Vai mitä mieltä olette näistä:
Sanna Marin on dokumentoidusti vastustanut Natoa -14, -19, -22
Nasima Razmyar, Sdp:n varapuheenjohtaja, tulee kommunistisesta neuvostoperheestä
Paavo Lipponen yritti saada koko Euroopan riippuvaiseksi Putinin kaasusta
Eero Heinäluoma sai Putinin Ystävyyden merkin
Kimmo Kiljusen Venäjä-yhteydet tuntee kaikki
Aika jännä, että juuri demarit usein nimittelee muita ryssän trolleiksi
14
51
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Eikö demarit ole myös ryssän kanssa hyökänneet suomalaisten kimppuun.
- Anonyymi00003
Kyllähän tälläkin hetkellä juuri vasemmisto tekee kovasti myyräntyötä heikentääkseen kaikkia länsimaita. Ja siten vasemmisto siis toimii Venäjän, Kiinan, islamistien yms. länsimaiden vihollisten intressien mukaisesti.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllähän tälläkin hetkellä juuri vasemmisto tekee kovasti myyräntyötä heikentääkseen kaikkia länsimaita. Ja siten vasemmisto siis toimii Venäjän, Kiinan, islamistien yms. länsimaiden vihollisten intressien mukaisesti.
Woke on erinomainen esimerkki tästä myyräntyöstä. Onneksi Trump on saanut wokettajat suurelta osin kuriin.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Woke on erinomainen esimerkki tästä myyräntyöstä. Onneksi Trump on saanut wokettajat suurelta osin kuriin.
Tarvitaan lisää johtajia jotka rohkenevat vastustaa woke-hulluutta.
- Anonyymi00010
ruplapersut kaivelee 10 vuoden takasia asioita, kun kukaan tuolloin ei Natoa kannattanut, eikä olis pitäny kanattaa koskaan... mutta UKR-kohulla tehtiin pöljä päätös Natoon liitos
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
ruplapersut kaivelee 10 vuoden takasia asioita, kun kukaan tuolloin ei Natoa kannattanut, eikä olis pitäny kanattaa koskaan... mutta UKR-kohulla tehtiin pöljä päätös Natoon liitos
Putin ohjaa suomen ryssiä... demuja kommareita.
- Anonyymi00002
Hyvä taktiikka syyttää muita siitä mitä itse on.
- Anonyymi00004
Se todella on vasemmiston normaali toimintatapa, syyttää muita siitä mitä itse tekee.
- Anonyymi00012
Vassut on saatanasta, opin sen jo lapsena.
- Anonyymi00006
Demareiden historia on venäläisyyden historiaa.
Tavallista sosialisteilta kiistää sosialistinen luontonsa. Taitaa olla ainoa eIiöIahko, joka ei uskalla avoimesti olla sitä mitä on.
- Anonyymi00008
Sanna vei Suomen Natoon, Heinäluoma heitti Putinilta saadun merkin roskiin sen jälkeen kun Venäjä aloitti rikollisen hyökkäyssotansa, eikä aikuinen ihminen eli Nasima ole missään vastuussa vanhempiensa tekemisistä.
Eniten venäjämielisiä löytyy nykyään puolueista Vapauden liitto ja VKK. Eikä niistä kumpikaan ole vasemmistolainen puolue, vaan entisten persujen perustamia oikeistolaisia kansalliskonservatiivisia puolueita.
Persujen entinen sankari Ano on nykyään Venäjällä ihailemassa miten hienosti siellä toteutuu persujen arvomaailma. Huhtasaaren avustajana toiminut Olli Kotro on nykyään Naapuriseuran sanomien EU-asiantuntija ja Brysselin kirjeenvaihtaja. - Anonyymi00009
Putinin Venäjä tukee avoimesti eurooppalaisia äärioikeistolaisia puolueita, sellaisia kuten Saksan Afd joka vastaa suomen persuja.
Demareita Putinin Venäjä ei tue, koska demareiden arvot ovat pahasti ristiriidassa Venäjän arvojen kanssa. Sen sijaan persujen arvomaailma ja Venäjän arvot ovat lähestulkoon identtiset.
Venäjällä ei ole woketusta eikä homotusta, ei Setaa eikä Prideä, ei feminismiä eikä tasa-arvoa, ei suvakkeja eikä mamutusta, ei vihervouhotusta eikä intersektionaalisuutta, ei EU:ta eikä globalismia. Persujen toivelista.
Kaikenlainen homotus on Venäjällä lailla kiellettyä. Siellä on kristinusko, konservatiivisuus, perinteiset perhearvot, ultranationalismi ja lasten ideologinen kasvatus pelkkiin äärikonservatiivisiin arvoihin. Tasan persujen arvojen mukainen paratiisi.- Anonyymi00013
Sieltä taas annos míelisairasta punikkipropagandaa. Ja aitoa kommunistin persupakkomiellettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.971659Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu471093- 16948
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40868Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.82788kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl18758- 93756
- 16755
- 46748
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27727- 63705
- 68702
- 47684
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97661Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56605- 47604
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47596Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131585Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31565Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?
Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla152556