Olen parin viikon ajan vellonut syvissä vesissä pieleen menneen rakkauden vuoksi… Ulospäin sitä ei kai kaukaa näe, koska tällaiset hetket laittavat panostamaan paljon kaikkeen muuhun. Olen harrastanut liikuntaa melkein päivittäin, siivonnut kaappeja, tavannut ystäviä, kokkaillut uusia ruokia, värjännyt hiukseni jne. Tajusin vasta asian, samoin sen, että se on itselleni varmasti iso apu selviytymiseen…
Miten muut? Miten sydänsurut vaikuttavat arkeenne? Haluisitteko muuttaa sitä?
Sydänsuruissa kärsivät, miten vietätte päivänne?
19
216
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Ihan vaan elämällä. Nyt alkanut nousta inho ja viha. Kaiken muun oisin kestänyt mut tunteista valehtelu oli liikaa.
- Anonyymi00002
Niitäkin taitaa hieman tarvita irti päästämisen… Huomaan itselläni vastaavaa, vaikka oikeasti en vihaa enkä inhoa, enemmänkin olen pohjimmiltani surullinen, mutta jostain olen jonkun fiksun kuullut sanoneen että eron hetkillä sitä kiukkua tarvitsee edes ripauksen tai muuten ei pääse eteenpäin.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niitäkin taitaa hieman tarvita irti päästämisen… Huomaan itselläni vastaavaa, vaikka oikeasti en vihaa enkä inhoa, enemmänkin olen pohjimmiltani surullinen, mutta jostain olen jonkun fiksun kuullut sanoneen että eron hetkillä sitä kiukkua tarvitsee edes ripauksen tai muuten ei pääse eteenpäin.
Olin päästänyt irti jo. Jäljellä oli lempeät muistot. Mut nyt hän sitte pilasi kaikki hyvät muistot minulta. En enää usko edes että kukaan minua rakastaa tai ikinä on rakastanut. Kaikki vaan aina valehdelleet. Olen aina epäillyt sitä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Leikkasin tomaattia kuvittekin hänet siihen. Kastelin letkulla kukkia. Kuvittelin että se ruoska millä häntä lyön. En ole koskaan tuntenut tämmöistä vihaa ketään kohtaan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olin päästänyt irti jo. Jäljellä oli lempeät muistot. Mut nyt hän sitte pilasi kaikki hyvät muistot minulta. En enää usko edes että kukaan minua rakastaa tai ikinä on rakastanut. Kaikki vaan aina valehdelleet. Olen aina epäillyt sitä.
Miten hän ne muistot pilasi? Oletko ihan varma ettei kyse ole vaikka siitä, että hänkin tunsi vihaa ja sanoi pahemmin kuin mitä tarkoitti? Mikä hänen motiivinsa olisi ollut sille että vain esittäisi tunteita?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miten hän ne muistot pilasi? Oletko ihan varma ettei kyse ole vaikka siitä, että hänkin tunsi vihaa ja sanoi pahemmin kuin mitä tarkoitti? Mikä hänen motiivinsa olisi ollut sille että vain esittäisi tunteita?
Hän on läpeensä mätä pska. Mitään normaalia siinä ihmisessä. Ihan vaan siksi että voi.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
En hae mitään selitystä hänen sanomisilleen. Vaikka ei oli tarkoittanut. Se ei minua liikutta enkä anna ikinä anteeksi. Enkä usko enää mitään muuta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Sekä mulla oli jo valmiiksi trauma kiusaamisesta/ tunteilla leikkimisestä kirjoitin siitä joskus tänne. Luulen et luki siitä täältä ja ymmärsi et nyt voi iskeä minua johonkin mistä en tule selviämään. Ihan pelkää pahuutta.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Nyt sitte hän laukaisi minun traumani ja itseinhon, pelot. Kaiken. Eikä minulla ole keinoja käsitellä näitä. En ole varma selviänkö tästä. Mut sehän on vaan hyvä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hän on läpeensä mätä pska. Mitään normaalia siinä ihmisessä. Ihan vaan siksi että voi.
Luulee voivansa tehdä mitä haluaa, mutta niinhän se ei todellakaan ole!
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
En hae mitään selitystä hänen sanomisilleen. Vaikka ei oli tarkoittanut. Se ei minua liikutta enkä anna ikinä anteeksi. Enkä usko enää mitään muuta.
Ei sinun hänen vuokseen tarvitse antaa anteeksi, mutta itsesi vuoksi voisi olla tärkeää ymmärtää että elämä on ristiriitaista, rakkautta on voinut olla vaikka lopputulos on mitä on, sinua on voitu rakastaa.
Haaveilethan sinäkin nyt väkivallasta häntä kohtaan, vaikka ilmeisesti hetkeä aiemmin rakastit? - Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä en esitä tunteita, koska niitä minulla ei ole niitä ollut ketään kohtaan!
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei sinun hänen vuokseen tarvitse antaa anteeksi, mutta itsesi vuoksi voisi olla tärkeää ymmärtää että elämä on ristiriitaista, rakkautta on voinut olla vaikka lopputulos on mitä on, sinua on voitu rakastaa.
Haaveilethan sinäkin nyt väkivallasta häntä kohtaan, vaikka ilmeisesti hetkeä aiemmin rakastit?Miksi. En näe mitään tarvetta.Minä vihaan niin kauan kun kuolen häntä. Olen antanut hänellle elämässäni anteeksi enemmän kuin kellekää. Itkenyt ja ymmärtänyt. Pitänyt hyvänä ihmisenä. Luottanut, arvostanut rakastanutkin. Mut nyt riitti. Kaikki oli valhetta hänen puolelta. Minun tahallaan satuttaminen kertoo ettei mitään välittämistä ikinä ollut.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Haaveilethan sinäkin nyt väkivallasta häntä kohtaan, vaikka ilmeisesti hetkeä aiemmin rakastit?Niin minäkin ajatelin mit eihän se ollut totta hänhän todisti sen mulle. Ei sitä minun eritavalla ajatelu muuta todeksi.
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Haaveilethan sinäkin nyt väkivallasta häntä kohtaan, vaikka ilmeisesti hetkeä aiemmin rakastit?Enemmänkin on ollut kyse siitä, että olen kokenut hänen olevan liian erilainen kuin mitä minä olen. Ja se liian kauan jatkunut maalittaminen on saanut minut voimaan todella huonosti jo vuosien ajan!
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Enemmänkin on ollut kyse siitä, että olen kokenut hänen olevan liian erilainen kuin mitä minä olen. Ja se liian kauan jatkunut maalittaminen on saanut minut voimaan todella huonosti jo vuosien ajan!
Kuka sinä olet. Älä tule väliin sotkemaan. Mikään maalittaminen liity tähän mitenkään.
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Minä en esitä tunteita, koska niitä minulla ei ole niitä ollut ketään kohtaan!
Tämähän ei koske sinua. Hän sanonut rakastavansa minua useita useita kertoja irl.
- Anonyymi00011
En ole kokenut sydänsuruja enää koskaan eroni jälkeen!
- Anonyymi00015
Kun pakolliset osuudet on hoidettu, kaivaudun sänkyyni peiton alle. Viime perjantaina tapasin ystävääni ja kului alkoholijuomia. Sehän ei oloa helpottanut. Minut jätettiin testarilla. Värjäsin tukan ja kävin ulkoilemassa. En ole viitsinyt hirveästi edes puhua kaikille, kun tämä oli alkava suhde.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476