Liekö käyny koskaan vaimolle ilmi.
Samatyyppi sano myösettä tuhlasivat veljesä ja isänsä kanssa, taksimatkaan 700e eräs muu kerta ja salasivat tämän niin ikän vaimoiltaan
Yks äijä sano mulle että oli vaimostaan salaa, ryypänny 1000e yhessä illassa pubissa
14
96
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Saa siinä ryypätä aika prkeleesti jos tonnin juo, ei millään keskikaljalla maha onnistua vaan se on kallista viinaa koko ajan veettävä
- Anonyymi00002
Tai sitten jakaa "muille kierroksia" Ympäripäissään
- Anonyymi00010
Pubi olut mitää kallist ole😂
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pubi olut mitää kallist ole😂
Eikös tuossa just sanottu niin, että sillä tuskin on tonnia kulutettu
- Anonyymi00005
Uuuuuuuu
- Anonyymi00007
Mahto olla naisväki iloisia kun selvis, vai selviskö?
- Anonyymi00012
Red flags
- Anonyymi00008
Kukin tyylillään. Tonnilla voi ostaa kohtuullisen hyvän käytetyn auton tai lähtee tekeen jo kunnon ulkomaanreissun, mutta että kurkusta alas...
- Anonyymi00009
Pubi kaljat halpaa eikä se makkara ja pähkinät nii vitust maksa et tonttu kuluis vaikka kierrokset jakas parin hassul vaan huumeet syö rahhaa enempi. Siinäpä se. Narkki on ku mikä lie.
- Anonyymi00013
tyhmä äijä ja ennustamattaki selvää et suhteessa täys preikä
- Anonyymi00017
Tonnilla tekee jo viikon reissun vaikka, keski-eurooppaan
- Anonyymi00011
Reppanat kurvaheiluttelijat hohhoijaa on tiedossa
- Anonyymi00015
Kuulostaa hiuksettoman pallomahan elämältä 👮🏻♂️
- Anonyymi00018
Mä dokasin ja mokasin..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2371460Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2801031Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan94814Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48723- 110619
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27585Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 41491
- 32481
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48455Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain76446- 32419
- 77412
- 28410
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381