Mies miten onnistuu miespuolisen kanssa sinulta ym. seksihommat? Haluaisitko kokea jos asia on sinulle uutta?
Mulla on "aika pieni" kuten toisaalta tiukkakin elin rotevassa vartalossa - mutta saan parhaimmillaan kookkaasta kyrvästä anaalissa valtavan orkun kuin taju lähtisi tai pyörtymisen tunne valtaa aivot ja kehon.
Tämä alkaa jo kyrvän näkemisestä jonka saan tuntea käsissä ensin, suuhun ei tuon luokan kalu aina ehkä mahdu mutta yllättävää kyllä anaaliin useimmiten voi mahtua hiljaa työnnellen ja liukasteen avulla.
Näin oli asiat parhaimmillaan kun olin nuorempi ja innokkaampi seuran haussa.
Nyt ei tätä lajia seuraa ole ollut aikoihin... koetaano nämä yhdessä ja tutustutaan luottamuksella.
Kokisipa vielä tuon onnen ja muutakin miellyttävän miehekkään kookkaan miehen kansaa. Hän voisi olla jopa kokematon näissä jutuissa, viriili aikamies ikää (jopa +-75) on ok - jolla kiinnostusta asiaan olisi.
Aletaako kokeilemaan...?
(HKI)
Missä olet mies - niin monien vuosien jälkeen...?
Anonyymi-ap
6
126
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Hyi hintti
- Anonyymi00007
Jaahas Mitäs olet sirkuspelle. Senkun menet urpo pelle.
- Anonyymi00005
Tämä juttu ei ainakaan tapahdu Heinolan pyllymarkkinoilla, se pitää muistaa!
- Anonyymi00008
Niin sinäkö se oot.... siitä on jo vuosia mutta yhä oot mielessä ja muistoissa!
Parhaisiin kokemiini ja näkemiini kuuluit!
Kiitos niistä ajoista!
😋😘 - Anonyymi00009
Nostin ylös viestin näkyvyyttä... tee samoin ja kerro lisää mietteistäsi.
# Kesää on vielä jäljellä...🤗
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistoliitto esittää rikkaille veronkiristyksiä, mutta kansalle ei kelpaa
Miksi? Haluaako taviskansa lisää leikkauksia peruspalveluihin? Pääsettekö liian helposti vielä terveyskeskukseen tai ham731330- 1221158
- 861075
- 981056
- 60960
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni58881- 136841
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p288755- 18608
- 69606