Kingspanin tontti

Anonyymi-ap

Nonii nyt ku täällä niitä muutamia epäilijöitä on nii sanon että koko kingspanin tonttiin tulee pian varastohalleja ja lisää työpaikkoja. Eli kaikki kankaanpäässä olevat työttömät saa sieltä vakituisen työpaikan. Niin ja kun ihmiset syyttää hallitusta nii nehän ei niitä työpaikkoja lisää koska nehän vaa istuu päivät pitkät eduskunnassa. Eli ihmiset ja yrittäjät lisäävät työpaikkoja siten saadaan työttömiä töihin.

24

271

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nyt on iso julistus, palkkaakin tämä mies lupaa työntekijöille yli 43 e/h ja nyt tais nousta vielä henkilöstönkin määrä 150 ylöspäin. Hurraa nyt on kankaanpäässä syntynyt keisari, taisit vetästä isäs iltakaljat tyhjään mahaan😂😂😂😂

• Anonyymi00008

Palaako Nurmen poika takaisin kankaanpäähän.
        Viimeksi lähti takaoven kautta lupaa karkuun.

• Anonyymi00002

Ny naurattaa tän kumipään jutut😂😂😂😂😂

• Anonyymi00003

Tervetuloa avajaisiin joulukuun ensimmäinen päivä, tarjolla kakkukahvit.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Tervetuloa avajaisiin joulukuun ensimmäinen päivä, tarjolla kakkukahvit.

Ookko itte paikalla

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ookko itte paikalla

Tottakai

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tottakai

Pelleboy

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Pelleboy

Nähää siellä sitte

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Nähää siellä sitte

Pelleboy

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Pelleboy

Pääset sinäki töihi

• Anonyymi00009

Ajelihin justaansa tuosta kinspaanin ohija sielloli kaevonkanssia kakisin kappaloin pitkin halametta. Käytihin poekasen kans kattomas ne röörit, ni toisesa oli joku räkänökka pinna kädesä ja toisesa kloppi joka vieki jakso huutaa mene töihi. Olkoot sielä. Molempihin kaivoihin kustihin ja todettihin notta ei tua haittoo ku klopeilla on muutenka jo pisselöinen vallanna pään.

• Anonyymi00011

Sonjustihinsa nuan tyhyjänpuhuja koko kloppi ja kaksoosveliensä jos se sellaanen tyhyjäpää kans oli, ei tuallaasia touhuja aloota ku isoot rahamiähet ja niillon silloonki hämärähommat käynis, rahanpesua se on silloon, jotaki rikollisenrahoo sielä pestähän jos tuanne kingpannintiluksille muka varastopisnestä pystyhyn pistetähän, pinnakloppi vaan haaveeloo, aiva unesta temmattua, kankoopees mitää varastoja tarvitte kukaa, tyhyjiä halleja kylä täys, katto ny itte, tuallaaset on kakaran unelmia, ei täs kyläs tarvita varastoja yhtää enempää joka paikka tyhyjää tilaa täys, aiva uuvatin touhua ny vuakrata muille tyhyjää tilaa, sillon pinna menny poikki päästänsä, tästä ny mulle tuliki miälehen yks juttu ko olin käymäs vihteljärves yhyren lesken tiluksiilla, no perkules olin lähteny ettihin vihtusta katajanhaaraoksia notta saisin tehtyä ritsan, jolla sitte rastahia vähä kurmoottaasin. Olin kuullu notta siä vihtun suunnilla mettäs olis hyvät haaraaseet katajat, niistä ko saa parahuusimmat ritsat värkättyä. No menin mettähän ja siälä sitte löysin oikeen hyvä haaraasen katajan, no perkeles en ollu omilla mailla vaa vähä niinko varkahis. Pelekäsin niin pirusti notta jään kiinni, katajakku on rauhootettuja ku kyykäärmehet, no isoo mies ku oon niin uskallin katkua hyvännäköösen katajan. Saatana sen kumolin teheny nii takaa kuulu notta mitä ukko perkeles sää täälä mun haarakatajia katkoot. Voi jeesus ku mä peliästyyn niin että kuset lorahti lahkeesehen. No ei siinä mitää mää sanoon notta rastahien takia mää täälä oon, niin se immeinen kehuu notta kyllä täälä vihtus o parempiaki ilolintuja ko rastahat ja haastoo mut saunomahan. Emmää poka sauna pelekää ja otin haastehen vastahan, tein vihirat tuasta katajasta jonka kaaroon ja pisti lesken saunan kuumaksi. Tualla leskellä oli oikeen ahkera kakara siinä jaloos kokoaijan, se puhuu kovaa töiren tekemisestä ja töihi menemisestä, mutta siinä se räkäjojo nenästä pitkällänsä vaan persettäsä raapi pyäränpinnalla, tiärä mikä ja mistä opittu rituaali tuaki oli, mutta mua se ei häirinny, olin niin sen lesken pauloos sillä hetken. Se heruperä kehuu notta on miähensä kuallu jo vuasia sitte ja taloo ollu iliman miästä siittä lähtien, mää vähä arvasin notta ny on vanahalla näytön paikka, se ku oli alle kolomiskympiis niin tiäsin notta sillon palio tarpehia ja parahultaaset eväät mitä naatiskella. No siittä sitte mentihin löylyyhin ja hakattihin katajan vihiroolla toisiamma niin notta nahaat oli verillä, siinä sitte lautehilla nuata vihtun haaroja tuli pireltyä ja tutkiskeltua tarkemminki ja totesin notta kyllä ne on parahultaaset ja oikeen oivat ritsantekohon. Ku oli saunasta päästy vilivoottelemahan niin se perkeleen pinnapoju otti sen mun ritsavärkin ja poloki sen pillunpärehiksi. Silloon kyllä pärehet paloo ja oo anin sen klopin pinnoonensa paskaprunnihin. Nuata haarakappalehia oon monesti ettiny uurestansavihtun suunilta mutten oo yhtä hyvää viä löytänyt, kannattaa aina kattua haaroohin ja valakata parahat, ja ku sellaaset saa käsihinsä niin ei pirä päästää irti, maharotoonta menua tuala vihtun suunnilla vähä väliä, käykää vaikka kattoo

• Anonyymi00013

Moroo. Mää kuule olin sie vihtusa eilen ehtoolla. Ne klopit oli keksinynnä sellasen paskalinkon. Eli kuule ne ampu lehemänpaskasta tehtyjä kuulia pitikin taivasto. Yks meinoon meni suorahan peltorihin ohi, joka siis oli mulla piäsä.
      Nuapurin Ritva päästi hunjajat tirlingheisinsä ku joku perkuleen kloppi huusi sieltö kuusimettöstä että mene sinä töihin yhteiskunnan elätti. Vois meinoon pikkasen kyllä harikita sanojansa ku tuallai pikkuböksytki menee taharalle.

• Anonyymi00014

Luotettavalta taholta kuulin että tontille tulee Temun länsi suomen jakeluoperaattorin välivarasto, Sekä vähittäismyymälä. Jotenkin liittyy kai tullimaksujen kiertoon.

• Anonyymi00015

Ei tule enää ku on jo mulla nimet paperilla.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei tule enää ku on jo mulla nimet paperilla.

Wc paprulla ruskeita skraiduja vaan

• Anonyymi00016

Huh huh. Siihen tulee kylläkin rahtipalavin savustamo.

• Anonyymi00017

Ei tule

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ei tule

Siihen tulee punaistenlyhtyjen katu mainosikkunoineen

• Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Siihen tulee punaistenlyhtyjen katu mainosikkunoineen

Onko nää kankaanpään toisillensa huutelijat näin kateellista porukkaa,Perustakaa vaikka pulju keskenänne...ei tartte huutaa ..ottakaa työvoimaa mistä halvemmin saatte...ei pitäis olla vaikeeta.

• Anonyymi00020

Kuulin huhua kylillä, että tulis gay baari siihen...

• Anonyymi00021

Kylillä huhuttu että kiinalaisten datakeskus siihen tulis

• Anonyymi00022

Mä kuulin st1 kahviossa kun yks kapiainen puhu sivu suunsa että sinne tulis drooni ja ballististen ohjusten tuotantolaitos ja leijonacateringin hernerokkatehdas yhteen siipeen. Yhteen halliin viä biojätejalostamo kun saavat roskafirmojen kans tehtyä sopparin roskien rahtaamisestsa sinne, kaatopaikka kuulemma suljetaan

• Anonyymi00025

Terve tuloo tänne..yks rantamiäs pölli ittellesä nojatuolin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      64
      1740
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1189
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      138
      963
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      15
      841
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      632
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      618
    7. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      79
      610
    8. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      92
      585
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      518
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      505
    Aihe