Mitä ajattelisit jos ilmenisi

Anonyymi-ap

Että kaivattusi on polyamorinen?

52

320

Vastaukset 52

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kiinnostus lopahtaisi siihen paikkaan.

• Anonyymi00002

Ihan sama mulle, ei kosketa elämääni millään tavalla. Jos hän vielä seurustelee niin toki hänen naistansa.

• Anonyymi00003

Kyllä siitä miehestä riittää useammallekin naiselle.

• Anonyymi00006

Ehkä...mutta on vain yksi kenet haluan

• Anonyymi00009

Kyllä....mutta on vain 1

• Anonyymi00041
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ehkä...mutta on vain yksi kenet haluan

Yksi Nainen E riitää

• Anonyymi00051
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Yksi Nainen E riitää

eikö se E kestä pakkeja, niin kirjoittelee itselleen 😂

• Anonyymi00004

Mitä sillä edes väliä?

• Anonyymi00005

ei kiinnosta kukaan entisestä elämäshä

• Anonyymi00031

olen täysin samaa mieltä..

• Anonyymi00008

Ei olisi kauaa 😂

• Anonyymi00010

Niinhän hän onkin, ei vaan kertonut sitä suoraan. Nauttii siitä, kun saa k*settaa useita.

• Anonyymi00015

Nauttii se ämmä kun sen ukko kusettaa muita naisia. Niitä naisia mitä se piru palvoja ämmä kadehtii.

• Anonyymi00011

Moses saw the place called Alukah, where sinners were suspended by their feet, their heads downward, and their bodies covered with black worms, each five hundred parasangs long. They lamented, and cried: "Woe unto us for the punishment of hell. Give us death, that we may die!" Nasargiel explained: "These are the sinners that swore falsely, profaned the Sabbath and the holy days, despised the sages, called their neighbors by unseemly nicknames, wronged the orphan and the widow, and bore false witness. Therefore bath God delivered them to these worms."

• Anonyymi00012

Riippuu miten ilmenee? SALAPOLYAMORISILLE KÄY HUONOSTI.

• Anonyymi00013

Tiesin, että kaivattuni oli polyamorisessa suhteessa. Siksi lähestyinkin häntä. Tiesin, että hänen naisellaan on muita miehiä (ja naisia) ja ajattelin, ettei kenestäkään olisi kovin hurjaa, jos lähestyisin miestä monen vuoden ihastumisen jälkeen.
      Mutta ei- se oli virhe. Kaikki järkyttyivät siitä kovasti. Niin mies, kuin hänen naisystävänsä. Minun olisi pitänyt olla myös hänen naisestaan kiinnostunut (en ole bi, vaikka mielelläni olisinkin). Miehelle polyamoria tarkoittikin, että hänellä on maksullisia naisia, ei muunlaisia naisia vakikumppaninsa ohella. Paitsi sellaisia naisia, jotka sekstaavat hänen naisensa kanssa.

Tajusin, että polyamoria onkin aika tunkkainen ja sääntöjen kahlitsema suhdemuoto. Ei mikään free love- juttu. Oppia ikä kaikki. Enää en sotkeudu vastaaviin kuvioihin.

• Anonyymi00019

Ei tuo edes ole polyamoriaa vaan avoin suhde. Polyamoriassa ollaan oikeasti parisuhteessa useamman ihmisen kanssa, ei vaan harrasteta seksiä.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ei tuo edes ole polyamoriaa vaan avoin suhde. Polyamoriassa ollaan oikeasti parisuhteessa useamman ihmisen kanssa, ei vaan harrasteta seksiä.

Ehkä kaivattuni naisystävä on polyamorinen, mutta kaivattuni ei? Hän vain harrastaa seksiä usean kanssa. Luulin, että hänellä ei ole tällä hetkellä muita, muita kiinnostusta toiseen/ toisiin suhteisiin. Mutta ilmeisesti ei, ainakaan mun kanssa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ehkä kaivattuni naisystävä on polyamorinen, mutta kaivattuni ei? Hän vain harrastaa seksiä usean kanssa. Luulin, että hänellä ei ole tällä hetkellä muita, muita kiinnostusta toiseen/ toisiin suhteisiin. Mutta ilmeisesti ei, ainakaan mun kanssa.

*Mutta kiinnostusta toiseen/ toisiin suhteisiin.

• Anonyymi00022

Kuulostaa siltä, että sekä kaivattusi että mahdollisesti hänen kumppaninsa hakivat lähinnä itselleen mielihyvää ja tyydytystä, muista viis.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Jopa jutut kääntyy päivittäin karusellia ja avaruusrakettia nopeammin. Pyörii pyörii jutut kuin kaistapäillä.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Jopa jutut kääntyy päivittäin karusellia ja avaruusrakettia nopeammin. Pyörii pyörii jutut kuin kaistapäillä.

Niin olen sen arvellutkin olleen jo useamman vuoden ajan!

• Anonyymi00036
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mun naisystävääkö joku tarkoitti. On vaaka. Seksi horoskoopissa luki kuolee sukupuolitaitiin ennen pitkää seksihurjastelujen vuoksi. Vaakamiehet on håmåja. Kuolevat sukupuolitauteihin tai aiddsiin.
        Ei ole kadehdittavaa vaan säälittävää.hyi hyi

• Anonyymi00050
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Mun naisystävääkö joku tarkoitti. On vaaka. Seksi horoskoopissa luki kuolee sukupuolitaitiin ennen pitkää seksihurjastelujen vuoksi. Vaakamiehet on håmåja. Kuolevat sukupuolitauteihin tai aiddsiin.
        Ei ole kadehdittavaa vaan säälittävää.hyi hyi

Taiat kertoo ittestäs!

• Anonyymi00014

Polyamorinen = henkilö, joka pelkää jätetyksi tulemista niin paljon, että nussuttelee siellä täällä saadakseen edes vähän joltain huomiota osakseen, ennen kuin huomaavat, että on kusipää.

Tunnetaan myös nimellä huoripukki tai horo.

• Anonyymi00017

Samalla lailla ajattelen.
        Tavallaan yksilö on luovuttanut uskon luotettavaan yhteen ihmiseen.Antanut periksi.

Ymmärrän kyllä hyvin jos on yhteisössä missä homous on vaaraksi itselleen ja näin salaa polyamorisen homo suhteen ja elää naisen kanssa esittäen heteroa. Se on muuten ainut minkä hyväksyn eli kaivatun miehen salasihde mieheen.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Samalla lailla ajattelen.
        Tavallaan yksilö on luovuttanut uskon luotettavaan yhteen ihmiseen.Antanut periksi.

Ymmärrän kyllä hyvin jos on yhteisössä missä homous on vaaraksi itselleen ja näin salaa polyamorisen homo suhteen ja elää naisen kanssa esittäen heteroa. Se on muuten ainut minkä hyväksyn eli kaivatun miehen salasihde mieheen.

Minua on haluttu juuri sellaiseen suhteeseen, mutta minä en sellaista suhdetta halua! Haluan rakastua ja olla rakas vain yhdelle miehelle! Ja yksi tummatukkainen mies todella kiinnostaa minua paljon!

• Anonyymi00037

👍😂🤣

• Anonyymi00016

No mä oon ollu aina sitä mieltä, että vaikka ei ole miljonääri, niin sentään voi edes yrittää olla sivistynyt, jalostunut ja ehkä jopa edes jotenkuten hyväluontoinen ja ehkä jopa edes hitusen älykäs.

• Anonyymi00018

...ja terve, ylipäätään terve, myös mieleltään.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00018 kirjoitti:

...ja terve, ylipäätään terve, myös mieleltään.

olen täysin samaa mieltä kirjoittajan kanssa..

• Anonyymi00024

Polyamoriasta on jo kauan ollut puhetta ja oma kantani siihen on ehdoton EI!

• Anonyymi00030

Liittyisin jonon jatkoksi mutta tekisin kaikkeni saadakseni yksinoikeuden ihanuuteensa.

• Anonyymi00032

Ajattelisin ettei rakasta minua eikä ole koskaan rakastanut ylipäätään. Ja toivoisin sitten tietenkin että tapaa jonkun johon rakastuu.

• Anonyymi00033

Minä ja hän ja ainaskin kolme muuta, ouuujjeahh. On ruuhkasta. 🕳️🕳️🕳️

• Anonyymi00034

Varmasti matemaattisesti hyvinkin lahjakas sitten.

• Anonyymi00035

Siksi kirjoittaja kysyy. Koska on. Saa painua withuun.

• Anonyymi00038

Että ei olisi enää kaivattu. Eri arvot.

• Anonyymi00039

olisin voinut entisessä elämässä olla sillä libidollan

• Anonyymi00040

nykyään sattuu

• Anonyymi00042

Hän taitaa vain Rakastaa yhtä Naista!

• Anonyymi00043

Eikä pane muita.

• Anonyymi00052

J panee vain E naista... muut ei kiinnosta

• Anonyymi00055
        Anonyymi00052 kirjoitti:

J panee vain E naista... muut ei kiinnosta

Taitaa vauvaa pukata 👨‍👩‍👧‍👦

• Anonyymi00044

Reiska?

• Anonyymi00045

Ajattelen, että hänellä olisi käsipuolessa molemmilla puolilla naiset, minä ja toinen ja mentäis yhdessä tuolla kylillä eteenpän. 😄🙎‍♀️🤦🏻‍♂️🙎🏻‍♀️

• Anonyymi00046

Sais mennä samaa tietä, kun tulikin. Tuokin on todella sairasta. Yhdestä maanosasta löytyy noillekin paikka, joten eiku.menoks!

• Anonyymi00047

Ajattelisin, että noinkin voi ihminen kokea asioita.

• Anonyymi00048

sen lisäksi olen pölyallerginen

• Anonyymi00049

tuo alkaisi mennä sietokyvyn rajoille kyllä 🤨

• Anonyymi00053

Hän on homo näin oletan. Ei haittaa.

• Anonyymi00054

Voisin oikeasti pukea vermeet ja ottaa hänet lusikkaan ihan milloin vain.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      25
      1645
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1387
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1171
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      77
      1114
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      799
    6. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      747
    7. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      746
    8. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      64
      667
    9. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      656
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      639
    Aihe