Fat D. häpäisi taas itsensä

Anonyymi-ap

Fat D. tylytti somessa kokoomuslaista, joka haaveili etelänmatkasta ja lähti sitten itsekin lomareissulle Italiaan.

28

168

Vastaukset 28

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Älkää tehkö niin kuin minä teen, tehkää niin kuin minä sanon.

On se tekopyhä tantta.

• Anonyymi00002

Sanna antoi italialaisille taloremontteihin rahat, sitten matkusti heti perään Italiaan lomailemaan...

• Anonyymi00024

Suomi rahoitti etelön maiden talo ja muut rempat velka rahalla, nyt rahaa saaneet irvailee Suomen velalle. Suomi maksoi 6.2 mrd tukea velkarahalla, nyt korot noussu, velka pigäsmaksaa ja korot myös. Milloin Suomi saa tukea, ennen kätsy sanoi, kun autetaan muita muut auttaa meitä kun meillä on vaikeaa. Eipä ole meille tullu mitään tukia.

• Anonyymi00003

Vihreä Sofia haluaisi kieltää yksityisautoilun muilta mutta itse rouskutti diesel matkailuautolla reitin Turku - Ruotsi - Tanska - Saksa - Liechtenstein - Sveitsi - Ranska (Mont Blanc) - Italia - Ranska (Cote d’Azur) - Italia (Liguria) - Venetsia - Slovenia - Itävalta - Tšekki - Puola - Liettua - Latvia - Viro - Helsinki.

• Anonyymi00025

Sohvi käymässä yksityis metsien kimppuun. Puuta ei sais polttaa.miten sauna lämpiäis ilman puuta. Kaikilla ei ole såhköä mökillä. Sohvan ukko teki aukko hakkuuta, sohva määki muiden metsien käytöstä. Metsä laki määrää jo nyt metsien käytöstä. Metsät on hksityis omaisuutta ja kasvavat koko ajan. Sossut aikoo sosialisoida metsät vamtiolle ja jakaa verovarat ulkomaille.

• Anonyymi00004

Fatim Diarra lähti puolisoineen 8 000 euron matkalle Taiwanin piikkiin.

• Anonyymi00007

Puoliso on Forssasta kotoisin. Sekin selittää jotakin.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Puoliso on Forssasta kotoisin. Sekin selittää jotakin.

Toi puoliso on kyllä epämiehekäs....

• Anonyymi00005

Daami kiusaa muita, jopa matka haaveista. Itse matkusti lomille, muita dissasi pelkistä loma haaveista.

• Anonyymi00006

Fat on kavala kettu.

• Anonyymi00008

Tupakoi, ryyppää, kiroilee ruoka suussa ja haukkuu suomalaisia. Joku vielä tuota äänestää 🤮

• Anonyymi00011

Persu maalituskohde. Fatima viis veisaa. Mukavat lomat vietti.

• Anonyymi00012

Sinä joka poistat näitä viestejä...vasemmiston asialla.

• Anonyymi00013

Tänään on taas poistunut paljon ihan asiallisiakin viestejä. Jollakin on huono päivä.

• Anonyymi00014

Millaisia ovat hänen äänestäjänsä?🤔

• Anonyymi00015

Rikastaja. Halpatyövoimaa.

• Anonyymi00016

Kaikeksi epäonneksi diarhoea tulee olemaan ääniharava ensi kevään vaaleissa. Suomen naiset palvovat sitä.

• Anonyymi00017

No en ole koskaan kuullut että naiset suomessa fanittaa häntä. Paitsi jos säkitetyt naiset miestensä pakottamana. Se on eri asia.

• Anonyymi00020

Vihervasemmiston naisille D on kuningatar. Niillehän riittää ei-valkoinen naama takaamaan sen että ihminen on hyvä, älykäs ja taitava.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Vihervasemmiston naisille D on kuningatar. Niillehän riittää ei-valkoinen naama takaamaan sen että ihminen on hyvä, älykäs ja taitava.

Taitava pummaaja, taitava haukkumasn muita, siitä mitä itse tekee. Dissaa jopa haaveilemisesta. Kuitenkin itse matkustaa. Kuka lienee maksanut senkin matkan.

• Anonyymi00018

En astuisi.

• Anonyymi00019

Kiitos siitä sinulle.

• Anonyymi00021

Jokainen mies astuisi, jos saisi tilaisuuden hänen kanssaan.

• Anonyymi00022

Maksoiko tää daami itse matkansa, kenen piikkiin matkusti aina nyysii , polkupyörää, ja ilmais matkoja ym. Viher muija määkii muiden matka haaveista, itse matkustaa , mistään välittämättä.

• Anonyymi00023

Fat Diarrea, outo mutta kuvaava nimi !

• Anonyymi00027

Diarree tarvii 2 paikkaa koneessa,laihduttaisi hyvä ihminen kun odottaakin,verenpaineet varmaan taivaissa.Toivottavasti lopettanut röökin vedon ettei vauvan tarvi savussa olla

• Anonyymi00028

Katso välillä peiliin, että monta paikkaa tarvitset itse koneeseen mentäessä 😂.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Katso välillä peiliin, että monta paikkaa tarvitset itse koneeseen mentäessä 😂.

Ainoastaan hyvin sivistymätön ihminen kirjoittaa henkilön ulkonäöstä ja ennen kaikkea heidän painostaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2351
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      32
      1235
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      973
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      629
      933
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      865
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      88
      798
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      676
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      666
    Aihe