Kauhea hoivavietti minulla miehellä

Anonyymi-ap

Ois niin ihanaa vaan kokonaan hemmotella sua ja rakastaa, pitää hyvänä ja olla hellä. En tiedä haluaisitko sit sellaista? Oon saanut käsityksen, että pärjäät itsekin hyvin ,mutta uskon että sullakin on herkkempi puoli, joka vois pitää tollasesta. <3

Ite tykkään vaan niin paljon olla hyvä toiselle, ja rakastaa, kunhan se on aitoa ja todellista. Toki siihen voi mennä aikaa, et päästään siihen pisteeseen, koska luottamuksen rakentaminen ja toiseen tutustuminen voi viedä aikaa.

Mut oishan se ihan parasta <3

Naiselle.

22

398

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onpa suloinen aloitus jollekin!

• Anonyymi00002

Mä oon samaa miemtä et olipa ihana viesti jollekkulle naiselle jonekkin ..
        Ja toivottavadti tämä ap saa puhuttua ideansa irl kohleenkin suoraan eikä vain hasveile palstalla .
        Sille on varmasti joku aivan ihana vastaanottajakin
        Jossain
        Niin ukoisin
        Naiselta

• Anonyymi00003

Keväällä olin kyl nii kipee, et olis ollu kiva, ku ois ollu Mies "passaamassa". ;)

• Anonyymi00004

Oikein hyvä jos mies nimesi alkaa A:lla ja asut L-Suomessa💚💚💚💚💚

• Anonyymi00005

Ei ole minulle. Valitettavasti olen itse vain taakaksi hänelle kun tarvitsen jotain😢

• Anonyymi00006

Sun pitää lähteä tuollaisest ikäväst suhteesta ja oppia arvostamaan itseäsi.

Tämä oli naiselle neljällä kirjaimella❤️

• Anonyymi00015
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sun pitää lähteä tuollaisest ikäväst suhteesta ja oppia arvostamaan itseäsi.

Tämä oli naiselle neljällä kirjaimella❤️

Mä yritän.♥️

• Anonyymi00007

Olisikin melkoista jos olisi noin ajatteleva ja vielä toimiva mies. Epäuskottavaa, mutta melkoista.

• Anonyymi00009

Uskon että ansaitsisit sellaista ja mulle tulis hyvä mieli kun olisit ilonen ja saisin hemmottelutarpeen tyydytettyä. 🥺 -ap

• Anonyymi00008
    • Anonyymi00010

Tuu henmoteelee mua, sun läsnäolokkn jo henmottelee <3

• Anonyymi00012

Tulisin mielelläni jos suhun sais jonkun yhteyden. 🫶

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Tulisin mielelläni jos suhun sais jonkun yhteyden. 🫶

Ai. Ootki sitte joku Hemmojen Superhemmo. -sivu

• Anonyymi00017

Mies miehelle avot joo

• Anonyymi00011
    • Anonyymi00014

Ällöö, älä pilaa kaikkien miesten mainetta, nössö!

• Anonyymi00016

Eihän se lupaa mitään konkreettista.

Pitää kädestä kiinni?

Vai siivoaa kodin ja kattaa aterian tarjolle 3 kertaa päivässä ja hoitaa lasten asiat ja muistaa kaikkien kaikki asiat, lasten neuvolat lääkärit ruoat mitä puuttuu mitä tapahtumia kenelläkin on …

• Anonyymi00018

Ai että taas odotellaan maailman ääriin?.
      ’oltaispa koko kesä näin’ 🥰.
      Sivusta, vähän omin 🫠

• Anonyymi00019

Omin tämän. Anteeksi, että olen niin arka. Sinulla on syytäkin suuttua mulle. 🥺

• Anonyymi00020

Ei minulta. Naisen pitää seistä omilla jaloilla ja sitten yhdessä voi olla toinen toisen tukena vapaaehtoisesti eikä velvollisuudesta.

• Anonyymi00021

Johtuen ehkä pienestä kultuuristamme, ihmisten puheet ovat yleensä valtavan suuria ja aikaansaadut teot valtavan pieniä. Oksennuttaa ajatus miehen pitämässä huolta toisesta miehestä. Jos osaa suoltaa sutkot ok tekstiä tänne, ei tosiaan tarkoita että olisi tosielämässä yhtään mitään konkreettista annettavaa, mieheltä miehelle.

• Anonyymi00022

En pärjää oikein hyvin. 🥲

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      2262
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      15
      905
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      52
      786
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      44
      711
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      44
      687
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      634
    7. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      616
    8. 50
      585
    9. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      574
    10. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      29
      556
    Aihe