juoppo mies vai yksinäisyys

Anonyymi-ap

sukuvika kun suksi ei luista

ruman naisen kohtalo jäädä yksin

17

105

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

näin o

• Anonyymi00002

Et oo ruma

• Anonyymi00003

olen

• Anonyymi00004

"Viime vuonna päätin itseäni sivistää
      Nousin lentoon Infon kultasiivin
      No helmikuussa täytyi kurssikirjat hävittää
      En jaksanutkaan...
      perehtyä niihin"

https://www.youtube.com/watch?v=UE1jKb6RA3M&list=RDUE1jKb6RA3M&start_radio=1

Vanhempiahan ei saa koskaan syyttää, vaan kyllä se taitaa aika usein mennä niin, että jos jää kiinni valehtelusta tai huoraamisesta, niin äidit ja isät tosi mielellään lisää sitä lapsensa niskaan sen sijaan, että keskustelisivat asiasta ja selvittäisivät asian, mutta mistäänhän ei saa puhua, se kiellettyä.

• Anonyymi00005

Onko niin ettei niittää voi sieltä
        Mihin koskaan ei kylvetty?

• Anonyymi00006

minun puolestani vanhemmat saavat haluta minulle pahaa he kasvattivat minut tämmöiseksi he epäonnistuivat

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

minun puolestani vanhemmat saavat haluta minulle pahaa he kasvattivat minut tämmöiseksi he epäonnistuivat

minä en ole kuollut enkä ole muuttumassa

eksä sai p naisen ja heillä on miljoona haussi toivotan heille aidosti onnea!

minun ja tyttöjen elämä ei ole vielä edes alkanut

• Anonyymi00008

Ulkonäköosioon huomiota kiinnittämättä, en huolisi juoppoa pilaamaan elämääni mistään hinnasta.

Ainoastaan läheisriippuvainen huolisi juopon hoivattavakseen.

Yksi tai kaksi saunabisseä silloin tällöin ei vaikuta mihinkään, mutta päihdeongelmaiseen, jolle alkoholi on elämänsisältö, ei voi luottaa missään asiassa. Lisäksi he projisoivat omaa riippuvaisuuttaan myös puolisoonsa. Onhan tämä jo nähty ilman parisuhdettakin. Kirkkain silmin sanottu minun olevan päihdekierteessä vaikkeivät päihteet minua liiemmin kiinnosta.

• Anonyymi00010

mä voisin ottaa semmoisen kiltin miehen joka ois viinaan meneväkin vähän mutta kiltti sais olla myös mielellään penkkiurheilja koska mäkään en urheile. voidaan tehdä yksi lapsi ehkä se auttais häntä pahoista tavoistaan eroon. :)

• Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

mä voisin ottaa semmoisen kiltin miehen joka ois viinaan meneväkin vähän mutta kiltti sais olla myös mielellään penkkiurheilja koska mäkään en urheile. voidaan tehdä yksi lapsi ehkä se auttais häntä pahoista tavoistaan eroon. :)

Ei päihdeongelmaista auta pahoista tavoista eroon mikään muu kuin hänen oma tahtonsa.

Kuulostit juuri hoivaviettiseltä ja palastajasyndroomasta kärsivältä naiselta, joka haluaa pelastaa miehen rakkaudellaan.

• Anonyymi00009

Ok.
      Tosin nyt on niin kova menekki ettei hetken rauhaa saa.
      Ovista ja ikkunoista tulee miehiä.

• Anonyymi00011

okei. musta sovitte oikeesti hyvin yhteen en oo katkera. ❤️ oot rakas tavallaan aina. mä en ollu sulle oikea sä tiiät sen😂

• Anonyymi00017
        Anonyymi00011 kirjoitti:

okei. musta sovitte oikeesti hyvin yhteen en oo katkera. ❤️ oot rakas tavallaan aina. mä en ollu sulle oikea sä tiiät sen😂

Ketkä häh?

• Anonyymi00012

Harvemmin juopot seurustelevat, tuolla kadun varsilla notkuvat vartioden riesana, liekkö edes seksiin pystyisivätkään.

• Anonyymi00015

Yleensä päihdeongelmaiset hengailevat keskenään.

• Anonyymi00013

Varmaan yksinäisyys on parempi jos et juo itsekin

• Anonyymi00016

Maailman huonoin syy juoda alkoholia, on naukkailla mukautuakseen alkoholistin tapoihin.

Päteviä syitä nauttia alkoholia ovat nautinto ja rentoutuminen ja silloinkin kohtuudella. Sivusta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      36
      1256
    2. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      58
      1025
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      943
    4. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      56
      904
    5. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      781
    6. 65
      768
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      81
      716
    8. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      38
      688
    9. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      82
      682
    10. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      30
      625
    Aihe