Voidaan tapailla vain silloin tällöin, kun se tuntuu molemmista hyvältä ja sopii molempien aikatauluihin.
Vastaukset 29
- Anonyymi00001
Hän ei ehdottaisi tuollaista, näin luulen. Enkä kyllä suostuisikaan.
- Anonyymi00005
Olet oikeassa. Minulle tärkeintä on rakastaa ja saada rakkautta takaisin eli tunne ja sen kokonaisvaltainen kokemus. Siinä ei ole suorittaminen pääosissa vaan tunne, läsnäolo ja syvästi eläminen ja hyvänolon ja positiivisuuden tunne.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olet oikeassa. Minulle tärkeintä on rakastaa ja saada rakkautta takaisin eli tunne ja sen kokonaisvaltainen kokemus. Siinä ei ole suorittaminen pääosissa vaan tunne, läsnäolo ja syvästi eläminen ja hyvänolon ja positiivisuuden tunne.
Juuri näin 😊
- Anonyymi00002
Joo jos niin haluat. Jos multa kysytään haluaisin, myös rakastaa
- Anonyymi00003
Eikö sellaiseen ole ne maksulliset sopivampia? Mitä turhaan amatöörejä käyttää omien tarpeiden tyydytykseen?
- Anonyymi00004
Eli hyväksyt miehen maksullisilla käynnit?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tietenkin, jos meillä ei ole suhdetta, niin tehköön mitä huvittaa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei ole mitään hyväksymistä, kun emme ole suhteessa. En alkaisi edes seksisuhteeseen kenenkään kanssa, joka kykenee ostamaan seksiä. Mut kaveruus on ok.
- Anonyymi00018
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei ole mitään hyväksymistä, kun emme ole suhteessa. En alkaisi edes seksisuhteeseen kenenkään kanssa, joka kykenee ostamaan seksiä. Mut kaveruus on ok.
Tekopyhä. Se ei eroa mitenkään, että sinä p*neskelet paljon useammin ilmaiseksi muiden miesten kanssa. Minä vain joudun tietyistä syistä maksamaan.
- Anonyymi00025
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tekopyhä. Se ei eroa mitenkään, että sinä p*neskelet paljon useammin ilmaiseksi muiden miesten kanssa. Minä vain joudun tietyistä syistä maksamaan.
Minä paneskelen vain yhden kanssa, ilmaiseksi toki. Meillä on aviopuolison kanssa täysin omat rahat. Ei siinä ole mitään tekopyhää, jos ei harrasta seksiä kuin sellaisen ihmisen kanssa, jota rakastaa.
- Anonyymi00028
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mitkä ne tietyt syyt on? Oletko vammainen? Tai muuten sairas?
- Anonyymi00009
Minulle ei todellakaan olisi.
- Anonyymi00010
Täällä kannattaakin sopia tuollaisesta. Oikeaan elämään ilmestyy sitten treffeille miehen kanssa 150 kiloinen, karvainen möhömaha, joka sievästi röyhtäilee vielä viimeaikaisia syöminkejään ja juominkejaan 😄
- Anonyymi00020
Kuvailit juuri kaivattuni. 😅
- Anonyymi00011
Mulla on vaan vauvakuume.
- Anonyymi00019
Voin auttaa, jos haluat.
- Anonyymi00012
Minulle kelpaa vallan hyvin tämä palstasuhde. Ennen toivoin muunlaista, tähänkin tottuu.
- Anonyymi00013
kumppani vanhemmuus vois olla jossakin kohtaa jees sivusta
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
kumppani vanhemmuus vois olla jossakin kohtaa jees sivusta
Eikun palstasuhteet palstasuhteina ja muut suhteet ihan oikeina suhteina, naimisiin jne. Tämä riittää.
- Anonyymi00015
Se ei käy minulle. Mieheltä.
- Anonyymi00023
Ei minullekaan. Naiselta
- Anonyymi00016
Mulle kävisi s*ksisuhde ihan hyvin.
- Anonyymi00021
Raskas työ, aika toinen. Sama syntymäpäivä 30 vuotta sitten nykyäänkin.
Kaijan-Sinkku - Anonyymi00022
En usko että hän nainen haluaa kanssani pelkkää seksisuhdetta. Hän vaikuttaa naiselta, joka haluaa että häntä arvostetaan ja rakastetaan muutenkin kuin seksuaalisten tarpeiden tyydyttäjänä.
Hän ansaitsee tulla nähdyksi muutenkin. Vaikka hänen toiveena tuo minulle kävisikin, toivon välillemme rakkautta, romanssia ja toisistamme huolenpitoa.
💛- Anonyymi00024
Aivan kuin minun näppäimistöltäni.. hienosti kuvailtu tilanne. Mies naiselle myös.
- Anonyymi00031
En todellakaan halua pelkkää seksisuhdetta yhdenkään miehen kanssa! Ja mies ei voi olla oman aikuisen lapseni ikäinen! Se on liian suuri ikäero minun mielestä!
- Anonyymi00027
Ap pervvoliini on roikkunut näillä saiteilla alusta asti eikä ole vieläkään naista saanut maistaa.
- Anonyymi00029
Kiskaisen enemmin nyrkkiin jos se sopii sinulle.
- Anonyymi00030
Onanointi on niin paljon vaivattomampaa, joten antaa olla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031241
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku93862Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466