Joka ei halua tavata...
Vastaukset 37
- Anonyymi00001
Tämäkään ei ole minulta. Joku esittää minua.
Minä olen vain koittanut tehdä selväksi ettei minua kiinnosta.- Anonyymi00003
No tuskin sä ketään kiinnostat 🫰
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kiinnostan kyllä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kiinnostan kyllä.
Jos on tarve tehdä selväksi ettei kiinnosta, siinä on jonkinasteinen kiinnostus. Jos ei aidosti kiinnosta niin silloin ei kiinnosta edes tehdä mitään selväksi 👍
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jos on tarve tehdä selväksi ettei kiinnosta, siinä on jonkinasteinen kiinnostus. Jos ei aidosti kiinnosta niin silloin ei kiinnosta edes tehdä mitään selväksi 👍
joo tarve tulla kertomaan ketjuun joka ei ole edes itselle osoitettu, silloin kiinnostaa jo vähän liikaa
- Anonyymi00018
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oletpas yksinkertainen. Tarve tehdä selväksi on se että mies omii täältä palstalta muiden kirjoittamia viestejä minun kirjoittamikseni. Ja sitten luulee että meillä on joku ”suhde”. Haluan aivan hirveästi päästä eroon siitä terapeutista.
- Anonyymi00019
Anonyymi00009 kirjoitti:
joo tarve tulla kertomaan ketjuun joka ei ole edes itselle osoitettu, silloin kiinnostaa jo vähän liikaa
Minä epäilen että ketjussa esitetään minua. Juuri tänään kirjoitin tänne ”vanhalle ukolle” ja sitten tuli tämä aloitus. Minua kiusataan.
- Anonyymi00023
Vanhuuden vaivat voivat olla monelle esteenä uusien tuttavuuksien haalimisille? Keneen uskaltaa luottaa, jos omat asiat eivät ole ihan mallillaan? -sivusta.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Vanhuuden vaivat voivat olla monelle esteenä uusien tuttavuuksien haalimisille? Keneen uskaltaa luottaa, jos omat asiat eivät ole ihan mallillaan? -sivusta.
Lisään ymmärrystä tällä vain haen, en muuta. Syyt ovat hänestä itsestä johtuvia, tuskin muita syyttelee, jos on tasapainossa itsensä kanssa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00009 kirjoitti:
No voi hyvän tähden aapeeäijän teatterissa sleutheja leikkivä väki. T naiselta
- Anonyymi00035
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tavata haluaisin, mutten välttämättä niitä rinnalla kulkevia juttuja? Voi olla vähän sellaisia juttuja, et joutuu välillä hyvä miettiä syntyjä syviä. Et missä mä oon, ketä mä oon ja minne lie matkalla milloinkin?
- Anonyymi00002
Ehkä se on valmis tavuttamaan kuitenkin?
- Anonyymi00005
Tämä on ilmiselvästi sen ällötyksen huumoria. On juuri tuollainen näsäviisas. Minua ei kiinnosta eikä aloitus ole minulta.
Ällöttävälle terapeutille - Anonyymi00006
Jospa osaa jo lukea!
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jospa osaa jo lukea!
Alkeista on hyvä lähteä liikkeelle!
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tämä on ilmiselvästi sen ällötyksen huumoria. On juuri tuollainen näsäviisas. Minua ei kiinnosta eikä aloitus ole minulta.
Ällöttävälle terapeutilleOnpa ällöttävää toi sun teksti.
- Anonyymi00027
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ällöttävälle terapeutillePositiivista guben hönössä provossa on WT väki nyt kuitenkin, että se rajaa ns. T ratkaisukeskeinen turapeutti T
- Anonyymi00028
Anonyymi00013 kirjoitti:
Onpa ällöttävää toi sun teksti.
Hienoa että guben teatterista löytyy aina jotain pöyristyttävää tod autenttinen oloisesti
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Hienoa että guben teatterista löytyy aina jotain pöyristyttävää tod autenttinen oloisesti
Sinäkään tuskin käyt päivästä toiseen heittämässä herjojasi ja suorastaan ivaasi ihan vain pelkästä "ilosta".
- Anonyymi00033
Anonyymi00027 kirjoitti:
Positiivista guben hönössä provossa on WT väki nyt kuitenkin, että se rajaa ns. T ratkaisukeskeinen turapeutti T
Turhaan sä vastaat näihin kun ainoa joka tajuaa sun sutkautuksia olet tasan sinä itse.
- Anonyymi00008
Ei ne koskaan halua tavata. Pitävät sinua hetken leikkikaluna.
- Anonyymi00012
Kaikki leluna, pitävät.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kaikki leluna, pitävät.
Niinkö guben aloitusta yrität järkeistää järjetön? Tui tui
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niinkö guben aloitusta yrität järkeistää järjetön? Tui tui
Pienin munansaannos vain.
- Anonyymi00029
Anonyymi00016 kirjoitti:
Pienin munansaannos vain.
Jospa sitä sais vaikka ostokortilla ku neuvostoliiton aikaan?
- Anonyymi00011
Kiitos ja hyvää yötä akalle!
- Anonyymi00015
Parempaa huomista sinulle!
- Anonyymi00017
Kyllä se siittä!
- Anonyymi00021
Onneks en oo koskaan ollu kenelläkään terapeutilla jos ne onkin hullumpia kuin itse potilaat?
- Anonyymi00022
terapeutit voi olla oikeesti ihan vtun ihmeellisiä.. kokemusta on
- Anonyymi00025
Eiköhän tässä lueta suoraan.
Toki haluan nähdä ja jutella kaipaamani naisen kanssa.
Mutta nainen ei kai tahdo nähdä.- Anonyymi00036
Kai?
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kai?
Nou
- Anonyymi00031
Oha se vanha ukko jo ja jokaiselle naiselle jankkaa kui vähä niitä elämäkilometrejä jäljellä. Ei jaksa tommosia katella. Liia raskaisvesis juoppo.
- Anonyymi00032
Miksi tavata, jos osaa lukea suoraankin.
- Anonyymi00034
Iteppähän tyhmä olit ja olet edelleen ei ole edes ikävä
- Anonyymi00038
Haluaapas tavata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031241
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku93862Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466