Kun käsketään paistaa sipuleita, tämä ihmettelee että miten kun pohja on jääkaapissa. Ootko Pierre kuullut paistinpannusta, paistinpannulla sipulit paistetaan ja karamellisoidaan.
Vastaukset 54
- Anonyymi00001
Ja karamellisoidut sipulirenkaat on herkullisempia kuin tuommonen silppu.
Mitähän tästä tulee. Kaataako hunajan piirakan päälle kun tulee uunista, näin päätteli että siihen se kaadetaan. En tajua.- Anonyymi00006
Tässä taidetaan taas seurata piirakan tekemistä suurennuslasin kanssa ja odottaa joka työvaiheessa, että jotain menisi pieleen. 😄
Sipulitkin ohje käskee tekemään suikaleina, joten sipulirenkaat ovat kommentoijan oma mieltymys, eivät merkki siitä, että piirakkaa tehtäisiin väärin. Ja hunajankin kohdalla ohje sanoo aivan suoraan, että sitä lisätään paiston jälkeen valmiin piirakan päälle.
Eli sekin päätelmä meni ihan oikein. Kannattaisi ehkä ensin katsoa, mitä ohjeessa oikeasti lukee ja millainen piirakasta tulee, ennen kuin ihmettelee, ettei toinen muka tajua ohjeesta mitään.
Tässä näyttää olevan suurempi hämmennys kommenttikentässä kuin keittiössä. 😄 - Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tässä taidetaan taas seurata piirakan tekemistä suurennuslasin kanssa ja odottaa joka työvaiheessa, että jotain menisi pieleen. 😄
Sipulitkin ohje käskee tekemään suikaleina, joten sipulirenkaat ovat kommentoijan oma mieltymys, eivät merkki siitä, että piirakkaa tehtäisiin väärin. Ja hunajankin kohdalla ohje sanoo aivan suoraan, että sitä lisätään paiston jälkeen valmiin piirakan päälle.
Eli sekin päätelmä meni ihan oikein. Kannattaisi ehkä ensin katsoa, mitä ohjeessa oikeasti lukee ja millainen piirakasta tulee, ennen kuin ihmettelee, ettei toinen muka tajua ohjeesta mitään.
Tässä näyttää olevan suurempi hämmennys kommenttikentässä kuin keittiössä. 😄Suikale tarkoittaa siivuja, eli sipuleista tulee silloin RENKAITA.
Pierre teki sipuliSILPPUA, joka näytti hänen itsensäkin mielestä oudolta ja, sanoi tekevänsä siivuja, seuraavalla kerralla, kuten ohjeessa käskettiin.
Ei tuollainen silppu kuulu sipuli piirakkaa vaan kastikkeeseen ja keittoihin.
- Anonyymi00002
Välikö tuolla, nythän se uusimmalla videolla oli jo lähes syöty. Ei haittaa ruokahalua mikään.😂
- Anonyymi00003
Puhuu naapurista joka videolla, miksi näin ?
Käskisi sitä naapuria ajelemaan ne joutomaat alas.- Anonyymi00007
Jos naapuri sattuu kuulumaan tavalliseen arkeen ja tulee siksi joskus puheeksi, niin mitä ihmeellistä siinä on? 😄
Ja naapurin joutomaat taitavat sentään kuulua naapurille. On aika erikoinen ajatus, että tubettajan pitäisi alkaa YouTube-kommenttien perusteella määräillä, mitä toinen ihminen omilla maillaan tekee.
- Anonyymi00004
Alkaako päästä vipata eläkkeelle jäämisen jälkeen
Seuraako naapureita vähän liikaa- Anonyymi00008
Vai olisiko tässä nyt niin päin, että videontekijän naapureistakin ollaan kiinnostuneita vähän turhan tarkasti? 😄
Jos naapuri mainitaan videolla, siitä on aika pitkä matka siihen, että ”päästä vipattaa” tai että joku seuraisi naapureitaan liikaa. Tällaisesta arkisesta asiasta ei tarvitse väkisin vääntää diagnoosia tai epäilyä ihmisestä. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vai olisiko tässä nyt niin päin, että videontekijän naapureistakin ollaan kiinnostuneita vähän turhan tarkasti? 😄
Jos naapuri mainitaan videolla, siitä on aika pitkä matka siihen, että ”päästä vipattaa” tai että joku seuraisi naapureitaan liikaa. Tällaisesta arkisesta asiasta ei tarvitse väkisin vääntää diagnoosia tai epäilyä ihmisestä.Tai sitten päästä vippaa kuitenkin
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tai sitten päästä vippaa kuitenkin
Tai sitten ei vippaa. 😄 Pelkkä saman väitteen toistaminen ei edelleenkään tee siitä totta.
Jos naapurin mainitseminen videolla on merkki ”pään vippaamisesta”, niin aika monella taitaa olla vakava tapaus heti, kun sattuu kertomaan omasta arjestaan. 😂 - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tai sitten ei vippaa. 😄 Pelkkä saman väitteen toistaminen ei edelleenkään tee siitä totta.
Jos naapurin mainitseminen videolla on merkki ”pään vippaamisesta”, niin aika monella taitaa olla vakava tapaus heti, kun sattuu kertomaan omasta arjestaan. 😂Tai sitten vippaa
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jos naapurin mainitseminen videolla on merkki ”pään vippaamisesta”, niin aika monella taitaa olla vakava tapaus heti, kun sattuu kertomaan omasta arjestaan. 😂Miksi siis toistat väittämääsi
Vippaa kyllä - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miksi siis toistat väittämääsi
Vippaa kylläMinähän en väittänyt kenenkään ”päästä vippaavan”, vaan kyseenalaistin juuri tuon väitteen. Siinä on pieni mutta olennainen ero. 😄
- Anonyymi00031
Dementia on siirtynyt astetta vakavampaan suuntaan.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Dementia on siirtynyt astetta vakavampaan suuntaan.
Ja kun itse asiaan ei näköjään löydy vastausta, siirryttiin sitten ”dementiaan”. 😄
Minä sanoin aivan selvästi, etten väittänyt kenenkään ”päästä vippaavan”, vaan kyseenalaistin toisen esittämän väitteen. Jos siihen löytyy vastaväite, sen voi toki perustella. Dementialla nimittely ei kuitenkaan muuta sitä, mitä kirjoitin.
- Anonyymi00005
Aloittajalle.
Eiköhän tässä taas yritetä tehdä kärpäsestä härkänen. 😄 Jos reseptiä lukiessa hetken ihmettelee työvaiheiden järjestystä, se ei tarkoita, ettei tietäisi mikä paistinpannu on.
Piirakkapohja voi aivan hyvin olla jääkaapissa sillä aikaa, kun sipulit paistetaan pannulla ja karamellisoidaan. Sitten sipulit tulevat pohjan päälle ja piirakka uuniin. Näinhän sipulipiirakkaohjeissakin tehdään.
Mutta ilmeisesti yhdestä ihmettelyn hetkestäkin saadaan nykyään kokonainen Suomi24-aloitus. 😄 - Anonyymi00010
Aloittajalle.
Tiedätkö sinä mihin ja miten paistinpannua käytetään?- Anonyymi00016
Sillä voi iskeä vaikka oman nuppinsa littanaksi! Loppuu lätinä. 😂
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sillä voi iskeä vaikka oman nuppinsa littanaksi! Loppuu lätinä. 😂
Minä ajattelin kyllä ihan perinteistä käyttötarkoitusta eli ruoan paistamista. 😂 Jos ensimmäisenä tulee mieleen oman nupin kolhiminen paistinpannulla, niin sipulipiirakasta on taidettu eksyä jo melko kauas.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Minä ajattelin kyllä ihan perinteistä käyttötarkoitusta eli ruoan paistamista. 😂 Jos ensimmäisenä tulee mieleen oman nupin kolhiminen paistinpannulla, niin sipulipiirakasta on taidettu eksyä jo melko kauas.
Ei oo eksytty, pannu on lyömisen jälkeen luultavsti yhä ehjä, sillä voi paistaa vallan hyvin vielä sipulia.😄
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei oo eksytty, pannu on lyömisen jälkeen luultavsti yhä ehjä, sillä voi paistaa vallan hyvin vielä sipulia.😄
No sehän on sitten varsinainen monitoimipannu: ensin nuppi littanaksi ja sen jälkeen sipulit karamellisoitumaan. 😄 Onneksi piirakka ehti jo valmistua ennen kuin kommenttikentässä keksittiin paistinpannulle nämä laajennetut käyttöohjeet. 😂
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
No sehän on sitten varsinainen monitoimipannu: ensin nuppi littanaksi ja sen jälkeen sipulit karamellisoitumaan. 😄 Onneksi piirakka ehti jo valmistua ennen kuin kommenttikentässä keksittiin paistinpannulle nämä laajennetut käyttöohjeet. 😂
Ajattelin, että kun lyö pannulla Pirree päähän, niin ruoanlaitto sujuisi enemmittä lätinööttä. 😁
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ajattelin, että kun lyö pannulla Pirree päähän, niin ruoanlaitto sujuisi enemmittä lätinööttä. 😁
Ja siinäpä se ”huumori” sitten paljastikin tasonsa. 😄 Sipulipiirakan arvostelusta päästiin siihen, että Pirreä pitäisi lyödä paistinpannulla päähän, jotta hän olisi hiljaa.
Taisi piirakka kuitenkin onnistua paremmin kuin tämä vitsi. - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ja siinäpä se ”huumori” sitten paljastikin tasonsa. 😄 Sipulipiirakan arvostelusta päästiin siihen, että Pirreä pitäisi lyödä paistinpannulla päähän, jotta hän olisi hiljaa.
Taisi piirakka kuitenkin onnistua paremmin kuin tämä vitsi.Erehdyt henkilöstä! Minä en ole tstä piirakasta sanonut halaistua sanaa. Tulin myöhemmin mukaan tähän keskusteluun. Olen se, joka toivoi Pirren lyövän pannulla päätään, kun tuntuu, että sillä alkaa se nuppi paisumaan.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Aloittaja ei ajatellut näin, huom.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Erehdyt henkilöstä! Minä en ole tstä piirakasta sanonut halaistua sanaa. Tulin myöhemmin mukaan tähän keskusteluun. Olen se, joka toivoi Pirren lyövän pannulla päätään, kun tuntuu, että sillä alkaa se nuppi paisumaan.
"Erehdyt henkilöstä! Minä en ole tstä piirakasta sanonut halaistua sanaa. Tulin myöhemmin mukaan tähän keskusteluun. Olen se, joka toivoi Pirren lyövän pannulla päätään, kun tuntuu, että sillä alkaa se nuppi paisumaan."
Selvä, korjataan sen verran: et siis arvostellut piirakkaa, vaan tulit myöhemmin keskusteluun ehdottamaan Pirren päähän kohdistuvaa paistinpannun käyttöä. 😄
Ei tuo tarkennus nyt varsinaisesti parantanut kommentin tasoa. Jos jonkun puheet ärsyttävät tai hänen mielestään ”nuppi paisuu”, siitä voi sanoa ilman pannulla päähän lyömisen toivomistakin. - Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
"Erehdyt henkilöstä! Minä en ole tstä piirakasta sanonut halaistua sanaa. Tulin myöhemmin mukaan tähän keskusteluun. Olen se, joka toivoi Pirren lyövän pannulla päätään, kun tuntuu, että sillä alkaa se nuppi paisumaan."
Selvä, korjataan sen verran: et siis arvostellut piirakkaa, vaan tulit myöhemmin keskusteluun ehdottamaan Pirren päähän kohdistuvaa paistinpannun käyttöä. 😄
Ei tuo tarkennus nyt varsinaisesti parantanut kommentin tasoa. Jos jonkun puheet ärsyttävät tai hänen mielestään ”nuppi paisuu”, siitä voi sanoa ilman pannulla päähän lyömisen toivomistakin.Sinultako pitäisi kysyä miten asia pitäisi sanoa?
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sinultako pitäisi kysyä miten asia pitäisi sanoa?
Ei tietenkään tarvitse kysyä. 😄 Sinä saat sanoa asian kuten haluat, ja muut saavat aivan yhtä vapaasti kommentoida sitä, miten sen sanoit.
Jos kirjoittaa julkiselle keskustelupalstalle toivovansa toista pannulla päähän lyötäväksi, ei kai samalla voi vaatia, ettei kukaan saisi arvostella sanavalintaa. 😉 - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei tietenkään tarvitse kysyä. 😄 Sinä saat sanoa asian kuten haluat, ja muut saavat aivan yhtä vapaasti kommentoida sitä, miten sen sanoit.
Jos kirjoittaa julkiselle keskustelupalstalle toivovansa toista pannulla päähän lyötäväksi, ei kai samalla voi vaatia, ettei kukaan saisi arvostella sanavalintaa. 😉Sinua kannattaisi lyödä paistinpannulla päähän, niin ehkä loppuisi tuo jatkuva retostelu asiasta? Taitaa aihe kiinnostaa, minulle se on jo historiaa, joten uudet puheet kehiin. 😄
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sinua kannattaisi lyödä paistinpannulla päähän, niin ehkä loppuisi tuo jatkuva retostelu asiasta? Taitaa aihe kiinnostaa, minulle se on jo historiaa, joten uudet puheet kehiin. 😄
Aika mielenkiintoinen tapa ilmoittaa asian olevan ”jo historiaa”: palata itse keskusteluun ja ehdottaa seuraavaksi minua lyötäväksi paistinpannulla päähän. 😄
Ei minua kiinnosta sinun paistinpannujuttusi eikä mitkään lyömisjutut, enkä minä niitä tähän keskusteluun aloittanut tai tuonut. Olen vain vastannut niihin kommentteihin, joita itse olet kirjoittanut.
Nyt kirjoitit suoraan minulle: ”Sinua kannattaisi lyödä paistinpannulla päähän.” Siinä ei enää arvostella mielipidettäni, vaan kohdistetaan väkivaltainen ilmaus suoraan minuun. Se menee jo tavallisen sanailun ja huumorin ulkopuolelle uhkailun suuntaan.
Jos aihe kerran on sinulle ”jo historiaa” ja haluat uudet puheet kehiin, sehän onnistuu helposti: jätä paistinpannu- ja lyömisjutut historiaan äläkä tuo niitä itse aina uudelleen keskusteluun. Siihen ei pannua tarvita. 😉 - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Aika mielenkiintoinen tapa ilmoittaa asian olevan ”jo historiaa”: palata itse keskusteluun ja ehdottaa seuraavaksi minua lyötäväksi paistinpannulla päähän. 😄
Ei minua kiinnosta sinun paistinpannujuttusi eikä mitkään lyömisjutut, enkä minä niitä tähän keskusteluun aloittanut tai tuonut. Olen vain vastannut niihin kommentteihin, joita itse olet kirjoittanut.
Nyt kirjoitit suoraan minulle: ”Sinua kannattaisi lyödä paistinpannulla päähän.” Siinä ei enää arvostella mielipidettäni, vaan kohdistetaan väkivaltainen ilmaus suoraan minuun. Se menee jo tavallisen sanailun ja huumorin ulkopuolelle uhkailun suuntaan.
Jos aihe kerran on sinulle ”jo historiaa” ja haluat uudet puheet kehiin, sehän onnistuu helposti: jätä paistinpannu- ja lyömisjutut historiaan äläkä tuo niitä itse aina uudelleen keskusteluun. Siihen ei pannua tarvita. 😉Sinähän tuosta teet pitkiä selostuksia. Nytkin olisit voinut jättää pois koko aiheen, mutta kun ei vaan käy. Neuvoja tulee koko ajan.
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Sinähän tuosta teet pitkiä selostuksia. Nytkin olisit voinut jättää pois koko aiheen, mutta kun ei vaan käy. Neuvoja tulee koko ajan.
Minähän en tuonut koko paistinpannulla lyömistä tähän ketjuun alun perinkään. Ensimmäinen tällainen kommentti oli jo Anonyymi00016:n: ”Sillä voi iskeä vaikka oman nuppinsa littanaksi! Loppuu lätinä. 😂”
Sen jälkeen olen vastannut näihin lyömisjuttuihin, ja lopulta minulle itselleni kirjoitettiin suoraan: ”Sinua kannattaisi lyödä paistinpannulla päähän.”
On siis hieman nurinkurista syyttää minua aiheen ylläpitämisestä ja pitkistä selostuksista, kun en koko aihetta aloittanut ja nyt vain vastaan minulle osoitettuihin kommentteihin. Jos lyömisjutuista halutaan eroon, kaikkein yksinkertaisinta on olla kirjoittamatta niitä – myös minulle. 😄 - Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Minähän en tuonut koko paistinpannulla lyömistä tähän ketjuun alun perinkään. Ensimmäinen tällainen kommentti oli jo Anonyymi00016:n: ”Sillä voi iskeä vaikka oman nuppinsa littanaksi! Loppuu lätinä. 😂”
Sen jälkeen olen vastannut näihin lyömisjuttuihin, ja lopulta minulle itselleni kirjoitettiin suoraan: ”Sinua kannattaisi lyödä paistinpannulla päähän.”
On siis hieman nurinkurista syyttää minua aiheen ylläpitämisestä ja pitkistä selostuksista, kun en koko aihetta aloittanut ja nyt vain vastaan minulle osoitettuihin kommentteihin. Jos lyömisjutuista halutaan eroon, kaikkein yksinkertaisinta on olla kirjoittamatta niitä – myös minulle. 😄Selittelysi ei asiaa muuta! Sanoin minkä sanoin enkä peru sanomisiani, vaikka kuinka yrität vängätä. Hehheh.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Selittelysi ei asiaa muuta! Sanoin minkä sanoin enkä peru sanomisiani, vaikka kuinka yrität vängätä. Hehheh.
Eihän tässä ole edes pyydetty sinua perumaan mitään, enkä minäkään ole perumassa omia sanomisiani. 😄 Minä seison omien kommenttieni takana ja sinä ilmeisesti omiesi.
Sanomisethan ovat kaikkien luettavissa, kuten sekin, että kirjoitit minulle: ”Sinua kannattaisi lyödä paistinpannulla päähän.” Minä puolestani en tuonut paistinpannulla lyömistä tähän ketjuun enkä ole ehdottanut kenenkään lyömistä. Olen kommentoinut muiden kirjoittamia lyömisjuttuja.
Kyse oli siitä, kuka toi aiheen ketjuun. Se en ollut minä, ja tapahtumajärjestys voidaan tarkistaa suoraan ketjusta. Sen toteaminen ei ole ”selittelyä” eikä ”vänkäämistä”.
Saat siis aivan vapaasti seistä sanojesi takana, kuten minäkin omieni. Mutta silloin pitää myös hyväksyä, että julkiselle keskustelupalstalle kirjoitettuja sanomisia voidaan kommentoida. ”Hehheh” ei muuta tapahtumajärjestystä miksikään. 😄 - Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Eihän tässä ole edes pyydetty sinua perumaan mitään, enkä minäkään ole perumassa omia sanomisiani. 😄 Minä seison omien kommenttieni takana ja sinä ilmeisesti omiesi.
Sanomisethan ovat kaikkien luettavissa, kuten sekin, että kirjoitit minulle: ”Sinua kannattaisi lyödä paistinpannulla päähän.” Minä puolestani en tuonut paistinpannulla lyömistä tähän ketjuun enkä ole ehdottanut kenenkään lyömistä. Olen kommentoinut muiden kirjoittamia lyömisjuttuja.
Kyse oli siitä, kuka toi aiheen ketjuun. Se en ollut minä, ja tapahtumajärjestys voidaan tarkistaa suoraan ketjusta. Sen toteaminen ei ole ”selittelyä” eikä ”vänkäämistä”.
Saat siis aivan vapaasti seistä sanojesi takana, kuten minäkin omieni. Mutta silloin pitää myös hyväksyä, että julkiselle keskustelupalstalle kirjoitettuja sanomisia voidaan kommentoida. ”Hehheh” ei muuta tapahtumajärjestystä miksikään. 😄Saivartelija taas selittää. 😆
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Saivartelija taas selittää. 😆
Eli kun itse asiaan ei enää löydy vastausta, jäljelle jää pelkkä vittuilu: ”saivartelija”, ”selittelijä” ja nauruhymiöt. 😄
Tapahtumajärjestys ei sillä kuitenkaan muutu. Minä en aloittanut lyömisjuttuja, mutta vastasin minulle osoitettuun kommenttiin. Jos siinä on jotain väärää, sen voi perustella ihan asiallakin – pelkkä vittuilu ei ole vasta-argumentti. - Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Eli kun itse asiaan ei enää löydy vastausta, jäljelle jää pelkkä vittuilu: ”saivartelija”, ”selittelijä” ja nauruhymiöt. 😄
Tapahtumajärjestys ei sillä kuitenkaan muutu. Minä en aloittanut lyömisjuttuja, mutta vastasin minulle osoitettuun kommenttiin. Jos siinä on jotain väärää, sen voi perustella ihan asiallakin – pelkkä vittuilu ei ole vasta-argumentti.Täällä palstalla on joku riidankylväjä oikein elementissään. Ikävä ihminen.
- Anonyymi00043
Anonyymi00037 kirjoitti:
Täällä palstalla on joku riidankylväjä oikein elementissään. Ikävä ihminen.
Ja taas itse asia jäi kokonaan käsittelemättä ja tilalle tulivat ”riidankylväjä” ja ”ikävä ihminen”. 😄
Jos eri mieltä oleminen, väitteiden kyseenalaistaminen ja minulle osoitettuihin kommentteihin vastaaminen tekee ihmisestä riidankylväjän, niin määritelmä on kyllä melko väljä.
Minä olen puhunut siitä, mitä täällä kirjoitetaan. Jos siihen ei löydy muuta vastausta kuin kirjoittajan nimittely ja luonteen arvostelu, se kertoo aika hyvin keskustelun tasosta.
- Anonyymi00038
"Saat siis aivan vapaasti seistä sanojesi takana, kuten minäkin omieni."
Missä ne sinun omat sanat näkyvät joiden takana seisot.
Pelkkää tekoälyn luomaa tekstiä, hävitä edes hymynaamat tekoälyn luomuksista.
Mutta ethän sinä sitäkään osaa, etkä ymmärrä.- Anonyymi00044
Minä olen ihan vain eräs katsoja, joka on kyseenalaistanut täällä tubettajiin ja muihin kommentoijiin kohdistuvaa jatkuvaa nimittelyä ja henkilöön menevää vittuilua. Siitä tässä on koko ajan ollut kyse.
Minä kuitenkin päätän itse, mitä julkaisen ja minkä mielipiteen esitän, joten vastaan myös itse kirjoittamastani.
Jos itse asiaan halutaan vastata, siitä vain. Mutta ”tekoäly”, ”et osaa” ja ”et ymmärrä” eivät oikeastaan vastaa yhteenkään esittämääni kysymykseen – ne ovat vain lisää sitä samaa henkilöön menevää kommentointia, jota olen alun perinkin kyseenalaistanut. 😄
- Anonyymi00039
"Olen se, joka toivoi Pirren lyövän pannulla päätään, kun tuntuu, että sillä alkaa se nuppi paisumaan."
Olen tuon ajatelman kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä. Kyllä ainakin parin kolmen tuusniemeläisen tubettajan olisi syytä koputella päätään millä tahansa astalolla ja ajatella kahteen kertaan mitä paskaa sinne Youtubeen ovat lataamassa.
Vai yrittävätkö viimeisillä voimillaan vippaskonstein tienata rahaa koska mihinkään muuhun eivät pysty?- Anonyymi00041
Hyvin sanottu. Olen samaa mieltä.
- Anonyymi00047
"Olen tuon ajatelman kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä. Kyllä ainakin parin kolmen tuusniemeläisen tubettajan olisi syytä koputella päätään millä tahansa astalolla ja ajatella kahteen kertaan mitä paskaa sinne Youtubeen ovat lataamassa.
Vai yrittävätkö viimeisillä voimillaan vippaskonstein tienata rahaa koska mihinkään muuhun eivät pysty?"
Ja taas sama kaava. Ensin ollaan samaa mieltä siitä, että tubettajan pitäisi lyödä itseään päähän jollain astalolla, ja perään tulee ”mitä paskaa”, ”viimeisillä voimillaan”, ”vippaskonstit” ja ”mihinkään muuhun eivät pysty”.
Videoita ja niiden sisältöä saa tietenkin arvostella vaikka kuinka rajusti. Mutta tässä ei enää juuri arvostella videoiden sisältöä, vaan nälvitään niiden tekijöitä ihmisinä ja vielä höystetään sitä lyömispuheilla.
Jos videot ovat kerran niin huonoja, luulisi niistä löytyvän jotain konkreettista kritisoitavaa ilman astaloita ja tekijöiden henkilökohtaista vähättelyäkin. - Anonyymi00048
Anonyymi00041 kirjoitti:
Hyvin sanottu. Olen samaa mieltä.
Ja näin astalolla päähän koputtelemisesta, ”paskan” lataamisesta ja ihmisten kykyjen vähättelystä saatiin jo ”hyvin sanottu” -tasoinen puheenvuoro. 😄
Tämä oikeastaan havainnollistaa aika hyvin sitä, mitä olen täällä kyseenalaistanut: kunhan pilkan kohde on sopiva, henkilöön menevä vähättely ja jopa lyömispuheet näyttävät muuttuvan joidenkin silmissä ihan hyväksyttäväksi keskusteluksi.
Videoita saa arvostella rajustikin, mutta luulisi kritiikin onnistuvan ilman astaloita ja tekijöiden henkilökohtaista halventamista.
- Anonyymi00040
Senkin ajan mikä metsäman käyttää Taavetin punttien puristeluun tekisi pikkupojille puutraktoreita.
Mies kehuu 13 vuotta tubettaneensa mutta mitä kehitystä siinä ajassa maa- ja metsätilalla on tapahtunut?- Anonyymi00049
Vai pitäisi nyt jonkun ulkopuolisen päättää, mihin Metsa Man saa oman aikansa käyttää. 😄 Jos hän haluaa rassata Taavettia, tehdä videoita tai jotain aivan muuta, eiköhän se ole hänen oma asiansa.
Ja miksi 13 vuoden tubettamisen pitäisi automaattisesti tarkoittaa maa- ja metsätilan jatkuvaa kehittämistä? YouTube-kanava ei ole investointisuunnitelma eikä katsojille annettu lupaus tilan kasvattamisesta.
Jos videoiden sisältö ei miellytä, sitä voi toki arvostella. Mutta vaatimus siitä, mitä hänen pitäisi ajallaan tehdä, menee jo vähän huvittavan pitkälle. 😄
- Anonyymi00042
Entäpä Mehtosen nainen, elääkö hän vain Mehtosen elämää, on onnellinen kun vihdoin ja viimein sai laadukkaat ja värikkäät Stihl-metsurin varusteet.
Kuinka monta hehtaaria leidillä on omaa metsää?- Anonyymi00045
Mutta moniko elää metsa manin elämää?
- Anonyymi00050
Ja nyt pitäisi näköjään jo selvittää, kuinka monta hehtaaria metsää naisella on omissa nimissään, jotta voidaan arvioida, saako hän olla tyytyväinen Stihlin metsurinvarusteisiinsa. 😄
Eiköhän ihminen saa käyttää metsurinvarusteita ja olla niistä iloinen ilman omaa metsäpalstaakin. Ja se, ”elääkö hän vain Mehtosen elämää”, on aika pitkälle menevä päätelmä YouTube-videoiden perusteella.
Varusteita ja videoiden sisältöä voi arvostella, mutta toisen parisuhteen, elämäntavan ja omaisuuden ruotiminen alkaa olla jo aivan eri asia. - Anonyymi00051
Anonyymi00045 kirjoitti:
Mutta moniko elää metsa manin elämää?
"Mutta moniko elää metsa manin elämää?"
Tuskinpa kukaan muu kuin Metsa Man itse elää Metsa Manin elämää. 😄 Videoiden katsominen, kommentointi tai niistä kiinnostuminen ei tarkoita toisen ihmisen elämän elämistä.
Jos jotain, niin täällä joidenkin tubettajien tekemisiä, ihmissuhteita, omaisuutta ja jopa ajankäyttöä seurataan niin tarkasti, että kysymyksen voisi ehkä kääntää toisinpäin: kuka tässä oikein elää kenenkin elämää? 😉
- Anonyymi00046
Näyttäisi elävän vorrestin elämää,vorrestin ehdoilla.
- Anonyymi00052
”Näyttäisi” on tässä se olennainen sana. 😄 YouTube-videoista näkyy vain se osa elämästä, jonka ihmiset itse päättävät näyttää. Sen perusteella on aika mahdotonta tietää, kenen ”ehdoilla” heidän parisuhteensa tai arkensa oikeasti toimii.
Ja ennen kaikkea: mitä se oikeastaan kenellekään ulkopuoliselle kuuluu, millä tavalla kaksi aikuista ihmistä parisuhteessaan elää ja kenen ”ehdoilla”? Jos he itse ovat järjestelyynsä tyytyväisiä, eiköhän se ole olennaisempaa kuin palstan arviot asiasta.
Videoiden sisältöä voi aivan hyvin arvostella sen perusteella, mitä niissä näkyy. Toisten yksityisen parisuhteen dynamiikan tietäminen vaatisi kuitenkin jo hieman enemmän kuin YouTube-tilauksen ja Suomi24-nimimerkin. 😉
- Anonyymi00053
Videoiden sisältö kertoo, että elämä enolassa pyörii ruuan ympärillä. Talvi kun tulee, niin lohtusyönti lisääntyy. Mitä muuta siellä voi tehdä kuin kyörätä kaupasta ruokaa ja valmistaa piiraita yms. Katson hänen videoitaan siihen saakka kun syöminen alkaa, sitten poistun.
- Anonyymi00054
Jos videot kerran katsotaan siihen asti, kun syöminen alkaa, niin silloinhan ratkaisu on jo löytynyt. 😄 Jokainen katsoo juuri sen verran kuin kiinnostaa ja lopettaa, kun ei enää kiinnosta.
Mutta ”lohtusyöminen” on taas aivan oma tulkinta, jota ei voi päätellä siitä, että videoilla tehdään ruokaa ja leivotaan piirakoita. Ruokasisältö kertoo lähinnä siitä, että videolle on kuvattu ruoanlaittoa – ei siitä, miksi ihminen syö tai mitä hänen elämässään muuten tapahtuu.
Hieman erikoista muuten kysyä ”mitä muuta siellä voi tehdä”, kun samalla seurataan vapaaehtoisesti videoita siitä, mitä siellä tehdään. 😄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231182
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398