Vihdoin MERSUSTA filmiä ja laitto alkaa syksymmällä.
Vastaukset 60
- Anonyymi00001
🤣🤣🤣👆😂😂
- Anonyymi00002
Mustan mersun laitto menossa. Ja taas timpurit repii päättömänä osia irti, ja summassa korjataan mitä sattuu 🤣🤣🤣🤣 katsurin vika taas kun auto on romu 🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00003
Saa sitä omaa autoaan korjata vaiika ei osaakkaan !
- Anonyymi00004
Mahtavaa katseltavaa Saksalaiset tykkää.
- Anonyymi00005
Totesi itsekkin sen mitä sanoin Mehtonen ei ole hitsailut kuin paksua rautaa ohutlevyhommat vaatiikin hieman osaamista se vaikeuttaa Vanhan mersun kunnostusta onkohan siihen muuten paperit kunnossa
- Anonyymi00007
Sehän sanoi olevan saatavissa valmiit pellit koko autoon, lähes. Elikkäs helppo fiksata päältä näkyvää, mutta kun mennään pohjaan ja muihin kolosiin niin mitäs sitten. Hups, onhan hällä se enklanninpyörä peltien muotoiluun ja sitten mikki vaan laulamaan.Vielä kun jättäisi tuon moottorin huudatuksen kovalla kaasulla vanhuksesta.
- Anonyymi00006
Rakennusammattilaisen jolla ei ole käsitystä hallin ja kömmänän erosta olisi syytä olla hiljaa.
- Anonyymi00008
Hyvin osaavat korjata mersun, ammattimiehiä kun ovat.
- Anonyymi00009
Kohta on MERSU tikissä,kun peltisepät aloittaa syksymmällä peltiä taivuttamaan.
- Anonyymi00010
Hahahha :) ammatti hahaha mieh hahahah :) haha Mehtonen sanoo Simo toistaa
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hahahha :) ammatti hahaha mieh hahahah :) haha Mehtonen sanoo Simo toistaa
Hahahaa, siinäpä olikin taas perusteellinen analyysi: muutama ”haha”, pari hymiötä ja henkilön nimi perään. 😄
Jos Mehtonen sanoo jotakin ja Simo toistaa sen, niin ehkä kannattaisi kertoa, mitä tarkalleen ottaen toistetaan ja mikä siinä on mielestäsi väärin tai huvittavaa. Muuten kommentista ei oikein selviä muuta kuin se, että kirjoittajaa naurattaa kovasti.
Jos tarkoitus on keskustella jonkun ammatista, tekemisistä tai videoilla sanotuista asioista, niistä voi esittää ihan konkreettisen väitteen ja perustella sen. Pelkkä ”hahahaha” ei kumoa mitään eikä todista mitään. Se on lähinnä ilmoitus siitä, ettei varsinaista vasta-argumenttia tällä kertaa löytynyt.
Ja jos Simo sattuu olemaan jostakin Mehtosen kanssa samaa mieltä tai toistaa saman asian, sekään ei vielä tee asiasta väärää. Väite ratkaistaan sen sisällön ja perustelujen perusteella, ei sen mukaan, kuka sen sanoi ensimmäisenä tai kuka sen myöhemmin toisti.
Mutta jatka toki nauramista, jos se on koko kommentin sisältö. Ainakin muille lukijoille jää hyvin näkyviin ero sen välillä, kuka yrittää keskustella asiasta ja kuka vastaa siihen lähinnä ”hahahaha”. 😄 - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hahahaa, siinäpä olikin taas perusteellinen analyysi: muutama ”haha”, pari hymiötä ja henkilön nimi perään. 😄
Jos Mehtonen sanoo jotakin ja Simo toistaa sen, niin ehkä kannattaisi kertoa, mitä tarkalleen ottaen toistetaan ja mikä siinä on mielestäsi väärin tai huvittavaa. Muuten kommentista ei oikein selviä muuta kuin se, että kirjoittajaa naurattaa kovasti.
Jos tarkoitus on keskustella jonkun ammatista, tekemisistä tai videoilla sanotuista asioista, niistä voi esittää ihan konkreettisen väitteen ja perustella sen. Pelkkä ”hahahaha” ei kumoa mitään eikä todista mitään. Se on lähinnä ilmoitus siitä, ettei varsinaista vasta-argumenttia tällä kertaa löytynyt.
Ja jos Simo sattuu olemaan jostakin Mehtosen kanssa samaa mieltä tai toistaa saman asian, sekään ei vielä tee asiasta väärää. Väite ratkaistaan sen sisällön ja perustelujen perusteella, ei sen mukaan, kuka sen sanoi ensimmäisenä tai kuka sen myöhemmin toisti.
Mutta jatka toki nauramista, jos se on koko kommentin sisältö. Ainakin muille lukijoille jää hyvin näkyviin ero sen välillä, kuka yrittää keskustella asiasta ja kuka vastaa siihen lähinnä ”hahahaha”. 😄Sulle pitää ilmeisesti vääntää jokaisesta kommentista perusteellinen rautalankamalli, muute ei mee jakeluun.🤣
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mutta jatka toki nauramista, jos se on koko kommentin sisältö. Ainakin muille lukijoille jää hyvin näkyviin ero sen välillä, kuka yrittää keskustella asiasta ja kuka vastaa siihen lähinnä ”hahahaha”. 😄Miksi kannattaisi kertoa tarkemmin, videot on katsottu. Toisin kuin sinä, et varmasti katso etkä edes tiedä mistä puhutaan mutta suollat näitä näppäriä vastauksiasi. Sinun kannattaisi oma kanava perustaa, olet niin loistava käyttämään sanaa 👍
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Miksi kannattaisi kertoa tarkemmin, videot on katsottu. Toisin kuin sinä, et varmasti katso etkä edes tiedä mistä puhutaan mutta suollat näitä näppäriä vastauksiasi. Sinun kannattaisi oma kanava perustaa, olet niin loistava käyttämään sanaa 👍
Juuri siksi kannattaisi kertoa tarkemmin, koska keskustelupalstalla ei pitäisi joutua arvaamaan, mitä toinen tarkoittaa. 😄 Se, että videot on katsottu, ei vielä muuta ”hahahaa, Mehtonen sanoo ja Simo toistaa” -kommenttia perustelluksi väitteeksi.
Ja mistä muuten päättelet, etten minä katso videoita tai etten tiedä, mistä puhutaan? Minä nimittäin katson niitä. Aika erikoista ensin moittia toista siitä, ettei tämä muka tunne videoiden sisältöä, kun koko väite perustuu pelkkään oletukseen siitä, mitä toinen on tai ei ole katsonut.
Jos olen ymmärtänyt jonkin videolla sanotun asian väärin, sen voi aivan hyvin oikaista: kerro, mitä sanottiin ja missä tulkintani menee pieleen. Se olisi keskustelua itse asiasta. Sen sijaan väite ”et varmasti katso etkä edes tiedä mistä puhutaan” on vain arvaus minusta.
Eikä se, että olen jostakin eri mieltä tai pyydän perustelemaan väitteen tarkemmin, tarkoita sitä, etten olisi katsonut videota. Päinvastoin juuri siksi asioista voidaan keskustella: kaksi saman videon katsonutta ihmistä voi tehdä näkemästään aivan erilaisia tulkintoja.
Jos väite perustuu johonkin videolla sanottuun, asian pitäisi siis olla helppo ilmaista: mitä Mehtonen sanoi, mitä Simo toisti ja mikä siinä oli mielestäsi väärää tai huvittavaa? ”Videot on katsottu” ei vielä vastaa siihen.
Ja kiitos kanavaehdotuksesta. 😄 En kuitenkaan tarvitse omaa kanavaa voidakseni kommentoida täällä. Jos nämä ”näppärät vastaukseni” sisältävät asiavirheitä, niitä saa aivan vapaasti osoittaa. Se olisi huomattavasti kiinnostavampaa kuin arvailla, mitä videoita minä katson.
- Anonyymi00012
Hahahahaa.🫡💪🤝🦾🤘
- Anonyymi00019
Hahahaa, nyt tuli jo kokonainen emojikavalkadi. 😄 🫡💪🤝🦾🤘
Erityisesti tuo robottikäsi 🦾 taisi olla hienovarainen yritys saada tekoälykin mukaan keskusteluun. Sehän sopii kuvioon: jos itse asiaan ei löydy vasta-argumenttia, voidaan aina vähän naureskella ja vihjailla tekoälystä. 😄
Tekoälystä vihjailu on muutenkin aika kehno korvike vasta-argumentille. Minä vastaan kirjoittamani kommentin sisällöstä, joten siihen saa aivan vapaasti vastata – mieluiten sanoilla eikä pelkällä ”hahahaa 🦾”. 😉
- Anonyymi00015
En taida uskoa silmiäni. Taasko se FF niiden pylväiden kanssa touhuaa. Ja lahojahan nuo näkyy olevan.
- Anonyymi00016
Vanha Koneman aikainen video. Ei tee enää uutta, vaan tuo takaisin ne Koneman kanavan tuotokset.
- Anonyymi00020
"En taida uskoa silmiäni. Taasko se FF niiden pylväiden kanssa touhuaa. Ja lahojahan nuo näkyy olevan."
Eiköhän FF itse tiedä, mitä pylväidensä kanssa tekee. 😄 Jos ne kerran ovat hänen käytössään ja hänellä on niille tarkoitus, niin aika vaikea siitä on ulkopuolisen silmämääräisen videoarvion perusteella suurempaa ongelmaa rakentaa.
Ja tuo ”lahojahan nuo näkyy olevan” on taas varsin varma johtopäätös videokuvasta. Jos pylväässä näkyy pintavaurioita tai huononnutta puuta, se ei vielä kerro koko pylvään kunnosta tai siitä, mihin sitä aiotaan käyttää.
Mutta ilmeisesti pylväätkin kuuluvat nykyään niihin asioihin, joista pitää palstalla päästä päivittelemään heti, kun FF niihin koskee. 😄 - Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Vanha Koneman aikainen video. Ei tee enää uutta, vaan tuo takaisin ne Koneman kanavan tuotokset.
Jos kyseessä on vanha Koneman-aikainen video, niin sittenhän vanhaa materiaalia on vain tuotu uudelleen katsottavaksi. 😄
Siitä ei kuitenkaan seuraa, ettei FF enää tekisi uutta sisältöä. Yhden tai useammankaan vanhan videon palauttaminen ei vielä kerro tulevista videoista mitään. Vanhojen videoiden julkaiseminen ja kokonaan uuden sisällön tekeminen eivät sulje toisiaan pois.
Vanhojen videoiden uudelleenjulkaisussa on myös se puoli, että kanavalle on saattanut tulla uusia katsojia, jotka eivät ole Koneman-aikaisia videoita koskaan nähneet. Heille sisältö voi käytännössä olla aivan uutta, vaikka video olisi kuvattu vuosia sitten.
Jos FF on itse ilmoittanut, ettei uusia videoita enää tule, asia on tietysti toinen. Muuten väite ”ei tee enää uutta” on lähinnä kommentoijan oma päätelmä.
Ja jos vanhoissa Koneman-kanavan tuotoksissa on edelleen katsottavaa, miksei niitä voisi tuoda takaisin? Ei video muutu käyttökelvottomaksi vain siksi, että se on vanha. 😄 - Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jos kyseessä on vanha Koneman-aikainen video, niin sittenhän vanhaa materiaalia on vain tuotu uudelleen katsottavaksi. 😄
Siitä ei kuitenkaan seuraa, ettei FF enää tekisi uutta sisältöä. Yhden tai useammankaan vanhan videon palauttaminen ei vielä kerro tulevista videoista mitään. Vanhojen videoiden julkaiseminen ja kokonaan uuden sisällön tekeminen eivät sulje toisiaan pois.
Vanhojen videoiden uudelleenjulkaisussa on myös se puoli, että kanavalle on saattanut tulla uusia katsojia, jotka eivät ole Koneman-aikaisia videoita koskaan nähneet. Heille sisältö voi käytännössä olla aivan uutta, vaikka video olisi kuvattu vuosia sitten.
Jos FF on itse ilmoittanut, ettei uusia videoita enää tule, asia on tietysti toinen. Muuten väite ”ei tee enää uutta” on lähinnä kommentoijan oma päätelmä.
Ja jos vanhoissa Koneman-kanavan tuotoksissa on edelleen katsottavaa, miksei niitä voisi tuoda takaisin? Ei video muutu käyttökelvottomaksi vain siksi, että se on vanha. 😄Mitä vänkäät? Oonko sanonut, että vanhat videot on käyttökelvottomia? Enkä ole sanonut sitäkään, etteikö vanhoja voi tuoda uudelleen näkyville. Laitat sanomakseni sellaista, jota en ole sanonut. Toistaiseksi ei näytä tekevän uusia videoita, mutta kai niitäkin tulee aikanaan?
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Mitä vänkäät? Oonko sanonut, että vanhat videot on käyttökelvottomia? Enkä ole sanonut sitäkään, etteikö vanhoja voi tuoda uudelleen näkyville. Laitat sanomakseni sellaista, jota en ole sanonut. Toistaiseksi ei näytä tekevän uusia videoita, mutta kai niitäkin tulee aikanaan?
En väitä sinun sanoneen, ettei vanhoja videoita saisi julkaista tai että ne olisivat käyttökelvottomia. Kommentoin nimenomaan lausettasi ”ei tee enää uutta”. Nyt tarkensit sen muotoon ”toistaiseksi ei näytä tekevän uusia videoita”, ja se on jo eri väite. Siitä ei ole erimielisyyttä: tällä hetkellä näkyvissä on vanhoja videoita, mutta emme tiedä, mitä uusia videoita myöhemmin tulee. Siinä koko pointti. 😄
- Anonyymi00017
Onko lippahattu vieläkin viärinpäin?
- Anonyymi00022
Ei näyttänyt olevan lippis väärin päin, mutta hiukset ovat kasvaneet pituutta kohta on kuin Beatles Ringo
- Anonyymi00025
Mehtonen suoltaa vanhoja tupetuksia että jos vaikka pääsisi ensi verokalenteri seuraan missä metsamanikin mutta toivotonta on ei pääse siihen seuraan
- Anonyymi00026
Aikamoinen päättelyketju taas. 😄 Vanhoja videoita julkaistaan uudelleen → tavoitteena on päästä verokalenteriin → vieläpä samaan ”seuraan” Metsa Manin kanssa → ja lopuksi tiedetään jo varmasti, ettei sinne pääse.
Onko Mehtonen itse kertonut julkaisevansa vanhoja videoita verotulojen kasvattamiseksi ja tavoittelevansa jotain tiettyä sijoitusta verokalenterissa, vai keksittiinkö hänen motiivinsa jälleen hänen puolestaan?
Vanhojen videoiden julkaisemiselle kun löytyy paljon arkisempiakin syitä. Ne voidaan haluta takaisin näkyville, ja samalla ne voivat tavoittaa katsojia, jotka eivät ole niitä aikaisemmin nähneet.
Ja mitä Metsa Man tähän edes tarvitaan? Jos puhutaan Mehtosen videoista, tuskin jokaista asiaa tarvitsee muuttaa tubettajien tulojen ja keskinäisen vertailun kilpailuksi. 😄 - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Aikamoinen päättelyketju taas. 😄 Vanhoja videoita julkaistaan uudelleen → tavoitteena on päästä verokalenteriin → vieläpä samaan ”seuraan” Metsa Manin kanssa → ja lopuksi tiedetään jo varmasti, ettei sinne pääse.
Onko Mehtonen itse kertonut julkaisevansa vanhoja videoita verotulojen kasvattamiseksi ja tavoittelevansa jotain tiettyä sijoitusta verokalenterissa, vai keksittiinkö hänen motiivinsa jälleen hänen puolestaan?
Vanhojen videoiden julkaisemiselle kun löytyy paljon arkisempiakin syitä. Ne voidaan haluta takaisin näkyville, ja samalla ne voivat tavoittaa katsojia, jotka eivät ole niitä aikaisemmin nähneet.
Ja mitä Metsa Man tähän edes tarvitaan? Jos puhutaan Mehtosen videoista, tuskin jokaista asiaa tarvitsee muuttaa tubettajien tulojen ja keskinäisen vertailun kilpailuksi. 😄Kuka niitä veroja haluaa maksaa? En minä, eikä kukaan muukaan.😆
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kuka niitä veroja haluaa maksaa? En minä, eikä kukaan muukaan.😆
Nyt taisi itse kysymys vaihtua lennossa. 😄 Kyse ei ollut siitä, kuka haluaa maksaa veroja, vaan siitä, mistä pääteltiin Mehtosen julkaisevan vanhoja videoita päästäkseen johonkin Metsa Manin kanssa samaan ”verokalenteriseuraan”.
Jos tulot kasvavat, yleensä verojakin maksetaan enemmän, mutta se ei vielä tarkoita, että videoiden julkaisemisen tavoitteena olisi päästä verokalenteriin. 😆
Eli kysymys on edelleen sama: onko Mehtonen itse kertonut tällaisesta tavoitteesta, vai oliko se vain kommentoijan oma keksimä motiivi? Veronmaksuhalukkuus ei oikeastaan vastaa siihen mitenkään. 😄 - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Nyt taisi itse kysymys vaihtua lennossa. 😄 Kyse ei ollut siitä, kuka haluaa maksaa veroja, vaan siitä, mistä pääteltiin Mehtosen julkaisevan vanhoja videoita päästäkseen johonkin Metsa Manin kanssa samaan ”verokalenteriseuraan”.
Jos tulot kasvavat, yleensä verojakin maksetaan enemmän, mutta se ei vielä tarkoita, että videoiden julkaisemisen tavoitteena olisi päästä verokalenteriin. 😆
Eli kysymys on edelleen sama: onko Mehtonen itse kertonut tällaisesta tavoitteesta, vai oliko se vain kommentoijan oma keksimä motiivi? Veronmaksuhalukkuus ei oikeastaan vastaa siihen mitenkään. 😄Hiusten halkoja taas elementissään. 😝
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Eli kysymys on edelleen sama: onko Mehtonen itse kertonut tällaisesta tavoitteesta, vai oliko se vain kommentoijan oma keksimä motiivi? Veronmaksuhalukkuus ei oikeastaan vastaa siihen mitenkään. 😄Saivartelija, mistä noita sikiää? 😝
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Saivartelija, mistä noita sikiää? 😝
Hieno keskustelukaava taas. 😄 Ensin heitetään väite toisen motiiveista faktana. Kun kysytään perusteluja, vastaukseksi tulee ”saivartelija”, ”hiusten halkoja” ja pari emojia.
Jos perustelujen pyytäminen on saivartelua, niin kohta kai kysymysmerkkikin on henkilökohtainen hyökkäys. 😝
Väite → kysymys → ei perusteluja → nimittely. Tehokas tapa keskustella vastaamatta itse asiaan kertaakaan. 👍 - Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Hieno keskustelukaava taas. 😄 Ensin heitetään väite toisen motiiveista faktana. Kun kysytään perusteluja, vastaukseksi tulee ”saivartelija”, ”hiusten halkoja” ja pari emojia.
Jos perustelujen pyytäminen on saivartelua, niin kohta kai kysymysmerkkikin on henkilökohtainen hyökkäys. 😝
Väite → kysymys → ei perusteluja → nimittely. Tehokas tapa keskustella vastaamatta itse asiaan kertaakaan. 👍Näinhän sen pitää sun kaa mennä, vai mitä?
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Näinhän sen pitää sun kaa mennä, vai mitä?
Ei minun kanssani tarvitse noin mennä. 😄 Mutta jos eväät loppuvat heti, kun joku kysyy perusteluja, niin pakkohan keskustelu on kai korvata nimittelyllä ja emojeilla.
Väite → perustelujen pyyntö → ”saivartelija”. Siinä on keskustelutaidon pikaversio niille, joille jo toinen kysymys on ylämäki. 😝 - Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ei minun kanssani tarvitse noin mennä. 😄 Mutta jos eväät loppuvat heti, kun joku kysyy perusteluja, niin pakkohan keskustelu on kai korvata nimittelyllä ja emojeilla.
Väite → perustelujen pyyntö → ”saivartelija”. Siinä on keskustelutaidon pikaversio niille, joille jo toinen kysymys on ylämäki. 😝Hoopo!
- Anonyymi00040
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ja mitä Metsa Man tähän edes tarvitaan? Jos puhutaan Mehtosen videoista, tuskin jokaista asiaa tarvitsee muuttaa tubettajien tulojen ja keskinäisen vertailun kilpailuksi. 😄Mehtonen ylimielisesti leveili youtube plagaatistaan ja haluaa olla kylän kunkku halusi olla muuten tv ohjelmassakin kunkku mutta kun ei ollut kuin sivuroolissa niin jättäytyi pois ja alkoi ivaamaan koko ohjelmaa Kun kylän kovin mitataan oikeasti verotuloilla ei plagaatilla taikka ostetuilla seuraajilla niin siinä metsaman on kylän kunkku
- Anonyymi00048
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kuka niitä veroja haluaa maksaa? En minä, eikä kukaan muukaan.😆
Jokainen jolla on vähääkään järkeä päässä.
Luuletko sinä taliaivo, että yhteiskunta pyörii pyhällä hengellä.
- Anonyymi00031
jaahas täällä palstaveljet edelleen vääntää geminin kanssa täyttä päätä ;)
tuo kannattaa lopettaa ei johda mihinkään järkevään ...se keksii aina hyviä vastauksia- Anonyymi00033
Jaahas, nyt vastapuoleksi onkin vaihtunut Gemini. 😄 Jos jokaista perusteltua kommenttia pidetään automaattisesti tekoälyn kirjoittamana, niin helpostihan sillä pääsee itse asiasta eroon.
Mutta tuo loppu oli sentään osuva: jos se kerran ”keksii aina hyviä vastauksia”, ehkä ongelma ei olekaan vastausten tekijässä vaan siinä, ettei itse asiaan tahdo löytyä yhtä hyvää vastausta. 😉 - Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
Jaahas, nyt vastapuoleksi onkin vaihtunut Gemini. 😄 Jos jokaista perusteltua kommenttia pidetään automaattisesti tekoälyn kirjoittamana, niin helpostihan sillä pääsee itse asiasta eroon.
Mutta tuo loppu oli sentään osuva: jos se kerran ”keksii aina hyviä vastauksia”, ehkä ongelma ei olekaan vastausten tekijässä vaan siinä, ettei itse asiaan tahdo löytyä yhtä hyvää vastausta. 😉Nyt siellä levitellään ropoolia uudelle hallille taitaa Mese saada hyvän hallipaikan
- Anonyymi00039
Kyllä on hyvää Settiä kiva katsella täällä vähän syrjässä maaseudun meininkiä,kun on tekijä ja Tainakin vilahtaa videolla.
- Anonyymi00049
Viittaako tämä "Gemini" Pirren horoskooppimerkkiin ?
- Anonyymi00041
Sitä miettii miten tuo elämä menee jos vaikka mehtonen kuolee pois ykskaks niin kenelle jää kaikki tuo mitä tontti kantaa.
Ja kuka hoitaa asiat huh mikä Risti ja taakka.- Anonyymi00042
älä mieti ..ei oo sun juttu
miten muuten olisiko mersu tullu alas että romina käy jos tuo ruuvin reikä ois vuotanna enemmän ? - Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
älä mieti ..ei oo sun juttu
miten muuten olisiko mersu tullu alas että romina käy jos tuo ruuvin reikä ois vuotanna enemmän ?Pitäskö sun nyt noudattaa omaa kehotustasi!
- Anonyymi00044
Saksassa jo ootellaan syksyä
- Anonyymi00045
Olipa melkoista Pulun kakkaa hitsaus saumat ei osoo säätää kemppiä eikä taitoa hitsata peltiä
- Anonyymi00050
Helppo se on anonyyminä huudella.
- Anonyymi00053
Kylläpä nyt on taas ihanaa parjata oikein sydämen kyllyydestä jollakin.
- Anonyymi00054
Anonyymi00050 kirjoitti:
Helppo se on anonyyminä huudella.
Ihan samata näyttää hitsaussaumat oli anonyymi taikka ei ja jos jättää noi vielä näkyviin saa kaikki niitä ihastella
- Anonyymi00056
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ihan samata näyttää hitsaussaumat oli anonyymi taikka ei ja jos jättää noi vielä näkyviin saa kaikki niitä ihastella
Totta, hitsaussauma näyttää samalta riippumatta siitä, kirjoittaako arvostelija nimimerkillä vai omalla nimellään. 😄 Mutta juuri siksi ihmettelenkin, mitä anonymiteetti tähän kuuluu. Jos saumassa on teknisesti jotain pielessä, kerro mitä. Silloin arvostellaan hitsausta eikä hitsaajaa – ja siitä voi syntyä jopa ihan asiallinen keskustelu.
- Anonyymi00046
Miten voi jotkut peltipurkit niin kiinnostaa. Eikö tosiaankaan mitään kauniimpaa löydy kun ympärilleen katsoo, luontoa esim. Sitä siellä päin riittää, ei tarttis peltiromujen kanssa pelleillä elämäänsä ja pihojen kaatopaikaksi. Mutta ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu.
- Anonyymi00051
Mitä sitten? Ei ole pakko katsoa jos ei kiinnosta.
- Anonyymi00060
Anonyymi00051 kirjoitti:
Mitä sitten? Ei ole pakko katsoa jos ei kiinnosta.
Eipä siellä monikaan katso, toiveesi on jo toteutunut.
- Anonyymi00052
Taas tämä kötösteliä näytti ns. ´ taitonsa´
Toivottavasti katsastuksessa repivät nuo paikat irti.
Ja kieltävät auton korjuun kokonaan.
Kun ei osaa niin ei osaa.- Anonyymi00055
tämä trolli tökkii täällä ja toivoo että joku lähtee näihin
eikö sulla parempaa tekemistä oo ? - Anonyymi00057
Jos korjauksessa on oikeasti jotain katsastuksen kannalta väärin, sen voi varmasti kertoa ihan teknisin perustein. 😄 Katsastus ratkaisee, täyttääkö korjaus vaatimukset – ei Suomi24 ”kun ei osaa niin ei osaa” -raati.
Ja tuo toive, että paikat revittäisiin irti ja auton korjaaminen kiellettäisiin kokonaan, kertoo jo enemmän halusta nähdä epäonnistuminen kuin itse korjauksen laadusta. Arvostella saa, mutta olisi kiinnostavampaa kuulla mikä korjauksessa on väärin ja miksi, eikä vain julistaa tekijä osaamattomaksi - Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Jos korjauksessa on oikeasti jotain katsastuksen kannalta väärin, sen voi varmasti kertoa ihan teknisin perustein. 😄 Katsastus ratkaisee, täyttääkö korjaus vaatimukset – ei Suomi24 ”kun ei osaa niin ei osaa” -raati.
Ja tuo toive, että paikat revittäisiin irti ja auton korjaaminen kiellettäisiin kokonaan, kertoo jo enemmän halusta nähdä epäonnistuminen kuin itse korjauksen laadusta. Arvostella saa, mutta olisi kiinnostavampaa kuulla mikä korjauksessa on väärin ja miksi, eikä vain julistaa tekijä osaamattomaksiKun osaamattomat tekee siinä ei juuri muuta ole kuin väärin!
Mitense oikein olisi jos ei tiedä mikä on oikein. - Anonyymi00061
Anonyymi00058 kirjoitti:
Kun osaamattomat tekee siinä ei juuri muuta ole kuin väärin!
Mitense oikein olisi jos ei tiedä mikä on oikein.Tuossahan perustelu kiertää jo täydellistä ympyrää. 😄 ”Kaikki on väärin, koska tekijä on osaamaton, ja tekijä on osaamaton, koska kaikki on väärin.”
Edelleen jäi vain kertomatta se kaikkein yksinkertaisin asia: mikä siinä korjauksessa konkreettisesti on väärin? Jos sen tietää niin varmasti, luulisi olevan helppo nimetä edes yksi tekninen virhe.
”En kerro mikä on väärin, koska ette kuitenkaan tiedä mikä on oikein” on aika kätevä tapa esiintyä asiantuntijana joutumatta osoittamaan asiantuntemusta lainkaan. 😄
- Anonyymi00059
Varmaan kelpaa katsurille vaikka onkin aikamoista tinaamista varmaan arvostellaan kun herra on niin ylimielinen eikä häntä saa arvostella kommentoinnit on kanavilla kiinni ei saa neuvoa eikä kyllä kuuntelisikaan nevoja
- Anonyymi00062
Nyt sentään päästiin jo siihen, että korjaus ”varmaan kelpaa katsurille”. 😄 Eli teknisen vian sijasta ongelmaksi vaihtuikin tekijän väitetty ylimielisyys, kommentoinnin sulkeminen ja oletus siitä, ettei hän kuitenkaan kuuntelisi neuvoja.
Korjausta saa tietenkin arvostella, mutta silloin arvostellaan sitä korjausta ja kerrotaan, mikä siinä on pielessä. Se, pitääkö tekijästä tai ovatko hänen kommenttinsa auki, ei muuta hitsaussaumaa milliäkään paremmaksi tai huonommaksi.
Ja jos korjaus kerran kelpaa katsastuksessa, ”aikamoista tinaamista” jää lähinnä mielipiteeksi työn ulkonäöstä. 😄
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa641375Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää921037- 164947
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105874Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30873Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as26834Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201772Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks47767Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu128728- 27714
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.169650- 63624
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa45623Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12585- 85548
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78530Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo187511sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75497- 55497