Olen miettinyt että miltä tuntuisi kun joku panis mua.
Haaveilen että panija olis nuorempi, normi vartaloinen kaveri, ehdottomasti pienellä kullilla varustettu kun tuskin edes keskivertoa haluaisin kokeilla tungettavan minuun.
Itse olen 61v normivartaloinen siisti tyyppi, ensikertalainen näissä asioissa.
Jos osuu kriteerit kohdalleen niin karvaton peppu olisi kymenlaaksossa käytössäsi.
Treffit24 puolella oon samalla nimimerkillä.
Peppuseksi kiehtoo
15
271
Vastaukset 15
- Anonyymi00004
Sama mielessä mut mulle kävis isommallakin varustettu vanhempikin mies.
Minäkin ensikertalainen 63v.
Kymenlaaksossa karvaton halukas. - Anonyymi00005
Kysykää Heinolan kiihkeää setää joka hakee pyllistelijöitä vakituhteeseen pyllistelyyn metsiin lähinnä ja Heinolan suunnalla toki.
- Anonyymi00008
Näin kertoo itse heinolan sedän iskä ihguu
- Anonyymi00006
Ei sen välttämättä tarvitse sisään mennä vaan voi tehdä kuten itse vanhemman miehen kanssa kokeillut, joka halusi vastaavaa.Eli vain kalun päällä sinne aukon suulle painella varoen ja tyydytys itselle kädellä samalla, jos ei kumppani sisään halua sitä ottaa.
- Anonyymi00007
Minua kiehtoo saada yhtyä miehen kanssa, tulisin takaa sisääsi, työntyisin sievästi ottaisin kovasta kullistasi kädellä.
- Anonyymi00009
kullityttö kirjoitti:
uuh kuulostaa ihanalta
Porsas röh röh
- Anonyymi00010
hyi mikä ukko
- Anonyymi00011
Yhtä kertaa lukuunottamatta munan saaminen ei ainakaan itsellä tunnu juuri missään. Teinin sain orkun kaverin paniessa. Sen jälkeen aikuisen harrastanut miesten kanssa seksiä ehkä reilut 20 kertaa 20 vuoden aikana ja kertaakaan ei ole mikään "hyvä tunne" ollut edes lähellä. Itellä ainoa tunne on reiässä ja se riippuu liukkarin määrästä, kuumottaako vai ei :D Toinen on ison ja pienen munan sisään meneminen. Isompi voi alussa sattua, ennen kuin menee kunnolla läpi, pieni sujahtaa helposti. Juuri viime viikolla pitkästä aikaa miehen kanssa. Onneksi hänellä oli aika ohut, niin meni helposti sisään. Toisaalta tämä kaveri tykkäsi nuolla ja sormettaa, niin sekin varmaan auttoi.
- Anonyymi00012
Tätäpä sitä odotellaan... Että saisi antautua astujalle, oikealle uroolle. Sopivalla elimellä varustetulle oinaalle. Aluksi hellästi, tietenkin kumilla suojattuna, jatkossa mahdollisesti - kaikki sisään - ilman mitään kumeja. Aloittelija koko hommassa olen. Ei ole minkäänlaista kokemusta miltä tuntuu pieni vs. iso. Liukkaria vai niin eiköhän suurempikin sujahda sisään. Mistä vain löytäisi astujan Kemijärveltä?
- Anonyymi00013
Minulla samat haaveet mutta isohko varustus olisi se mitä haluaisin. Tykkään todella leikkiä dildoilla ja tapeilla, tunne on aivan mieletön välillä kun saa kunnon eturauhas orgasmin. Kumpa vain oikea kumppani touhuihin löytyisi. Mielellään minua nuorempi, siisti ja asiallinen sekä rauhallinen kaveri. Ja tosiaan reilulla varustuksella, itselläni on n. 18cm pitkä ja 16cm ympärys... Vähintään samaa luokkaa mieluiten.
- Anonyymi00014
Lisään vielä, että luulisin olevani oikeastikin vers. Varmasti panisin myös jos edessä olisi kiimainen kiinteä peppu 😋 Olisi varmasti upeaa panna vuorotellen ja työntää vaikka joku tappi siksi aikaa paikoilleen kun itse panee toista.
- Anonyymi00016
Mieluummin käytän dildoa, suosittelen sinullekin. Se tuntuu erittäin hyvälle.
- Anonyymi00018
Ei kannata miettiä, vaan koittaa.
Entisenä vannoutuneena heterona voin kertoa että ennakkoluulot katoavat kyllä.
Oikean kavarin kun löytää, niin tuntuu todella hyvältä.
Nyttemmin olen selkeästi bi.
Väitän että ymmärrän naisiakin paremmin nyt itse saaneena ja olen parempi rakastaja. - Anonyymi00019UUSI
Sehän itseänikin kiinostaa. Saada kullia pyllyyn. Dildolla oon runkannu, eikä sen saaminen sisään kovin vaikeeta ollut. Reilusti liukaria ja yrittää olla mahd. rentona. Mutta oikean kullin saaminen kuumottais. Sekin vielä kun näkis kuinka tounen nauttii ja huomata kun orkku tuloillaan. Se myös itselle olis osa nautintoa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistoliitto esittää rikkaille veronkiristyksiä, mutta kansalle ei kelpaa
Miksi? Haluaako taviskansa lisää leikkauksia peruspalveluihin? Pääsettekö liian helposti vielä terveyskeskukseen tai ham731330- 1221158
- 861075
- 981056
- 60960
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni58881- 136841
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p288755- 18608
- 69606