Ettei se mies ole ihan sellainen kuin kuvittelin.
Vastaukset 46
- Anonyymi00001
En ole todellakaan. Minulla on selkärankaa ja olen rehellinen, olen ihan erilainen mies mitä olet aikaisemmin kohdannut.
- Anonyymi00002
Tarkoitin, ettei ole niin kiltti/kiva mitä olin ajatellut. Ei toki tarvi ollakkaan. Kaikki on semmoisia kuin on.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tarkoitin, ettei ole niin kiltti/kiva mitä olin ajatellut. Ei toki tarvi ollakkaan. Kaikki on semmoisia kuin on.
Uskon että on kiva, mutta jos samaan aikaan on hyvin rehellinen ja oikeudenmukainen, kivankin ihmisen on oltava välillä vähemmän kiva, jos hyökätään ihmisen perusluonnetta vastaan.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Uskon että on kiva, mutta jos samaan aikaan on hyvin rehellinen ja oikeudenmukainen, kivankin ihmisen on oltava välillä vähemmän kiva, jos hyökätään ihmisen perusluonnetta vastaan.
Minä ainakaan en ole hyökännyt ketään tai kenenkään luonnetta vastaan.
Sivusta - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minä ainakaan en ole hyökännyt ketään tai kenenkään luonnetta vastaan.
SivustaEihän täällä voi henkilöittää. Totesin vaan et joskus kivaa ihmistä pidetään sellaisena tuuliviirinä, joka mielistelee kaikkia mahdollisia ihmisiä, selkärangaton, usein omaa etua ajatteleva ja usein omaa etua ajatteleva sortuu tarinoiden kertomiseen hyötyäkseen jotenkin muista ihmisistä, siis sortuu valehteluun. Niin, kiva ja valehteleva, sellainen ei ole ainakaan hyvää suhde-ainesta, koska luottamus on ihan kaikentasoisten suhteiden ehdoton edellytys.
- Anonyymi00007
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niin , välinpitämättömyys ja tahallinen loukkaaminen on asia joka vastenmielisin piirre ihmisissä.
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin , välinpitämättömyys ja tahallinen loukkaaminen on asia joka vastenmielisin piirre ihmisissä.
No jep eräs nainen juuri tällainen ja siksi pysyn kaukana, ja niin varmaan haluaakin, vaikka välillä testaileekin viehätysvoimaansa. Myrkyllinen narsisti.
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
No jep eräs nainen juuri tällainen ja siksi pysyn kaukana, ja niin varmaan haluaakin, vaikka välillä testaileekin viehätysvoimaansa. Myrkyllinen narsisti.
Olet kuitenkin niin innoissasi hänestä että oikein palstalla jaksat vaivautua kirjoittelemaan?
- Anonyymi00029
Anonyymi00023 kirjoitti:
Olet kuitenkin niin innoissasi hänestä että oikein palstalla jaksat vaivautua kirjoittelemaan?
Toimikoon se varoituksena muillekin että tällaisia on.
- Anonyymi00030
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sitähän narsisti toivoo ja vastaa juuri noin.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sitähän narsisti toivoo ja vastaa juuri noin.
Nauttii kun saa näyttää miten ei voi vähempää kiinnostaa. Samalla kuitenkin vilkuilee. Se ei onneksi toimi kovin montaa kertaa, lopulta jää jäljelle vain olankohautus ja huvitus tällaisesta toiminnasta. Eikä ole kyllä nykyisin edes kovin kummoisen näköinenkään. 🙂
- Anonyymi00034
Anonyymi00029 kirjoitti:
Toimikoon se varoituksena muillekin että tällaisia on.
Sinä olet se varoitus itse.
- Anonyymi00041
Anonyymi00032 kirjoitti:
Nauttii kun saa näyttää miten ei voi vähempää kiinnostaa. Samalla kuitenkin vilkuilee. Se ei onneksi toimi kovin montaa kertaa, lopulta jää jäljelle vain olankohautus ja huvitus tällaisesta toiminnasta. Eikä ole kyllä nykyisin edes kovin kummoisen näköinenkään. 🙂
Noin toimii tmies
- Anonyymi00042
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ai jaa, minua miestä juuri kehutaan nykyään vähän liikaakin 😄
- Anonyymi00045
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sopivat toisilleen saavat toisista ne parhaat puolet esille ja väärät toisistaan ne huonot puolet enemmän esille. Se on se suhteen kirjoittamaton sääntö, et älä päädy huonoon ratkaisuun?
- Anonyymi00006
Se on paras tunne kun vihdoinkin totuus paljastuu.
- Anonyymi00008
Niin, täälläkin palstalla joillakin ihmisillä on ollut otsaa jopa kehua itseään miten on saanut huijattua jotain ihmistä tai ihmisiä. Sellaisessa tulee vain mieleen et kaveripa vielä kehuu ääneen tuon tasoista tekemistä kun lähes kaikki ihmiset halveksivat sen tyyppisiä ja tasoisia huijareita.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niin, täälläkin palstalla joillakin ihmisillä on ollut otsaa jopa kehua itseään miten on saanut huijattua jotain ihmistä tai ihmisiä. Sellaisessa tulee vain mieleen et kaveripa vielä kehuu ääneen tuon tasoista tekemistä kun lähes kaikki ihmiset halveksivat sen tyyppisiä ja tasoisia huijareita.
Valheellisuus ja törkeä huijaus on ansa tekijälle itselleen aina. Totuus on se mikä aina nousee lopulta pintaan. Pska huijarit paljastuu ja jokaiselle selviää totuus.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Valheellisuus ja törkeä huijaus on ansa tekijälle itselleen aina. Totuus on se mikä aina nousee lopulta pintaan. Pska huijarit paljastuu ja jokaiselle selviää totuus.
Siinä olet oikeassa, ettei nuo huijaukset ole pahoja ainoastaan kohteille. Huijarikin tai esim. moninkertainen murhaaja, tajuaa jossain vaiheessa elämää, mitä kaikkea pahaa on toisille ihmisille tehnyt. Ihmiseen on kuitenkin sisäänrakennettu ominaisuus erottaa oikea ja väärä tekeminen, ihmisyyden kannalta. Vaikka se oikeudentaju ei olisikaan juuri sillä pahan tekemisen hetkellä "päällä", jossain vaiheessa elämää tai sen jälkeen kaikki teot tulevat käsittelyyn. Se on osa ihmisenä kasvamista ja kuten uskovaiset sanovat; Jumala antaa anteeksi, joka tarkoittaa nimenomaan sitä, että vaikka ihminen on tehnyt pahoja tekoja, hänen annetaan silti jatkaa elämäänsä ja kehittyä kohti parempaa ihmistä. Silti pahat teot eivät ole hyväksyttäviä, mutta ne varmasti jää myös maailmankaikkeuden "muistiin".
- Anonyymi00009
Kiusaaminen porukalla on kuulema mukavaa, täältä luettua.
- Anonyymi00010
Jokainen tajuaa ettei se porukka ole ainakaan terve. Pitäisi tehdä historian ensimmäin joukkodiagnoosi, kerralla kaikki sairaaksi.
- Anonyymi00012
Julma ja itsetunnoton mies on vaarallinen.
- Anonyymi00013
Pahinta hänessä on epärehellisyys ja se, ettei hänellä ole tajua erottaa oikeata ja väärää, ei tajua erottaa mikä on hänen omaisuuttaan ja mikä on toisen. Tietenkin empatian puute on aika paha juttu. Aika pahaa on myös hänen harhat, hän kuvittelee olevansa kuin joku Jumala ja hänen tahtonsa mukaan kaikkien pitäisi toimia. En taida uskaltaa enää sanoa enempää, vielä hartaasti Jumalaan uskova, nimittäin on aika kornia kun hän vannoo Jumalan nimeen puhuvansa totta mutta valehtelee räikeästi. Ilmeisesti hänen jumalansa on patologinen valehtelija.
- Anonyymi00016
Aika oudosti kyllä olisi jos eräs kuvittelisi näin, kun en ole oikeastaan lopulta kumpaakaan. Itsetunnonkin väritin alemmaksi vain jotta tapahtunut vaikuttaisi enemmän omalta vialtani, vaikka hänessä oli yhtä paljon vikaa, ehkä jopa enemmänkin. Mutta se oli sinänsä virhe koska nyt saattaa ajatella juuri noin. Siinä tekee tavallaan karhunpalveluksen silloin toiselle ja jää harhoihinsa kuvittelemaan olevansa oikeassa ja vihaamaan.
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pahinta hänessä on epärehellisyys ja se, ettei hänellä ole tajua erottaa oikeata ja väärää, ei tajua erottaa mikä on hänen omaisuuttaan ja mikä on toisen. Tietenkin empatian puute on aika paha juttu. Aika pahaa on myös hänen harhat, hän kuvittelee olevansa kuin joku Jumala ja hänen tahtonsa mukaan kaikkien pitäisi toimia. En taida uskaltaa enää sanoa enempää, vielä hartaasti Jumalaan uskova, nimittäin on aika kornia kun hän vannoo Jumalan nimeen puhuvansa totta mutta valehtelee räikeästi. Ilmeisesti hänen jumalansa on patologinen valehtelija.
Oletko aivan varma ettei esitä uskovaista? Voi käyttää uskontoa ns.naamiona ja manipuloinnin keinona.
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Oletko aivan varma ettei esitä uskovaista? Voi käyttää uskontoa ns.naamiona ja manipuloinnin keinona.
Onpa niin tai näin. Kuitenkin sitä suurempi kontrasti tulee hänen toimintansa ja uskonnon välille. Toisaalta uskonnon keskuudessa pahuus on aina sallittu. Esim. Vatikaaniin hakeutuu homo-pappeja, jotka saavat ihan luvan kanssa hyväksikäyttää reilun 10 vuoden ikäisiä poikia.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Onpa niin tai näin. Kuitenkin sitä suurempi kontrasti tulee hänen toimintansa ja uskonnon välille. Toisaalta uskonnon keskuudessa pahuus on aina sallittu. Esim. Vatikaaniin hakeutuu homo-pappeja, jotka saavat ihan luvan kanssa hyväksikäyttää reilun 10 vuoden ikäisiä poikia.
Ai tää olikin tätä mustamaalausta.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Siis mitä. Minä puhun nyt vaan mitä olen itse kuullut ja kokenut, mikä siinä on mustamaalausta.
- Anonyymi00040
Anonyymi00013 kirjoitti:
Rehellisen ei tarvitse julistaa ettei valehtele.
- Anonyymi00043
Anonyymi00040 kirjoitti:
Rehellisen ei tarvitse julistaa ettei valehtele.
Paremminkin puhun ääneen siksi, koska mielessäni kontrasti rehellisen ja epärehellisen ihmisen välillä on niin suuri. Ikäänkuin ihmettelen että kyseessä on kuin toinen rotu minuun verrattuna, itse on pysty valehtelemaan kun luonteessa on joku sen esto.
- Anonyymi00047
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mustamaalaus on sitä jos lukija/kuulija pystyy kohdentamaan puhutun p_askan tiettyyn henkilöön. Esim kerrotaan nimi, nimikirjain, paikkakunta, työ tms. Tässä ei käytetty nimiä eikä kirjaimia vaan kerrottiin kokemus. Ja koska olemme ihmisiä pienessä maassa ni meillä on samankaltaisia kokemuksia valitettavan paljon.
Jos tunnistit esim itsesi tekstin perusteella niin sen sijaan, että väität mustamaalaamiseksi, menet itseesi ja mietit, että miksi hitossa tämä osui ja upposi.
Sivusta
- Anonyymi00017
Ehkä voisin olla hienotunteisempi, onhan se varmasti tuskastuttavaa kaikille muille, kun yksi tulee hyvissä fiiliksissä toivottelemaan ihanalle yksisarviselle kivaa päivää, mutta puolustukseni täytyy sanoa, että se nyt vain on niin, että kaikki ei voi olla ihania yksisarvisia.
- Anonyymi00019
En mä ainakaan halua ketään sellaista jonka kanssa oleminenkin on hankalaa ja vaikeaa. Sitä joko haluaa tai ei halua olla. Turha täällä roikkua toivomassa asiaa toisenlaiseksi tai etsimällä vikaa toisesta. Se yhdessäolo ei vaan toiminut ja sitten se on niin
- Anonyymi00022
Ai yhdessäolo, joka ei alkanutkaan. Se jo kertoo tosi paljon.
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ai yhdessäolo, joka ei alkanutkaan. Se jo kertoo tosi paljon.
Loppui lyhyeen
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Loppui lyhyeen
Yleensä hankalaan alkuun on yksi selkeä syy: Epärehellisyys ja epäselvyys, ei esiinnytä omana itsenään vaan ties missä roolissa ja sukupuolessa.
- Anonyymi00026
Mulla kävi näin vuosi sitten. Kyllä se siitä pikkuhiljaa helpottuu. Kunhan ei nähdä liiemmin.
Nainen- Anonyymi00028
Kunhan et lähde koston linjalle.
- Anonyymi00036
Niin meille monille kävi sattumalta vuosi sitten.
- Anonyymi00038
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei ole mitään kostettavaa. Oma syy, etten ymmärtänyt aiemmin millainen hän on. Kylmä ja kova sisimmältään.
- Anonyymi00039
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ei tarvi. Karma hoitaa. Paha kiertää takaisin pahan tekijään.
- Anonyymi00033
Helluntalainen myrkkykauppias ja hapen puutteesta kärsinyt sukeltaja luuletteko pääsevänne pälkähästä ja aiheuttamastanne paskasta.Ette pääse...
- Anonyymi00037
Kiitos, nyt tuli huumoria mukaan (siis saa tuo olla tottakin). Pölynimurikauppias myy pölynimuria mummolle: "Sovitaan sitten 2000€ tasaraha. Kaupan päälle voit mummeli valita sitten helluntalaisen myrkkykauppiaan tai hapen puutteesta kärsivän sukeltajan, sitten on aina imuroijakin imuttamassa mummon pölyttyneitä mattoja ja muutenkin auttamassa mummoa tasapainosi kanssa!"
- Anonyymi00035
Joo sama, osoittautui ihmissuhdepelien pelaajaksi.
- Anonyymi00044
Jep. Oon aikuinen järkevä nainen. Ja iha tarpeeks nyt kattonut tuota kiusaamista. Tänään estänyt joukon ihmisiä jotka voisivat liittyä. Toivottavasti nyt saan hengittää rauhassa. Näitä en aio tämän päivän jälkeen lukea .
- Anonyymi00046
Muakin helpottaa kun ne on ollut juuri sellaisia kuin niistä on ensitapaamisilla kuvan saanut. Totaalisen epäluotettavia oman elämänsä luusereita. Enkä puhu ihmisistä kenen kanssa olen tekemisissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466