Kiinnostaako sua helvetin tiukat nahkavaatteet? Mä oon 30 vuotias myös kasvoista hyvin tatuoitu nainen. Jo teininä opin käyttää jäätävän kireitä pillifarkkuja ja korkeita nilkkureita. Kun täytin 18 vuotta laihutin itteni ihan pilliksi, aloin käyttää saatanan kireitä kumihousuja ja annoin tatuoida itseni. Nyt mun juttu on niin tiukat nahkahousut, että en pysty kunnolla käveleen. Olen pitänyt paljon kireitä nahkahousuja, mut nyt löysin nahkavaatteisiin erikoituneen ompelijan joka teki minulle sivuista ja edestä kiristettävät venymättömät byysat. Halusin niin kireät nahkahousut, että en pysty kunnnolla kävelemään ja nyt olen vihdoinkin saanu sellaset. Olin ihan täpinöissä kun menin sovittaa niitä ja ne olivat juuri sellaiset helvetin tiukat, että en todellakaan taipunu yhtään ja käveleen kuin ihan lyhyitä askeleita, fiilarit kropassa oli perkeleen hyvät. Ompelija sanoi, että voit kiristää housuja vieläkin tiukemmalle nauhoista ja että ne eivät repeä, koska niissä on kestävä vuorikangas. Menin heti esittelee itteeni ne päällä korkeissa nilkkureissa kadulle. Käytän housujen kanssa vielä nahkaista kiristyskorsettia ja punaista lyhyttä niittirotsia. Löytyykö muita alan harrastajia tai jotka diggaa mun tyylistä?
Vastaukset 3
- Anonyymi00003
NÄKYYKÖ PILLUN VAKO KIIHOTTAS KATSOO MVANHEMPI NAHKA KIIHOTTAA
varmaan tuo asu on hemmetin kiihoittava 😋
- Anonyymi00006
Satuahan tuo aloitus taitaa olla! Mutta kyllä tiukatnahat, keinonahat, pvc ja kumi säväyttää. Itsekin tulee käytettyä...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1401594Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431393Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak128908Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja123856- 77815
- 62778
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt318613Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero156606- 38582
- 6550