Voit vaan kuvitella miten sairas mielikuvitus mulla on
Vastaukset 35
- Anonyymi00001
Ei näytettä siitä tänne, kiitos.
- Anonyymi00002
Meilläkin on ikkunoissa sade- ja aurinkomarkiisit.
- Anonyymi00005
Minun intohimoa et voi voittaa, oletpa kuka tahansa.
- Anonyymi00007
Et taida tietää mihin Saden intohimot liittyi
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Et taida tietää mihin Saden intohimot liittyi
Halusinkin esittää et maailmassa on myös positiivisia asioita.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Halusinkin esittää et maailmassa on myös positiivisia asioita.
Milä kiistää että saden jutut olisi ollut negatiivisia
- Anonyymi00006
Niin ei sade markiisi turhaan istunu yli 30 linnassa, ja mielisairaalassa
- Anonyymi00010
Mitä sitte? Monella on , vaan harva jaksaa todistella sitä palstoilla😂
- Anonyymi00011
Säälittävää kuvitella, että tuolla tehdään vaikutus keneenkään...
- Anonyymi00012
Jep, tulee mieleen huijarit jotka todistelee oudosti että mä en ikinä valehtele jnee on niin päällenäkyvää
- Anonyymi00014
Eiköhän alotuksella tietentahtoen haeta puistattavuuden tunnetta, eikä vaikutusta
- Anonyymi00025
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eiköhän alotuksella tietentahtoen haeta puistattavuuden tunnetta, eikä vaikutusta
No tuo nyt on vieläkin säälittävämpää.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
No tuo nyt on vieläkin säälittävämpää.
No ei välttämättä. Aina on lukijoita, joille tulee huono olo. Silloinhan alotus on saavuttanut sen mitä haki
- Anonyymi00017
Ei tee vaikutusta päin vastoim
- Anonyymi00018
Älä huijaa itse prkele.
- Anonyymi00020
Niin, voi olla ettei ap:n kannata mainostaa asiaa oikeassa elämässä itseensä liittyen.
- Anonyymi00019
Kuitenkin sun kanssa se olis vaan työntö ja urahdus, jos sekään onnistuisi.
- Anonyymi00022
Aika erikoista ettei päässyt hengestään jo ensimmäisen kohdalla.
- Anonyymi00023
Joo, tiedossa, mutta kuitenkin olisit vaan pettymys, etkä yhtään jännä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Aika erikoista ettei päässyt hengestään jo ensimmäisen kohdalla.
Ei. Mutta vietti linnassa ja mielisairaalassa ylu 30v.mutta, ehti toteuttaa, fantasioitaankin monta vuotta, koska oli vaikutusvaktainenj a rikas aatelinen
1700-luvulla
Eka, uhri oli 38v nainen ja markiisi ite 23v - Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Joo, tiedossa, mutta kuitenkin olisit vaan pettymys, etkä yhtään jännä.
Hänen yks kohta justine -romaanissa, kuvaa, että irstailja pumppaa kiehuvaa vettä naisen enättimeen ruutantyyppisellä väkkärällä
- Anonyymi00030
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei. Mutta vietti linnassa ja mielisairaalassa ylu 30v.mutta, ehti toteuttaa, fantasioitaankin monta vuotta, koska oli vaikutusvaktainenj a rikas aatelinen
1700-luvulla
Eka, uhri oli 38v nainen ja markiisi ite 23vKivitys. Pirulle
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Kivitys. Pirulle
Selvisi qiljotiinistakin. Vankeudessa, se kuoli. Siellä kirjotti nekin kirjansa, pääosinJa siitä tuli tunnetuksi. Hänen nimestäänhän muuten on keksitty käsite "sadismi"
- Anonyymi00028
Kyllä minä tiedän että olet. 🤮🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi00029
Kiihotutko
- Anonyymi00039
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kiihotutko
En todellakaan. Olen aivan uupunut tähän.
- Anonyymi00031
Toivottavasti parannut mielen ja hengen alueella ja Jumalan Pyhä Henki laskeutuu sydämeesi ja uudistaa sinua sisältä käsin.
🙏🏻✝️- Anonyymi00033
Tiesitkö, että de Saden kirjat hyökkää juuri kristinuskoa vastaan sen luonnottomuuden takia.
Olen niin kuin Saden hahmot, että pyllistän kannikkani ja näytän ruskoreiän kristinuskolle - Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tiesitkö, että de Saden kirjat hyökkää juuri kristinuskoa vastaan sen luonnottomuuden takia.
Olen niin kuin Saden hahmot, että pyllistän kannikkani ja näytän ruskoreiän kristinuskolleVoi kun oot hurja😆. Luulet raukka mua uskovaiseksi🤭
- Anonyymi00037
Anonyymi00033 kirjoitti:
Olen niin kuin Saden hahmot, että pyllistän kannikkani ja näytän ruskoreiän kristinuskolleja paskot lasipöydälle jonku katsellessa pöydän alla sukkulan tuloa
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
ja paskot lasipöydälle jonku katsellessa pöydän alla sukkulan tuloa
Voi gamala😂
- Anonyymi00034
Hullujen juttuja.
- Anonyymi00036
Saden kirjat on jääny monelta keskenkin niiden raakuuden takia.
Jos ne säväyttää yhä, voi vaan kuvutella aikaa 1700-luvulla, mikä niiden shokkivaikutus oli
- Anonyymi00040
Voi kuule. Nainen, joka on vaihtanut lapsiensa ja/tai vanhempiensa kakkavaippoja, ei tuollaisesta paljon hätkähdä. Ihan peruskauraa, ei paljon kiinnosta 😆 Siinä on parit kuset lentäneet naamalle ja synnytyksessä veri ja paska lentänyt.
Nöösipoikien juttuja noi kakkafantasiat.😁
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2872279
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2671339- 221334
- 41846
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i139823Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤237729Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa240725- 56560
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46491- 38478