En oo terve, oon sairas.

Anonyymi-ap

Hyvin sairas, ja en kestä mitään. Parempi että oon yksin, mutta se on nyt vaikeaa kun avasin tunteet taas, ja haaveet ja toiveet jostain romanssista sai mut hetkellisesti tosi herkäksi.

Mutta pelkäisit mun pakkomiellettä ja tunteita kuitenkin nainen,eihän me edes tunneta. Ois vaan niin kiva, kun sais rakastaa ja helliä, pitää hyvänä ja toteuttaa sun toiveita ja olla hyvä sulle...

Mut ehk on parempi et oon yksin, varmaan loppuelämän. Kymmentä eri psykoosilääkettä testattu... ei ne toimi mulla.

29

296

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aihe on nyt vakava, älä käytä mitään, mikäli niistä koituu sinulle haittoja enemmän kuon hyötyä.

• Anonyymi00002

🥹

• Anonyymi00003

Psykoosista paranee kyllä................. ja skitsofreniaan on kehitetty uusi parantava lääke, ei siis hoitava. Tsemiä :)............aina on toivoa<3. Kysy Terveystalolta.

• Anonyymi00004

Pakkomielteestä ei oo lääkkeeks. Mut en kyl mömmöjäkä suosittele. Ootko ollu ikinä vuorokauttaka ilman nettiä? Pystyisitkö siihen? Ja lisäks fyysistä rasitusta, vaikka mustikoita aluks kerää. Myyt ne, ja saat viel rahaakin.

• Anonyymi00005

miksi et näyt videoilla:)

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

miksi et näyt videoilla:)

videoita voi olla, mutta trikkejä

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

videoita voi olla, mutta trikkejä

minust olette okein sopivia hienoa jos sulla on noin varakas nainen sano että ostaa lapsillekin kaikkea kivaa:)

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

minust olette okein sopivia hienoa jos sulla on noin varakas nainen sano että ostaa lapsillekin kaikkea kivaa:)

kyllä minä tajuan, mitä sinä vihjailet. joitain vanhoja alastonkuvia voi olla, nekin suojelupoliisin salaa kuvaamia. mitään lapsiin liittyvää ei ole, ne on trikkikuvia.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

kyllä minä tajuan, mitä sinä vihjailet. joitain vanhoja alastonkuvia voi olla, nekin suojelupoliisin salaa kuvaamia. mitään lapsiin liittyvää ei ole, ne on trikkikuvia.

onnea

• Anonyymi00024
        Anonyymi00009 kirjoitti:

minua ei voi rahalla ostaa koskaan..

• Anonyymi00006

kaikesta selviää kannata puttepossujen tahdissa tanssia

• Anonyymi00027

en ole tanssinutkaan koskaan..

• Anonyymi00007

Luoja. Minkälaiset aivottomat taliaivot kehoittaa lopettamaan lääkityksen tuollaisessa tilanteessa. Syö ne lääkeesi.

• Anonyymi00013

Ole sinä vtun älykääpiö sadan sivunpersoonasi kanssa hiljaa. 🤣 kait tiedät et tuo hymiö kertoo et jotenki vajaa. Sehän on vinossakin niiku sun naama.

• Anonyymi00016

Talivoidekin on muuten parempi ja turvallisempi vaihtoehto iholle kuin keinotekoiset lääkevoiteet ihan tiedoksi kannattaa testata, mm ihottumiin upea apu. T.Yksi taliaivo

• Anonyymi00022

Ehdottomasti on todella syytä syödä määrätyt lääkkeet aina!

• Anonyymi00011

Kyllä tunnetaan ..
      Jos sulle tapahtuu jotain
      Mä tiedän siitä😭😢
      On edelleen jokin selittämäton yhteys meidän välissä ❤️‍🔥
      Naiselta miehelle

• Anonyymi00025

Minä en ole kokenut sellaista yhteyttä kenenkään kanssa! Enkä todellakaan koskaan häiriköön liittyen!

• Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Minä en ole kokenut sellaista yhteyttä kenenkään kanssa! Enkä todellakaan koskaan häiriköön liittyen!

Ehkä sun ei kanttaisi omia
        kommentteja joita ei ole sulle
        tarkoitettu tai kirjoitettu .
        Lukea palstaa kuin
        Piru rasnattua .
        Sivusta

• Anonyymi00012

Minkälaisia ne sun pakkomielteet sitten on ja ne tunteet?

• Anonyymi00021

Olen tiennyt jo kauan sen että olet sairas ja koska en halua enää koskaan minkäänlaista suhdetta kenenkään kanssa, niin et sinäkään saa sitä mahdollisuutta koskaan minulta! Minulle riittää se yksi 30v kestänyt parisuhde! Päätin jo silloin kun laitoin eropaperit menemään, ettei eläämäni enää koskaan tule uutta ihmistä! Harmi kun projektin aloittajat eivät älynneet kysyä minulta mitään siitä odotan tulevaisuudeltani!! Minun elämääni pilattiin totaalisesti ja vain sen takia ettei niitä muutamaa kysymystö koskaan minulta kysytty! Projektin aloittajat luulivat tietävänsä paremmin kuin minä itse, mikä on juuri minun näköistä elämää ja siinä he tekivät valtava virheen!

• Anonyymi00023

Minä en jaksa ruveta hoitamaan enää ketään, joka on noin vakavasti sairas, pakkomielteinen ja puhumaton! Kokisin elämäni menevän vielä huonompaan kuntoon kuin se nyt on typerän projektin takia! Menettäisin elämänhaluni lopullisesti!

• Anonyymi00026

Älä luovuta. Toivottavasti hyvä lääketasapaino löytyy ja pääset muutenkin tasapainoon elämässä. Vakaa ja turvallinen kumppani on valtava tuki elämässä.

• Anonyymi00029

etkö muuten saa pidettyä itselläsi kaikkea jos joku ei oo sairas. säälittävä elämä sulla.

• Anonyymi00030

minä sairastuin joskus niiden takia, tai niiden hakkausten. Paranin toistamiseen ennätysvauhtia, miettivät onko edes sairautta. mietippä sitä. niiden takia pitää syödä estolääkitystä, tosin veitsi hakattu pois niiltä hyödyt.

• Anonyymi00031

sairaita ovat ne jotka sitä muille tekee, alisyanista, hakkaamista ja muuta koska, tahtovat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      25
      1645
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1387
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1171
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      77
      1114
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      799
    6. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      747
    7. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      746
    8. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      64
      667
    9. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      656
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      639
    Aihe