Omalla kohdallasi? Kyllähän kaikki odottaa kesää. Entäs kevät valo lisääntyy ja luonto herää? Syksy ruskan värit. Talvi ja joulu...
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Olen syksyllä syntynyt ja rakastan yleensä alkusyksyä. Tänä vuonna ei ole samaa fiilistä, kun on rahat niin tiukilla.
naiselta - Anonyymi00002
emmätiä talvi on jees mutta vttu tuntuu keuhkoissa ku tuuppaa tuo
- Anonyymi00003
kevät!
- Anonyymi00004
Syksy tai kesä. Syksyssä pidän synkkyydestä, koska olen introvertti mies, joka vaipuu välillä melankoliaan. On kiva laittaa muutama tuikku palamaan ja hautautua sohvan nurkkaan. Kesä on aina kesä.
- Anonyymi00005
Kesä on lempi vuodenaika kunhan vaan ei oo liian kuuma, että ei saa yölläkään nukuttua. Sopivasti lämmintä ja sadettakin aina välillä.
- Anonyymi00006
Tykkään toukokuun aamuists klö 5 ja 6 välis aamulla kun valo ja vihreys lisääntyy
Joka päivä ...
Olen myös joskus rakastelut erästä miestä siihen aikaan joka ei unohdu ❤️
Ja joka vuosi odotan että sataa lunta
En oo ns joulu juhls hössöttäjä mut rakastan
Sitä milllaisia ihmiset on jolukuussaa ...
Ja valkoinen mas rauhoittaa ja on hetken
Niin viaton ja kun rakaus mikä tulee
Syvältä sydämmestä ...
Muistan kun tajusin yks helmikuinen
Talviaamu miten rakastan erästä miestä ..
Jota en lopulta omakseni saanut .... 😭🥹💔
Sen lisäksi elkuun pimenevät ilat luo tientynlasta romantiikaan
Parhaimilasn olenkin jakanut romanttisä hetkiä juuri elokuussa .
Kauniita muistoja joista en yhtään vaihtaisi pois ...❤️
Naiselta - Anonyymi00007
Palstavakkarin miehen varmasti syksy. Silloin hän terästäytyi ja ajeli eri paikkakunnilla
- Anonyymi00008
Kesä. Erityisesti loppukesä. Keväässä ja syksyssäkin on puolensa. Keväällä kaikki herää eloon, mutta toisaalta Kevään valo on minusta liian rajua ja sitä on ihan liikaa. En pidä kevään valosta. Syksyllä taas on kauniita värejä ja ilma on raikasta hengittää. En kuitenkaan pidä syksyn märkyydestä, koleudesta ja harmaudesta. Talvesta en yksinkertaisesti pidä.
- Anonyymi00009
Syksy...ehdottomasti
- Anonyymi00010
Syksyyyyyy ja tuoksut. Viileä ilma ja voi munatkin paistaa ovi auki ja syödä ne sitten niin ikään ovi auki. Ja olla pari tuntia senkin jälkeen ovi auki ja pysähtyä keittiöön mennessä haistelemaan ovelle syksyn tuoksua ja todeta että miten onkin niin ihana tuoksuuuu! 🤪
Kävellä metsässä ja jäädä tuijotuskilpailuun oravan kanssa. - Anonyymi00011
Syksy on paras, se on aina uuden alku.
Keväästä en pidä, masennusoireet pahenevat silloin.- Anonyymi00012
Kaksi vinkkiä:
Käy ulkona jokaisena talvipäivänä liikkumassa.
Käytä kirkasvaloa joka päivä syyskuusta maaliskuun loppuun asti.
🌚🌝 - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kaksi vinkkiä:
Käy ulkona jokaisena talvipäivänä liikkumassa.
Käytä kirkasvaloa joka päivä syyskuusta maaliskuun loppuun asti.
🌚🌝Jos masennusoireet pahenisivat talvella, niin tuo varmasti auttaisi, mutta ei talvi ole minulle ongelma.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jos masennusoireet pahenisivat talvella, niin tuo varmasti auttaisi, mutta ei talvi ole minulle ongelma.
Ota huomioon kehon päivittäinen altistuminen kirkasvalolle versus äkkivalo keväällä
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ota huomioon kehon päivittäinen altistuminen kirkasvalolle versus äkkivalo keväällä
Äkkivalo? Päivät pitenevät ja lyhenevät hitaasti ja vähitellen.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Äkkivalo? Päivät pitenevät ja lyhenevät hitaasti ja vähitellen.
Ei sinua voi auttaa
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei sinua voi auttaa
Et ehdottanut silmälappuja tsi pussia päähän, jotta valosaaste vähenisi.
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Et ehdottanut silmälappuja tsi pussia päähän, jotta valosaaste vähenisi.
No pussi päähän ja jätesäkit ikkunoihin
- Anonyymi00026
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei sinua voi auttaa
Valitettavasti päivänvalon lisääntymisen nopeus on taivaankappaleiden asennosta kiinni, ei siitä, mitä joku palstalainen on mieltä.
- Anonyymi00016
En ennen tykännyt kesästä. Nyt rakastan sitä.
- Anonyymi00017
Joulu.
- Anonyymi00018
Ei täällä Suomessa enää mikään vuodenaika. Joskus varmasti oli kesä, silloin kun sai vielä nauttia auringonpaisteisista ja lämpimistä kesistä. Jos olisin nuori vielä, lähtisin täältä pois. Nuoria kehoitan hankkimaan kunnon ammatin ja suuntaamaan täältä jonnekin pois. Suomi menee koko ajan huonompaan suuntaan ja ihmiset voivat huonosti. Olen nähnyt sen ajan, kun täällä oli vielä vähän paremmin asiat. Se on menneisyyttä ja sitä aikaa ei ole enää tulossa.
- Anonyymi00020
en tykkää helteistä. Kevät ja alkusyksy ja talvi on mun aikoja
- Anonyymi00022
Lopputalvi, alkukevät kun luonto herää.
Kesällä otetaan ilo irti.
Loppukesä kun ilma muuttuu helpommaksi.
Syksy kun voi fiilistellä iltahämärissä erilaisia asioita ja luontoa:
https://www.youtube.com/watch?v=pq2QQ2ybR1Q
Joulukuu Joulu jos ilman ressiä niin menee. - Anonyymi00024
Syksy ja huhtikuu.
- Anonyymi00025
Syksy ja tammi-helmikuun kirpeä pakkastalvi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639