Olen jo iäkkäämpi nais henkilö ja vailla kokemusta siitä että maksettuani ostokset ja pakattuani ne ,kassalle tuli hälytys.
Koskaan elämäni aikana ,en ole tällaista kokenut.
Kassa alkoi tenttaamaan minua ,onko näin käynyt aiemmin?
Ja onko minulla päällä jotain tokmannilta ostettua!
Sanoin ettei koko elämäni aikana ole tällaista tapahtunut.Olin ihan ihmeissäni ja hän tulosti vielä kopion kuitistani ,sanoen .Itsehän tiedän mitä olen ostanut .Kassa itse jatkoi jo työtään toisen henkilön kanssa.Katsoin kuitin ja kaikki siinä ok.
Hän jätti minut siinä ihmettelemään enkä tiennyt mitä tehdä!
Lähdin siitä sitten pois ,autolle.Kotona asia vaivasi minua ja soitin seuraavana päivänä infoon ja selitin tilanteen.Sieltä yhdistettiin jollekin henkilölle ja hän kyllä oli pahoillaan kun kerroin asiasta ja kassan käytöksestä.
Mutta se valitettavasti jäi vaivaamaan mieltäni enkä pysty toistaiseksi menemään kauppaan sinne.
Olisi pitänyt kuuluttaa että hälytys aiheeton.
Olen tallettanut ostokuitin siitä annoin tiedot henkilölle jonka kanssa seuraavana päivänä keskustelin.
Launeen Prisman kassa henkilön tyly käytös!
6
69
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Pysy kotona niin ei tule paha mieli. Vitun boomeri
- Anonyymi00002
No voi voi, se on kuule tätä päivää.
Tilaa ne tavarat verkkokaupasta niin ei tule paha mieli.- Anonyymi00003
Ai jäätelöä verkkokaupasta?
- Anonyymi00005
Olisiko ollut epärehellinen kassa? Täytyi saada häly, jotta voi nyysiä tavaroita, jotka sitten näkyvät myöhemmin inventaariossa. Ei siis uskaltanut viedä tavaroita ilman, että joku hälyttää.
- Anonyymi00006
Taisit varastaa etkä halua myöntää sitä.
- Anonyymi00007
Siellä ne hälyt soi muutenkin varmaan viisi kertaa päivässä vähintään. ei tarvitse välittää.
Tässä kaupungissa vaan ei kunnioiteta vanhempia ihmisiä ne on nämä x- ja z-sukupolven lapsukaiset nyt olevinaan niin jotain erinomaista.
Näytöt vaan on niin minimaalisia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476