Hyvin sairas, ja en kestä mitään. Parempi että oon yksin, mutta se on nyt vaikeaa kun avasin tunteet taas, ja haaveet ja toiveet jostain romanssista sai mut hetkellisesti tosi herkäksi.
Mutta pelkäisit mun pakkomiellettä ja tunteita kuitenkin nainen,eihän me edes tunneta. Ois vaan niin kiva, kun sais rakastaa ja helliä, pitää hyvänä ja toteuttaa sun toiveita ja olla hyvä sulle...
Mut ehk on parempi et oon yksin, varmaan loppuelämän. Kymmentä eri psykoosilääkettä testattu... ei ne toimi mulla.
En oo terve, oon sairas.
29
296
Vastaukset 29
- Anonyymi00001
Aihe on nyt vakava, älä käytä mitään, mikäli niistä koituu sinulle haittoja enemmän kuon hyötyä.
- Anonyymi00002
🥹
- Anonyymi00003
Psykoosista paranee kyllä................. ja skitsofreniaan on kehitetty uusi parantava lääke, ei siis hoitava. Tsemiä :)............aina on toivoa<3. Kysy Terveystalolta.
- Anonyymi00004
Pakkomielteestä ei oo lääkkeeks. Mut en kyl mömmöjäkä suosittele. Ootko ollu ikinä vuorokauttaka ilman nettiä? Pystyisitkö siihen? Ja lisäks fyysistä rasitusta, vaikka mustikoita aluks kerää. Myyt ne, ja saat viel rahaakin.
- Anonyymi00005
miksi et näyt videoilla:)
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
miksi et näyt videoilla:)
videoita voi olla, mutta trikkejä
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
videoita voi olla, mutta trikkejä
minust olette okein sopivia hienoa jos sulla on noin varakas nainen sano että ostaa lapsillekin kaikkea kivaa:)
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
minust olette okein sopivia hienoa jos sulla on noin varakas nainen sano että ostaa lapsillekin kaikkea kivaa:)
kyllä minä tajuan, mitä sinä vihjailet. joitain vanhoja alastonkuvia voi olla, nekin suojelupoliisin salaa kuvaamia. mitään lapsiin liittyvää ei ole, ne on trikkikuvia.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
kyllä minä tajuan, mitä sinä vihjailet. joitain vanhoja alastonkuvia voi olla, nekin suojelupoliisin salaa kuvaamia. mitään lapsiin liittyvää ei ole, ne on trikkikuvia.
onnea
- Anonyymi00024
Anonyymi00009 kirjoitti:
minua ei voi rahalla ostaa koskaan..
- Anonyymi00006
kaikesta selviää kannata puttepossujen tahdissa tanssia
- Anonyymi00027
en ole tanssinutkaan koskaan..
- Anonyymi00007
Luoja. Minkälaiset aivottomat taliaivot kehoittaa lopettamaan lääkityksen tuollaisessa tilanteessa. Syö ne lääkeesi.
- Anonyymi00013
Ole sinä vtun älykääpiö sadan sivunpersoonasi kanssa hiljaa. 🤣 kait tiedät et tuo hymiö kertoo et jotenki vajaa. Sehän on vinossakin niiku sun naama.
- Anonyymi00016
Talivoidekin on muuten parempi ja turvallisempi vaihtoehto iholle kuin keinotekoiset lääkevoiteet ihan tiedoksi kannattaa testata, mm ihottumiin upea apu. T.Yksi taliaivo
- Anonyymi00022
Ehdottomasti on todella syytä syödä määrätyt lääkkeet aina!
- Anonyymi00011
Kyllä tunnetaan ..
Jos sulle tapahtuu jotain
Mä tiedän siitä😭😢
On edelleen jokin selittämäton yhteys meidän välissä ❤️🔥
Naiselta miehelle- Anonyymi00025
Minä en ole kokenut sellaista yhteyttä kenenkään kanssa! Enkä todellakaan koskaan häiriköön liittyen!
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Minä en ole kokenut sellaista yhteyttä kenenkään kanssa! Enkä todellakaan koskaan häiriköön liittyen!
Ehkä sun ei kanttaisi omia
kommentteja joita ei ole sulle
tarkoitettu tai kirjoitettu .
Lukea palstaa kuin
Piru rasnattua .
Sivusta
- Anonyymi00012
Minkälaisia ne sun pakkomielteet sitten on ja ne tunteet?
- Anonyymi00021
Olen tiennyt jo kauan sen että olet sairas ja koska en halua enää koskaan minkäänlaista suhdetta kenenkään kanssa, niin et sinäkään saa sitä mahdollisuutta koskaan minulta! Minulle riittää se yksi 30v kestänyt parisuhde! Päätin jo silloin kun laitoin eropaperit menemään, ettei eläämäni enää koskaan tule uutta ihmistä! Harmi kun projektin aloittajat eivät älynneet kysyä minulta mitään siitä odotan tulevaisuudeltani!! Minun elämääni pilattiin totaalisesti ja vain sen takia ettei niitä muutamaa kysymystö koskaan minulta kysytty! Projektin aloittajat luulivat tietävänsä paremmin kuin minä itse, mikä on juuri minun näköistä elämää ja siinä he tekivät valtava virheen!
- Anonyymi00023
Minä en jaksa ruveta hoitamaan enää ketään, joka on noin vakavasti sairas, pakkomielteinen ja puhumaton! Kokisin elämäni menevän vielä huonompaan kuntoon kuin se nyt on typerän projektin takia! Menettäisin elämänhaluni lopullisesti!
- Anonyymi00026
Älä luovuta. Toivottavasti hyvä lääketasapaino löytyy ja pääset muutenkin tasapainoon elämässä. Vakaa ja turvallinen kumppani on valtava tuki elämässä.
- Anonyymi00029
etkö muuten saa pidettyä itselläsi kaikkea jos joku ei oo sairas. säälittävä elämä sulla.
- Anonyymi00030
minä sairastuin joskus niiden takia, tai niiden hakkausten. Paranin toistamiseen ennätysvauhtia, miettivät onko edes sairautta. mietippä sitä. niiden takia pitää syödä estolääkitystä, tosin veitsi hakattu pois niiltä hyödyt.
- Anonyymi00031
sairaita ovat ne jotka sitä muille tekee, alisyanista, hakkaamista ja muuta koska, tahtovat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639