Aknet veks

kokemusta on

Tämä on todella hyvä ja halpa keino päästä eroon aknesta ja rasvaisesta ihosta! Tosin kannattaa käyttää ennen nukkumaan menoa, nimittäin pusu poskelle ei maistu kuulemma kovin hyvälle =)
Eli kipin kapin kauppaan ja ostamaan pullollinen molkosania. Sitä kun kastatte tumpuliin ja "pesette" sillä kasvonne niin tuloksia alkaa näkyä säännöllisen käytön jälkeen varmaan jo viikon kuluessa. Itse sain kuulla tästä tuttavaltani vuosia sitten. Itselläni ja niillä joille tätä olen edelleen suositellut ovat saaneet ihonsa kuntoon. Jopa sellaiset joilla on TODELLA paha akne. Kyseistä ainetta saa useista ruokakaupoista sieltä luontaistuote hyllystä ja jos ei sieltä löydy niin takuuvarmasti luontaistuote kaupasta löytyy! Pullo maksaa muutaman euron ja kyllä suosittelen lämpimästi! Haju ei todellakaan ole mikään ihastusta herättävä, mutta mitä sitä ei ihminen kaunentensa eteen tekisi? :)

25

13291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että

Ooks laimentanut liuosta vai ihan suoraan pullosta punpuliin ja iholle?

• aknet pois

Kyllä, ihan vaan pumpuliin ja siitä kasvoihin.

Käytän sitä kausittain... Nyt esim. kun on kesällä hikoillu paljon ja tullu juotua liian vähän on näppyjä ilmaantunut niin aloitin käyttämään. Käytän yleensä viikon kerrallaan ja sitten silloin kun näppyä alkaa ilmaantua. Kun saa näpyt kuriin niin sen jälkeen voi löysätä ja sen mukaan käyttää mitä on tarvetta. Nyt olen kolme päivää käyttäny ja alkaa enimmät näpyt olla pois. Eikä ihokaan tunnu enää rasvaiselta.

En käytä kosteusvoiteita. En ennen enkä jälkeen molkosanin. En ole niitä oikeastaan koskaan kasvoihin käyttänytkään. Suosittelen edelleen =)

• InfoHunger

...tota kuuria pitää jatkaa, vai onko kyse jatkuvasta käytöstä, kuten kasvoveden kanssa? Käytätkö myös kosteusvoidetta samanaikaisesti vai Molkosania ihan pelkälteen?

Kiitos mahd. vastauksesta etukäteen!:D

• ...

tohtori.fi:ssä näin molkosanista: ulkoisesti laimentamattomana ihon desinfiointiin.
        en ole itse kokeillut, mutta uskoisin, että tuotetta käytetään kasvoveden tavoin...
        pitänee itsekin kokeilla...

• ..............................

tepsiikö myös mustapäihin?_?

• ainakin

minulla tepsii mustapäihin. Nenä aina tahtoo olla niitä täynnä vaan on ne rauhottunu kun olen käyttäny molkosania.

• molkosanin...

juomisestakin hyötyy. Kiihdyttää aineenvaihtumista jne. Eli laihdutuksenkin ohessa hyvä. Sisäisesti nautittunakin puhdistaa ihoa..

• :::

Niin montako kertaa päivässä sinä sitä käytät.. Ainoastaanko nukkumaan mennessä vai laitatko vielä aamulla. Ja sen lisäks käytätkö mitään muuta pesuainetta kasvoihin? Vai ihanko pelkästään molkosanilla peset?

• ...

mä oon ainakin käyttänyt tuota molkosania kasvovedesn tavoin eli aamuin illoin puhdistuksen jälkeen ja sitten tavalliseen tapaan kosteusvoidetta päälle... ja ei se hajukaan niin kamala ole sitten kun aina on kuivunut naamalle, joten siinä mielessä voi sitä aamuisinkin käyttää... jollei nyt joku ihan erehdy kasvojasi nuolemaan... :)

• yleensä
        ... kirjoitti:

mä oon ainakin käyttänyt tuota molkosania kasvovedesn tavoin eli aamuin illoin puhdistuksen jälkeen ja sitten tavalliseen tapaan kosteusvoidetta päälle... ja ei se hajukaan niin kamala ole sitten kun aina on kuivunut naamalle, joten siinä mielessä voi sitä aamuisinkin käyttää... jollei nyt joku ihan erehdy kasvojasi nuolemaan... :)

käyttänyt sitä iltaisin nukkumaan mennessä. Mutta sitähän voi käyttää mielensä mukaisesti. Niinkuin tuossa joku jo kertoi käyttävänsä aamuin illoin. Se on varmaan miten itse haluaa...Lisäksi pesen pelkällä vedellä naamani. En käytä voiteita kasvoissa ollenkaan. Ehkä kerran kaksi vuodessa tulee laitettua jotain rasvaa naamalle. Eikä iho ole erityisesti mitään kaivannutkaan.
        Sinä joka tuota käytät nimimerkki... niin onko se sinulla tehonnu akneen? Mukava olis kuulla niiden kommentit jotka ovat tämän keskustelun johdosta päätyneet kokeilemaan tätä tapaa et miten on auttanut! ;)

• ...
        yleensä kirjoitti:

käyttänyt sitä iltaisin nukkumaan mennessä. Mutta sitähän voi käyttää mielensä mukaisesti. Niinkuin tuossa joku jo kertoi käyttävänsä aamuin illoin. Se on varmaan miten itse haluaa...Lisäksi pesen pelkällä vedellä naamani. En käytä voiteita kasvoissa ollenkaan. Ehkä kerran kaksi vuodessa tulee laitettua jotain rasvaa naamalle. Eikä iho ole erityisesti mitään kaivannutkaan.
        Sinä joka tuota käytät nimimerkki... niin onko se sinulla tehonnu akneen? Mukava olis kuulla niiden kommentit jotka ovat tämän keskustelun johdosta päätyneet kokeilemaan tätä tapaa et miten on auttanut! ;)

oon käyttäny tuota molkosania vasta muutaman päivän ajan joten en vielä tiedä onko sillä tehoa vai ei... mutta ainakin se tuntuu kasvoissa ihan hyvältä, ei kuivata kuivaakaan ihoa, eikä jätä naamalle kiristävää tunnetta. voin kyllä hieman pidempään ko. ainetta käytettyäni laittaa tänne kokemuksiani enemmän.

• kymysys..

Onko pakko pitää kylmässä esim jääkapissa vai voiko pitää esim normaali lämpötilassa esim wc tiloissa jossa on muutkin aineet ja pumpulit jos käyttää vain ihon desinfiointiin? vai menettääkö aine tehonsa lämpöisessä?

• hetiii

vinkistä vaarin. Lämpötilajuttua mietin itsekin... Itse toistaiseksi olen käyttänyt iltaisin vain sen hajun takia ja sitten dalacinia ja rasvaa. Öljytön voide ei ole koskaan pahitteeksi ja tällä hetkellä ihoni on luultavasti beetakaroteenin ansiosta hieman kuiva. Käytössäni on siis myös dalacin jota olen käyttänyt 2 kk ja viimestään kuukauden päästä toivon voivani jättää sen pois ja jatkaa molkosanilla ja beetakaroteenilla.

• ihanko...

ruokakaupasta tuota saa.. Tietääkö joku hintaa..?

• Nimetön

0.5l maksaa n.10e

• ````````
        Nimetön kirjoitti:

0.5l maksaa n.10e

`melko kallista...

• Nimetön
        ```````` kirjoitti:

`melko kallista...

Elämä on...riittoisaa ainetta sitä paitsi kuten fairy ja tuntuu olevan aika tujua ainetta, ei siinä pullon kyljessä suotta lue et desinfiointiin, nimittäin hieman kirveli kun oli pari pientä avohaavaa kasvoissa eli katotaan viikko tai pari et onko vaikutusta vai ei.

• todellakaan
        ```````` kirjoitti:

`melko kallista...

halpaahan 10€ on puolen litran kanuunasta..vai pidätkö vodkapullon hintaa kalliina?molko kaiken järjen mukaan kestää pidempään:P

• auttaako tämä

kaikenlaiseen akneen? esim. ihonalaisiin finneihin?

• liika hyvältä

ollakseen totta:(

• voi kuulostaa

mut kannattaa kokeilla jos on akne ongelmia. Olen kyllä säilyttänyt pullon viileässä. Sitä en tiedä säilyykö huoneenlämmössä. Sitähän vois luontaistuote kaupan myyjältä kysyä...

Mulla yks pullo kestää parhaillaan kolme vuotta. Et jos laskee et maksaa kympin niin sehän tekis vuotta kohden 3 euroa ja rapiat päälle. Mitä hoitotuotetta saat akneen tällä hinnalla? =)

• Lisku3

Hei,
      joo itse aikoinaan käytin kanssa, suosittelen. Ja ei kuivata samalla tavalla kuin alkoholi.

• Mallu-l

Hyi vitt*, mitä tököttiä,menin ostamaan innostuneena pullon tuota
      ja 3 pv kuluttua alkoi eripuolilla kehoa ilmaantua isoja paiseita,käsivarsiin,hiusrajaan.
      Kysyin terveytuotekaupasta ettämistä tuollaiset johtuu ja paraneeko ne,
      ämmä vaan tiskintakaa vakiovastauksena kaikkiin haittavaikutuksiin selitti niiden olevan "kehon puhdistumista"...
      Just juu,olisin varmaan ollut kuin joku elävä paisekasa jos olisin jatkanut
      mutta ymmärsin lopettaa ja paiseet häipy viikossa,luojan kiitos.
      Siis otin sisäisesti pullossa olevan ohjeen mukaan,
      kerron vaan varoituksena kokeilijoille.

• hippikeppi

mallu jauhaa p4sk44

• hm .

No maitohappohan kuorii ja sitä samaa on esim. Acnicyl-voiteessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4114
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3198
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1780
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe