Mikä on kaivattusi ja sinun lempiolut? 🍺
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
IPA.
- Anonyymi00002
Oon juonu viimeks 2011 :D
- Anonyymi00007
Onnea! Olin joskus vuosia raittiina ja se oli elämäni parasta aikaa. Mutta sen voi myös menettää helposti ja paluuta ei aina ole. En ole enää nuori ja nyt yritän uudelleen tai ainakin toivon niin. Loppuelämä raittiina on haaveeni. Nuoruutta en saa takaisin 😥
- Anonyymi00003
En tiedä juoko hän olutta. Itse pidän belgialaisista kriekeistä.
- Anonyymi00004
Sandel
- Anonyymi00014
Sandels olut ja on hyvää 🍺
- Anonyymi00005
Karhu Lager olut koska täyteläinen ja tuhti .
- Anonyymi00006
Keisari Strong NEIPA 6,5 % samea ja täyteläinen New England IPA. Sen maussa erottuvat trooppiset hedelmät, kuten mango, ananas ja passionhedelmä, joita raikastavat sitrushedelmien sävyt.
- Anonyymi00008
Olarin Panimon kuusenkerkkäinen Trippin´ On Spruce Tips 🍺
- Anonyymi00009
Minä en juo olutta ja hän juo hyvin harvoin olutta. Lempioluttaan en tiedä. Varmaan joku hänelle kotimainen.
- Anonyymi00010
Märichello 🍺 Olarin Panimo
- Anonyymi00011
Suomalainen olut oli laadukasta ja arvostettua jo 1500-luvulla kun Ruotsin kuninkaan hovihankkijat tilasivat sitä Turun linnan isänniltä. Auran panimo aloitti toimintansa Aurajoen rannalla vuonna 1884. Aura valmistetaan edelleen panimon alkuperäistä reseptiä kunnioittaen. Hartwall Aura on tasapainoinen, vaalea ja raikas olut 🍺
- Anonyymi00012
Kellariolut No 2 Imperial Stout, Teerenpeli ravintola
- Anonyymi00013
- Anonyymi00015
A. Le Coq Premium Lager.
Tämä Viron ylpeys on suomalaisten kestosuosikki syystä. Puhdas ja raikas premium-lager on varma valinta, joka ei petä koskaan. - Anonyymi00016
OLVI ISB 5,0 % edustaa brittiläistyylistä bitter-olutta, jossa yhdistyvät maltaisuus, hienoinen makeus ja toffeemaiset aromit. Maukas ja hyvä 🍺
- Anonyymi00017
Mun Coopin alkoholiton. Hänen en tiedä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639