Suurkaupunkeja kun rakennetaan maailmalla niin hirvittää milloin maapallon tasapaino kärkkyy ja koko pallo leikahtaa kyljelleen, se voi olla hyvin pienestä kiinni. Vaikkapa Lieksan kaupunki rakentaa kerrostalon tms rakennuksen niin se voi olla liikaa ja pallo leikahtaa, tai minä kaivan pihalta ison kiven ja pyöritään sen ero paikkaan pihalla.
Rasittaahan se maapallon akselin laakeriakin. Nuo laakerit kun ei oo helppoja vaihtaa.
Hirvittää oikein
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001UUSI
Niih, persujen Laura Huhtasaari väittää, että maapallo on litteä. Mitäs siihen sanot kun voidaan keikahtaa laidan yli.
- Anonyymi00003UUSI
Etenkin merimiesten kannattaa olla varovaisia etteivät aja laivalla maan reunan yli.
- Anonyymi00002UUSI
Ei huolta. Jos alkaa kallistua niin riittää että kallistuman puoleisella pallonpuoliskolla kaikki ihmiset hyppäävät samaan aikaan ilmaan, jolloin paino kevenee ja maapallo oikenee.
- Anonyymi00005UUSI
Onkos täällä taas tiedeseuran kokous...?
- Anonyymi00006UUSI
Minä olin vuonna 1967 vaihtamassa pohjoisen pallonpuoliskon laakeria.aapalon akselin molemmissa päissä on isot kuulalaakerit.
Venäläiset olisivat tarjonneet lista tehtyä laakeria joka oli rasvattu vaalanrasvalla. Sanottiin että ei käy.
Moottorikelkan perässä oli vanha hevosen tukkireki millä vietiin kuulalaakeri pohjoisnavalle.
Pakkasta oli -65 astetta, saatiin viikossa laakeri vaihdettua.
Se kun laakeri kuluu niin alkaa maapalloa täristämään. - Anonyymi00007UUSI
Turistit ei saa Norjasta tuoda kun tietyn verran kiviä Suoneen.
Liikaa jos tuovat niin voipi Norja käydä liian kevyeksi ja nouse merestä aika korkealle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 791541
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391203Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i121890Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku23781S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant30733Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀41728Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁67637Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul29616Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk69600KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi14594