Miksi kaikki muut kelpasi sinulle,

Anonyymi-ap

mutta minä en kelvannut? En pääse yli. En millään.

12

190

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No ei todellakaan ole kelvannut kaikki muut 😂

• Anonyymi00002

Ei varmaan sinulle, mutta hänelle kelpasi. Teki oikein numeron siitä silloin harvoin, kun nähtiin. Eli ei ollut minun kanssani silloinkaan.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ei varmaan sinulle, mutta hänelle kelpasi. Teki oikein numeron siitä silloin harvoin, kun nähtiin. Eli ei ollut minun kanssani silloinkaan.

Miksi kaipaat ihmistä, joka ei arvostanut sinua? Olet kaiken hyvän arvoinen! Keskity itseesi ja rakasta itseäsi, olet täydellinen juuri tuollaisena. 😊
        Sivusta

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Miksi kaipaat ihmistä, joka ei arvostanut sinua? Olet kaiken hyvän arvoinen! Keskity itseesi ja rakasta itseäsi, olet täydellinen juuri tuollaisena. 😊
        Sivusta

Juuri näin. Maailma on pullollaan parempia miehiä. Unohda tuommoiset gigolot.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Se on se tunne, jolla on sinulle suuri merkitys tällä hetkellä. Ymmärrän kokemaasi. Et ole ainoa, joka on noin joskus kokenut. -sivusta.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Juuri näin. Maailma on pullollaan parempia miehiä. Unohda tuommoiset gigolot.

Joku se aina jaksaa nolata itsensä änkeämällä guben köyhään teatteriin pätemään

• Anonyymi00010
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Sivusta

Olipa omaperäinen feikki dialogi apäijä 😉

• Anonyymi00005

Ehkä ne muut suostuu alistumaan?

• Anonyymi00008

Niin olen kyllä ajatellut että se on. Minun ei tarvitse alistua kenellekään. En olisi ollut onnellinen hänen kanssaan, mutta ne tunteet. Ei ne käskemällä lopu. Pitäisi kihertää ja ylistää, kuinka hyvä on ja miten hyvin onnistuu kaikessa. Ei minusta ole sellaiseen, onneksi. Olen aito ihminen, en kana.

• Anonyymi00007

Vaikka se kuulostaa oudolta, niin voi myös olla, että hän arvostaa sinua enemmän kuin niitä oletettuja "muita".
      Sivusta mitään tietämätön

• Anonyymi00011

Eikö koskaan kertonut, mikä oli syynä?? Tosin ei tarvitse loukkaantua. Tuskin kukaan on täysin kiintynyt kaikkiin…

• Anonyymi00012

Ei kertonut. Kiusasi puhumalla muista. Olisi ollut edes pienen hetken läsnä minulle, kun minä olin paikalla. Ei arvostanut ja minulle tuli paha mieli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      103
      1241
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      93
      862
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      784
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      693
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      616
    6. 32
      605
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      574
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      558
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43