joskus juon toisinaan taas en. Omaehtoinen tuurijuoppo.
- Anonyymi00031
Tietämättä mitä sulle on liioiteltu, mistäkin. Ei tarvitse ryyppäillä.
- Anonyymi00033
Juon jos huvittaa ja jos ei huvita niin en juo. Kukaan ei voi määräillä mua. Olen vapaa vihdoinkin ja sekös erästä pännii.
- Anonyymi00034
Kyllä taas on mennyt knnisä kolmatta viikkoa ehkä lopetan ens viikonloppuna en tiiä
- Anonyymi00035
koko ajan hersq yms
- Anonyymi00036
Se kertokoon paljon, kahteen vuoteen en juonut tippaakaan, ei siksi ettenkö olisi voinut juoda. Jos seurustelisin esim. jonkun naisen kanssa yökerhossa, tuskin ottaisin mitään. Sensijaan jos jossain tanssipaikalla on epämiellyttäviä miehiä näkymää pilaamassa, on vähän pakkokin ottaa sietääkseen tilannetta.
- Anonyymi00037
jatkuvasti
- Anonyymi00038
ryyppään ja rellestän
- Anonyymi00040
Laula kanssain, laula rakkain. Laulu pienen sydämen....vain laulukeikalla...
- Anonyymi00042
Minä ostan normisti sen tonkan viiniä ja siihe 24 päki bissee ei haittaa vaiks ois laps kattomas vieres:)
- Anonyymi00043
Olen miesten mies ;)
- Anonyymi00046
Yleensä vitutukseen huonoin syy ikinä juoda yleensä takuuvarma lopputulos joutua hankaluuksin en ole onnistunu siinäkään
- Anonyymi00048
Juu, koppa kaljaa päivittäin janoon. Vesi ei auta.
- Anonyymi00049
Kyllä, myönnän. Paha olo ja ikävä. Sekä se että hetkellisesti alkoholi on auttanut olotilaan. Hämmennys ja epäusko vaivaa myös. Haluaisin olla sinun kanssa tekemisissä. Joskus vuosia sittenkin tuli läträttyä joo mutta muista syistä.
-M
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101290- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66751
- 33642
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501