Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Itkuorgasmi

Olen yhden kerran elämässäni saanut itkuorgasmin. Se ei unohdu koskaan. Orgasmi ja siemensyöksy olivat niin rajut, että itku pääsi. Olisi mukava kuulla muiden kokemuksista.
5267
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Olin olevinaan m nainen huipussa älä vielä lopeta mutta se oli liikaa minulle ja laaki lähti samantein. nainen rupes itkemään odota niin rupesin nuolemaan häntä orgasmiin asti ja sai ihanat huudot koko keho värisi. Hän sano voi miten pystyit tommosen vaikka rojut sisällä. Kun olen mies

Äänestä

Itkin joskus kesken rakastelua, oli niin upeaa.

1Äänestä

Eksä sai tai näytteli itkuorkkuja useampaan otteeseen. Mulla on aika iso vehje ja aika monta kertaa kun oli päällä niin pillahti itkuun ku sai orkut. En tiiä sit voiko tommosta näytellä ja mikä pointti sellaisessa olis muutenkaan?

1Äänestä

Mulla on "aika pieni" kuten tiukkakin elin rotevassa vartalossa - mutta saan parhaimmillaan kookkaasta kyrvästä anaalissa valtavan orkun kuin taju lähtisi tai pyörtymisen tunne valtaa aivot ja kehon.
Tämä jo kyrvän näkemisestä jonka saan tintea käsissä ensin, suuhun ei tuon luokan kaku aina mahdu mutta yllättävää kyllä anaaliin useimmiten voi mahtua hiljaa työnnellen ja liukasteen avulla.
Näin oli asia parhaimmillaan kun olin nuorempi ja innokkaampi seuran haussa.

Kokisipa vielä tuon onnen ja muutakin miellyttävän miehekkään kookkaan miehen kansaa. Hän voisi olla jopa kokematon näissä, aikamies ikää (jopa +-75) jolla kiinnostusta asiaan olisi.
Aletaako...?
(HKI)

Äänestä

Käsittääkseni harvinaisempaa, että mies saa itkuorgasmin. Tai sitten niistä ei vaan puhuta.
Naiset taitavat saada niitä useammin ja herkemmin.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Horny58 kirjoitti:

Olen yhden kerran elämässäni saanut itkuorgasmin. Se ei unohdu koskaan. Orgasmi ja siemensyöksy olivat niin rajut, että itku pääsi. Olisi mukava kuulla muiden kokemuksista.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu