Kyllä verenpaine taas nousi kun luin Iltalehdestä miten kansanedustajamme Ilmari Nurminen vingutti korttiaan Eppu Normaalin jäähyväiskeikalla Tampereella. Lasku yli 22 000 euroa!
Kysyn: Millä oikeudella kyseinen heppu voi vinguttaa korttiaan, maksaa juhlimisensa kavereilleen…ja kaikki veronmaksajien piikkiin?
Eikä tämä Nurminen ole ainoa. Miksi me Suomen kansa hyväksymme tällaisen?
ME, SUOMEN KANSA emme ole valinneet näitä ehdokkaita eduskuntaan siksi että he käyttävät häpeilemättä (edut jotka ovat itse päättäneet) veronmaksajien rahoja ties mihin.
Kansanedustajillamme on isot palkat, lomia enemmän kuin tavallisella duunarilla ja silti he kehtaavat käyttää ja häpeämättä veronmaksajien rahoja jopa bussimatkoihin, puhumattakaan lentämiseen ja taksimatkoihin.
Jo heidän palkoilla pitää pystyä itse maksamaan matkansa kuten me muutkin suomalaiset joudumme tekemään.
Kysyn näiltä kansanedustajilta: MITEN TE KEHTAATTE? Eikö edes hävetä ikinä?
Toivottavasti joku LUUSERI = Kansanedustaja/ OMAN EDUN TAVOITTELIJA vastaa.
Te olette velvollisia vastaamaan kansan kysymyksiin. Vastauksia, Kiitos!
Hävetkää !!!!!!
Anonyymi-ap
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty441409Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3341199Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto311003Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s323992Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine133823Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33801- 50791
Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte194708- 61615
- 40556