Säälit minua, se on mitä nainen tunnet

Anonyymi-ap

Kyllä minä sen tajuan. Vuosia roikkunut sinussa. En oikein kuulu samaan luokkaan. Sosiaalinen status ei riitä. Aktiivisuudessa jään kauas taakse, ja olen liika introvertti sinulle. Häpeäisit näyttäytyä seurassani. Olen kömpelö ihmisten seurassa, varsinkin kun kyseessä on kauniimman sukupuolen edustaja.

Ei ihme, että katselet minua kummastellen, ja pitkä ja raskas ikävöinti herättää sinussa säälin tunteita, ja toivot minun voivan lopettaa kaipuun josta ei voi tulla mitään. Mielestäsi se lopettaa tuskani, ja hyvää tarkoittaen tämä kaikki. Mutta siihen ne tunteet jäävät. Näet minut kuin koiran, joka on satuttanut tassunsa.

14

269

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Karmivaa miten joku voi olla noin kujalla kuin sinä ap. Ihan totta. Noi on sun luuloja asioista ei faktaa. Sä et voi tietää kuin mitä oman pääsi sisäl liikkuu, kai sen tajuat?
      Jos et, käänny terapiaan.

• Anonyymi00002

Lopeta tämmönen jatkuva asioitten vetvominen ja koita jumalauta hankkia jo jotain muuta tekemistä ku tämä sairas palstapelleily!!!!!

• Anonyymi00004

Kuumakalle. Aika mennä jäähylle. 😅

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kuumakalle. Aika mennä jäähylle. 😅

Mee hoitoon jos tämä on sun mielestä jotenkin normaalia touhua LAUANTAI-ILTANA.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Onko normaalia lukea epänormaaleja tekstejä?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Itsekin olet täällä?
        Sivu

• Anonyymi00003

Mitä minun pitäisi tehdä.

• Anonyymi00007

En ole ikinä pitänyt kyseistä miestä säälittävänä yksilönä
      Hänellä itsellä kyllä tosi paha luulo että ajattelen juuri noin ja hän vai jatkaa ùhriutumistssn mikä on melko naurettavasn
      Kun hän voisi olla asenteelta ja luonteeltaan aivan muutakin .
      Ja jättää tuon reppanoinin minulle.

Ja looettaa jonkin vahva naishirviö mielikuvan ylläoidon munusta siinä samalla
      .Minun elämäni ja vointini on tuo reppana

En tykkää kun joka päivö esität jotaki vitun ruikuttajaa kun sä et sitä oikeasti ole ..
      Vaan mies jollon munaa ja voimaa...
      Noni toimintaa!!!!!!!

• Anonyymi00008

Hyvä esitys. 👍👍👍

• Anonyymi00009

En minä sinua sääli. Sinulla on asiat oikein hyvin. Etkä ole mitenkään sosiaalisesti kömpelö kauniiden naistenkaan seurassa. Mutta harmittaa, että roikut täällä palstalla kaiket ajat. Tutustuisit mieluummin naisiin ja menisit eteenpäin.

• Anonyymi00011

Olet taitava. Sääli, ihmiset, jotka herättävät säälin, ovat itse asiassa hyvin voimakkaita ihmisiä. Saada joku muu huolehtimaan, tuntemaan sääliä sinua kohtaan, se vaatii paljon voimaa, älykkyyttä, manipulointia...Tätä ei siis voi pitää ansiona jos minuun vetoavatkin tyyppisesi lierot.

• Anonyymi00012

Yrittäisit kovettaa jo hieman itseäsi ja tuosta herkkyydestäsi jotenki nyt eroon. Se ei ole mikään hyvä piirre yhteiselossa. Useimmat herkät ovat pohjimmiltaan narsisteja, jotka rakentavat monimutkaisia odotuksia siitä, miten suhteiden oli tarkoitus kehittyä. Kun näitä odotuksia ei täytetä herkkyyden julkisivu rappeutuu ärtyisäksi raivoksi. Siis parantua narsismistasi jos se millään muotoa vain on mahdollista.

• Anonyymi00013

Tämäpä tää tyyppi on väärällä tavalla
        Herrkä .
        Judt sillä tyylillä joka kulutas muita ihmisiä ympärillä ihan vitus
        Ja kuitenkin hänen peruselämäsän paljonnkivemas kun monella muulla koko suomessa.
        Mutts se ettei hän osaa olls ikinä mihinkään
        Tyytyväinen js ksinki aina muiden vika tekee hänestä hyvin raskasts seuraa muille .

Siks mä lähdin
        Mä en enää jaksa js kestä
        Voin jatkuvasti todi huonosti.
        Rakastin häntä 14 vuotta !
        Nainen sivusta

• Anonyymi00014

K
      I
      I
      T
      O
      S
      Kerrankin asiaa.oon samaa mieltä
      Oot kummallinen..
      Sääli ei ole rakkautta..
      Enkä tykkää sääli rakkaudesta..😇😊

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      69
      871
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      852
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      541
      770
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe