Seksiä kaivattusi kanssa, jos kaivattusi kaipaa toista?
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
En. Ei mitään järkeä ois tuossa.
- Anonyymi00002
En!
- Anonyymi00003
Oletko siis kiinnostunut ja hän on kiinnostunut toisesta? Tiedät tämän, mutta olisit valmis tunkemaan väliin?
- Anonyymi00004
Yhteisymmäryksessä noin
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Yhteisymmäryksessä noin
bs. et kysyisi täällä, jos tilanne on tuo.
- Anonyymi00006
Järjetön kysymys.
- Anonyymi00007
En olisi. En ole nytkään, vaikka hän ehkä kaipaa minua.
Nainen - Anonyymi00008
En ikinä!
- Anonyymi00009
No tietysti
- Anonyymi00010
Miksi sen minua pitäisi häiritä jotain etua siitä että olen tehnyt itsestäni kylmän poikamiehenä ei ole mitään minulle eikä mitään minulta pois siitä ikävä että moisen kanssa ei ole hyvä lasta tehdä miksi jos kaipaa jotakuta toista olematon todennäköisyys ettäkö pitäisi huolen jonkun toisen kanssa tehdystä lapsesta "väärämies tai vahinko" sattuu narsisti nainen oleen ja et saa tältä huoltajuutta pois tappelet lapsesta siihen asti kunnes tämä täyttää kahdeksantoista mutta toivotan onnea helpoin tapa useimmille pilata elämänsä harvalla miehellä on rohkeutta moinen nainen tappaa vahinkoja toki sattuu silti mu hyvä muistaa jos ei lapsi tunne äitiään ni on melko suuri todennäköisyys että isä saa lapsensa vihat niskaansa nääs jutut menee ristiin mitä lapsi vanhemmastaan muualta kuulee ja mitä havannoi itse vielä ikävämpää jos ei ole itse saanut tutustua vanhempaansa ja on sekin kumpaako vanhempaansa lapsi uskoo kumpaako vanhempaa lapsi pitää luotettavana isää vaiko äitiä kumpiko jäi valehtelusta kiinni se ei välttis ole tervettä mitä minä olen tehny puhunu lapsilleni kuin aikuiselle jo pienestä asti ymmärtää kuka mitenkin haluaa karkeana esimerkkinä koska on hyvä aika puhua seksiasioista lapsen kanssa vanhempana silloin kun lapsi niistä vanhemmaltaan kysyy si on tietysti huonompi juttu jos ei vanhempi itsekään tiedä mistä puhuu
- Anonyymi00011
En todellakaan!
- Anonyymi00012
Mikä tää logiikka on tässä. Tuskin toista henkilöä kaipaava edes haluaisi harrastaa seksiä muun kanssa.
- Anonyymi00013
No tuli torjuttua yksi komea nuorempi mies, koska ajatukset kaivatussa.
Niin se vain menee ☕️- Anonyymi00015
Onko nuorempi komeampi kuin kaivattusi?
- Anonyymi00014
En ymmärrä kysymystä mutta varmuuden vuoksi, en todellakaan.
- Anonyymi00016
Ei oo ketään kaivattua minulla onneksi pääsin hänestä eroon hänem omillaan blondi aivoillaan
- Anonyymi00017
Eihän sitä aina voi tietää kun ihmiset on mitä on, hukassa ittensä ja toistensa kanssa.
Kerran kokeilin itse, seksiä eksän kanssa eron jälkeen vaikka halujen ja tunteiden suunta oli aivan toisaalla. Tuntui hel**tin väärältä.
Mutta siis jos tietäsin, niin en todellakaan.
Haluan että ollaan ollaan ainoita toisillemme.
Kaivattuni ja minä. - Anonyymi00018
En, olen kiinnostunut toisesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty441399Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3341199Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto311003Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s323992Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine133823Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33801- 50791
Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte194708- 61615
- 40556