117 vuotta täyttänyt nainen kertoi pitkän iän salaisuuden. Pitää välttää riitelyä, kuunnella muita ja tehdä sitä, mistä itse pitää. Muutama palstailija saisi ottaa tuosta oppia.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001UUSI
Muutama ihminen maailmassa voisi ottaa opikseen. Eikä haittaa itsekään aina pyrkiä parempaan.
- Anonyymi00004UUSI
Tosiaan. Suomessakin poliitikot voisivat ottaa oppia. Kansanedustajat on äänestetty tekemään töitä. Nyt suurin osa ajasta kuluu joillakin pelkkään kähinöimiseen.
- Anonyymi00002UUSI
Kyllä, olen samaa mieltä. Tuolla tavalla pyrinkin elämään.
- Anonyymi00003UUSI
Ei mua kiinnosta teidän suhde
- Anonyymi00005UUSI
Aloitus kertoi pitkän iän salaisuuden. Ei siinä mistään suhteista kirjoitettu.
- Anonyymi00006UUSI
Tyhmyys tappaa.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Aloitus kertoi pitkän iän salaisuuden. Ei siinä mistään suhteista kirjoitettu.
Sillä on nyt vähän vaikeeta... huutelee muatasukkaisuuksissaan ja harhoisaan joka väliin.
Sivusta - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sillä on nyt vähän vaikeeta... huutelee muatasukkaisuuksissaan ja harhoisaan joka väliin.
SivustaHienoa että juonnat aloittajaäijälle sen omia kommentteja, vaikutat tod älykkäältä. T naiselta
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hienoa että juonnat aloittajaäijälle sen omia kommentteja, vaikutat tod älykkäältä. T naiselta
Miten musta tuntuu, että mun ei tarvii (kannata) sulle todistella älykkyyttäni 😉
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty451443Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3391231Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto311023Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s3251008Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine136865- 52828
Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33811Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte194708- 61615
- 40556