Kerro sinä mikä tämä

Anonyymi-ap

Meidän kiintyminen on toisiimme?

17

320

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Minä ainakin tiedän erään kanssa, mutta en nyt sitä tänne kerro vaan kerron sen hänelle jos hän sitä minulta kysyy ihan naamakkain.

• Anonyymi00002

Mikset voi nyt kertoa

• Anonyymi00010
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mikset voi nyt kertoa

Ripaus uteliaisuutta, mut usko ei oikein riitä vielä, et lähentymistä voisi tapahtua enemmän? Kait? Sivulta pohdin.

• Anonyymi00003

Olemme vain 2 ihmistä , mies ja nainen tahoillaan
      Herllä, tunteellisella avoimella ja pervolla mielellä .
      Vedämme toisiamme puoleemme .
      Siitä voi syntyä kaikenlaisia tilanteita ja kohtaloita aikaa myöden 😘
      Naiselta miehelle

• Anonyymi00005

Aivan varmasti joo, ÄIJÄ

• Anonyymi00004

Kaksoisliekki

• Anonyymi00006

Mulla tulee ikävä sua.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mulla tulee ikävä sua.

Mitä tarkoitat?

• Anonyymi00008

Tottumus on toinen luonto...

• Anonyymi00009

Meidän välillä on vain niin valtava vetovoima, ihan ensikohtaamisesta lähtien. Emme ole kohdanneet pitkään aikaan, mutta häntä en ole unohtanut. n>m

• Anonyymi00011

Vetovoimahan se, sitä kun elämä ja olosuhteet hieman manipuloi, se kasvaa ja villiintyy entisestään. Ja on rakkauttakin, sellaista omimista ja jotenkin avointa sekä hemmetin haluavaa. Oikeanlaista kiintymystähän sellainen on, toinen tuntuu niin hyvältä ja jos toista ei näe, tuntuu niin hemmetin pahalta ja ei tiedä yhtään mitä tekisi.

https://www.youtube.com/watch?v=3YmaWrmgrns&list=RD3YmaWrmgrns&start_radio=1

• Anonyymi00012

Täällä olisi ihan kiva kirja tai jolla ei olisi näitä helvetin palsta-analysoijia joka väliin tunkemassa!
      Olisiko ihan hyvä että hankkisitte Oman elämän ettekä puuttuisi muiden asioihin!! kuulostaa niin helvetin lapselliselta 'ai miten sä ajattelit ? oot sä ihan sitä mieltä? Sulla on varmaan sitä tai tätä tai tota'
      Täysin pöljää tommonen analysointi!
      Vieläkun se tulee tuommoisen teennäisen ihmisen suusta joka ilmeisesti asuu palstalla mutta puuttuu se oma kokemus elämästä mutta kovasti ollaan viisaita 🤮

• Anonyymi00013

Minusta sen naisen täytyy olla minun ainoa ja tosirakkaus jos hän rakastaa minua. Koska olen niin arka ja haasteellinen. Miten muuten hän minua rakastaisi sittenkin. No en tiedä rakastaako sittenkään, mutta jos rakastaa, niin noin se on. Mieheltä.

• Anonyymi00014

Joo justiin tuon takia minä en täällä mitään tunnistettavaa henkilökohtaista kirjoittele.
      Eipä saa niin sanotut juoruämmät spekulointeja aikaiseksi.
      Jos kysytään jotain ja sitten vastataan niin ei siihen väliin tarvitse tulla ihmettelemään ja tekemään omia arvailujaan toisten vastauksista.
      Voi kertoa ihan omista asioistaan jos niitä yleensä on... onhan täällä paljon sellaisiakin joilla ei sitä elämää ole muualla kuin täällä ja sen huomaa.
      Tämän takia ei monikaan täällä tunnisteilla kirjoittele ja onhan tämä Suomi24 jo aikansa elänyt, ehkä avohoitopotilaille on parempiakin paikkoja 🥳 voi siellä sitten nälviä toisiaan ja elää harhoissaan.
      Täällähän niitä on ainakin 80% kaikista kirjoittajista.
      Ihan tiedoksi että mt-potilaille on jo appeja olemassa ja siellä taitaa olla ihan oikea ammattilainen neuvomassa sitä elämänhallintaa ja harhaluulojen käsittelemistä ym ym.

• Anonyymi00015

Tiedän syyn aika tarkasti ja kerron sen hänelle joskus.

• Anonyymi00016

Mikä voisi olla syynä

• Anonyymi00017

Syitä voi olla monia....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      25
      1645
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1387
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1171
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      77
      1114
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      799
    6. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      747
    7. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      746
    8. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      64
      667
    9. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      656
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      639
    Aihe