Jos olen ihan rehellinen, olen aina ollut vain sen perässä.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Ok asia selvä, onnea valitsemallesi tielle
- Anonyymi00002
Jos sun asenne on todella tuo niin
Voihan sua kerran panna ja sit häipyä 😂
A- nainen- Anonyymi00003
Kävis kyllä itselleni
- Anonyymi00004
Ja jos mahdollista niin voitaisiin hoitaa hommat silloin kun valut sellaista kananmunan valkuaisen väristä tavaraa
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja jos mahdollista niin voitaisiin hoitaa hommat silloin kun valut sellaista kananmunan valkuaisen väristä tavaraa
Minä en hoida hommia kenenkään kanssa. Ehkä vasta sitten jos löydän hyvän miehen! Demiseksuaali harrastaa seksiä vain suhteessa ollessa!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä en hoida hommia kenenkään kanssa. Ehkä vasta sitten jos löydän hyvän miehen! Demiseksuaali harrastaa seksiä vain suhteessa ollessa!
Ei ollu sulle demiseksuaalille toi yläpuolen kommrntti
- Anonyymi00007
No eihän susta ollut edes siihen.
- Anonyymi00008
Ei ollu silloin, mutta nyt olisi. Olisi ollut jo pitkän aikaa, oikeastaan.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vuosi 2014 oli ja meni.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Se oli ja meni. Ei kiinnosta enää.
- Anonyymi00010
Ehkä joku sanoisi, ettei minulla ollut muuta vaihtoehtoa kuin luottaa häneen, ja ehkä se onkin totta, mutta myös, ja ymmärrän tämän nyt, rakastan, ja rakastin häntä sillä harvinaisella tavalla, sillä omistushaluttomalla ja hyväksyvällä tavalla, jolla kaikki tuntuvat aina yrittävän ja epäonnistuvan rakastamaan jotakuta...
- Anonyymi00012
Me ei epäonistusta tuossa rakas ..
Me ollaan ajattelulta riittävän avoimia tuohon mies.
Ne muut epäonistuu koska niille tulee tarve rataja toisen elämää ja tekemisiä jossain vaiihaassa .
Mitä olen sinua todella tarkasti kuunellut niin meillä ei niin ole ..
Suhtermme on avointa tyyppia
Ja rakastan sitä sinussa mies ❤️
Rakastan ajatteluasi ...
Naiselta miehelle
- Anonyymi00011
Ap tunnustaa sis olevansa "normaali". Luovuttanut kaiken loogisen ajattelun ja päättelykykynsä pelkästään keskielimen haltuun kuten valtaosa sukupuolensa edustajista.
Ei mitään uutta taivaankannen alla tänäänkään. - Anonyymi00014
Jannen perään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981201
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87824Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93606- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466