Jos taas brändi merkkaa skoda ei silloin sovi. Minulle skoda kertoo kurjuudesta ja jotenkin siitä tulee venäläis vibat. Ei voi kertoa muille jos ajaisi skodalla.
Sitä varten ajan mersulla.
Skodakin on ihan hyvä auto jos merkillä ei ole mitään väliä
22
129
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Samat ajatukset! Ainoa ettei rahat riitä parempaan. Mökilläkin liikkuminen pitää ajoittaa aikaiseen aamuun tai yöhön ja pitää auto suljetussa tallissa. Jore
- Anonyymi00002
Köyhän miehen Audi = Skoda
Tsekin kielellä skoda = harmi - Anonyymi00003
Hieno homma! Millä Mersulla ajoit palstalle?
Minä voisin ostaa Skodan.
Skoda Octavia
2,0 TSI 190 4x4 L&K DSG Autom.
Bensiini 2019 112 000 km Automaatti
Suomi-Auto | ACC | Webasto | P-Kamera | Blis | Kessy | LED-Ajovalot
Pari kysymystä on. - Anonyymi00004
Hassua, minulle tulee Toyotasta samanlaiset vibat. Ei kylläkään venäläiset vaan turkkilaiset. No väkerretäänhän Toyotaa Turkissa ja ajeleehan kebab-pizzerian Mehdedkin iloisen punaisella Jari-Ässällä!
- Anonyymi00008
Eikö tässä ollut puhe Skodasta?
- Anonyymi00017
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eikö tässä ollut puhe Skodasta?
Joo, länsiautokeskusteluun ei pidä sekoittaa idän ihmeitä.
- Anonyymi00005
Miten se 60ke Skodan sähköauto on köyhäilyä verrattuna Bemarin 60ke sähköautoon?
Nykyaikana ihmisten ostokäytös on muuttunut paljon. Enää ei palvota merkkejä vaan arvotetaan se konkreettinen hyöty mitä rahalla saadaan.- Anonyymi00009
Skoda on Neuvostoliiton aikainen auto!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Varmasti sinun mielipiteesi on oikea.
Muiden mielipiteet on varmasti väärässä.
https://tekniikanmaailma.fi/talviauto-2025-ajajan-auto-porsche-macan-havisi-ajettavuudessaan-skodalle/ - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Varmasti sinun mielipiteesi on oikea.
Muiden mielipiteet on varmasti väärässä.
https://tekniikanmaailma.fi/talviauto-2025-ajajan-auto-porsche-macan-havisi-ajettavuudessaan-skodalle/Juuri siksi vaihdoinkin Porschen Skodaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Juuri siksi vaihdoinkin Porschen Skodaan.
Näköjään vaihdoit parempaan.
Hämmästyttävä fakta. - Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
mikäs audi sitten dkw
- Anonyymi00015
Bemarin brändi pilattu ainakin Suomessa. Skodalla kehtaa sentään ajella.
- Anonyymi00021
Anonyymi00009 kirjoitti:
ja Audi on itä-Saksan peruilta mutta mitä sitten ja lisäksi Audi oli sota-aikana aktiivisesti natsiliikeen tukija.
Hugo Boss valmisti kaikki natsien uniformut. Mitä sitten?
- Anonyymi00006
Mossesta se venäläinen fiilis tulee.
- Anonyymi00007
No, mielipiteitä ja ostopäätöksen perusteluja on monenlaisia.
- Anonyymi00014
Minäkin ajoin välillä mersulla ja huomasin että se on vaan auto. Ihan kiva ehkä katsella päällisin puolin mutta ns. omistajuuskokemus ei ihan samaa tasoa.
- Anonyymi00016
Mersu ja BMW kuskit voi lähettää Kiinaan testaamaan kunnon autoja.
Näille kun ei enään pärjää kumpikaan.
https://www.youtube.com/watch?v=uhNV1g8MMO0 - Anonyymi00018
Neliveto diesel Skodalla me on usein viety kärryllä moottorikelkkoja Lappiin kevättalvella.
Mukavampi se on ainakin ajella kun tuo lantikka.
Eipä noihin autoihin hirveesti kannata panostaa arvonlaskun takia. - Anonyymi00019
Kakkasin äsken skodaani.
- Anonyymi00020
Skodaa ei ole ollut enää vuosikausiin. Ovat folkkareita. Saisipa oikeaa Skodaa vielä. Oli hyvä auto.
- Anonyymi00022
Olet siis 1960 luvulla syntynyt.
Ei nykyjonne tiedä mitään aikaisemmin olleesta.
Ja ostetaan meille amerikkalaisiakin vaikka laatu on ihan kuraa mutta maine.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396