Juuri minä?
Vastaukset 18
- Anonyymi00002UUSI
Jaa!
- Anonyymi00004UUSI
Toisen suulla utelet, oikea tietää kyllä.
- Anonyymi00005UUSI
"Kanninen kertoo juu resta". -sivu
- Anonyymi00006UUSI
Toi sun tyyli on aika läpinäkyvö
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Toi sun tyyli on aika läpinäkyvö
Silmänpohjaveivien uhreilla varmasti on.
- Anonyymi00007UUSI
Kuka kenelle
- Anonyymi00009UUSI
Sulla kävi pska tsäkä.
- Anonyymi00012UUSI
Huono tuuri kun sai vaivoikseen prskrpäsen
- Anonyymi00010UUSI
En ole keksinyt kemiaa.
- Anonyymi00016UUSI
enkä sitä, miksi tulee tarve koskea, vaikka yleensä vasta jälkeenpäin, kun käyn läpi hänen ilmeitä ja eleitä ja koko iltaa.
- Anonyymi00011UUSI
Kauniit ja persoonalliset silmät, herkkyys näkyy niistä.
Ihanat hymykuopat.
Söpöin ja persoonallisin nenä.
Hehkeä katse, kaunis ja viehättävä hymy.
Ihana tyyli. Ja jotenkin lumoava energia, aistin hänen olevan hyvin luonnonläheinen, herkkä, oma ihminen.
Siksi sinä.. naiselle <3 - Anonyymi00013UUSI
hakattavan näkönen :)
- Anonyymi00014UUSI
Iskurepla 🤓
- Anonyymi00018UUSI
Sitä ei tiedä kuin Taivaan Isä. Semmosta on elämä.
- Anonyymi00021UUSI
Yhdessä jo ovat ja lopettakaa tyhjänpäiväinen mustamaalaaminen ja itsenne tyhmyyden paljastaminen.
- Anonyymi00022UUSI
Koska se ei ollut koskaan vain kosketus vaan teko. Se oli yksinkertaistettu versio meistä molemmista. Emme kantaneet enää nimiemme taakkaa. Oli vain hän ja hän . Eikä edes sitä, vain koosteinen aika.
- Anonyymi00023UUSI
Se johtuu henkilökohtaisista syistä ja niiden uteleminen on epäkohteliasta.
- Anonyymi00024UUSI
Koska pidän paljon tummatukkaisista lyhyistä miehistä! Yksi sellainen tietty on vain mielessä!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta693028Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3641129Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty65785Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32739Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s262634Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä139586Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto19569Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel30534Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17505Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan29489