mutta minä en kelvannut? En pääse yli. En millään.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
No ei todellakaan ole kelvannut kaikki muut 😂
- Anonyymi00002
Ei varmaan sinulle, mutta hänelle kelpasi. Teki oikein numeron siitä silloin harvoin, kun nähtiin. Eli ei ollut minun kanssani silloinkaan.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei varmaan sinulle, mutta hänelle kelpasi. Teki oikein numeron siitä silloin harvoin, kun nähtiin. Eli ei ollut minun kanssani silloinkaan.
Miksi kaipaat ihmistä, joka ei arvostanut sinua? Olet kaiken hyvän arvoinen! Keskity itseesi ja rakasta itseäsi, olet täydellinen juuri tuollaisena. 😊
Sivusta - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miksi kaipaat ihmistä, joka ei arvostanut sinua? Olet kaiken hyvän arvoinen! Keskity itseesi ja rakasta itseäsi, olet täydellinen juuri tuollaisena. 😊
SivustaJuuri näin. Maailma on pullollaan parempia miehiä. Unohda tuommoiset gigolot.
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Se on se tunne, jolla on sinulle suuri merkitys tällä hetkellä. Ymmärrän kokemaasi. Et ole ainoa, joka on noin joskus kokenut. -sivusta.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Juuri näin. Maailma on pullollaan parempia miehiä. Unohda tuommoiset gigolot.
Joku se aina jaksaa nolata itsensä änkeämällä guben köyhään teatteriin pätemään
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
SivustaOlipa omaperäinen feikki dialogi apäijä 😉
- Anonyymi00005
Ehkä ne muut suostuu alistumaan?
- Anonyymi00008
Niin olen kyllä ajatellut että se on. Minun ei tarvitse alistua kenellekään. En olisi ollut onnellinen hänen kanssaan, mutta ne tunteet. Ei ne käskemällä lopu. Pitäisi kihertää ja ylistää, kuinka hyvä on ja miten hyvin onnistuu kaikessa. Ei minusta ole sellaiseen, onneksi. Olen aito ihminen, en kana.
- Anonyymi00007
Vaikka se kuulostaa oudolta, niin voi myös olla, että hän arvostaa sinua enemmän kuin niitä oletettuja "muita".
Sivusta mitään tietämätön - Anonyymi00011
Eikö koskaan kertonut, mikä oli syynä?? Tosin ei tarvitse loukkaantua. Tuskin kukaan on täysin kiintynyt kaikkiin…
- Anonyymi00012
Ei kertonut. Kiusasi puhumalla muista. Olisi ollut edes pienen hetken läsnä minulle, kun minä olin paikalla. Ei arvostanut ja minulle tuli paha mieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031241
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku93862Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466