Peppuseksi kiehtoo

Olen miettinyt että miltä tuntuisi kun joku panis mua.
Haaveilen että panija olis nuorempi, normi vartaloinen kaveri, ehdottomasti pienellä kullilla varustettu kun tuskin edes keskivertoa haluaisin kokeilla tungettavan minuun.
Itse olen 61v normivartaloinen siisti tyyppi, ensikertalainen näissä asioissa.
Jos osuu kriteerit kohdalleen niin karvaton peppu olisi kymenlaaksossa käytössäsi.
Treffit24 puolella oon samalla nimimerkillä.

19

517

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00004

Sama mielessä mut mulle kävis isommallakin varustettu vanhempikin mies.
      Minäkin ensikertalainen 63v.
      Kymenlaaksossa karvaton halukas.

• Anonyymi00005

Kysykää Heinolan kiihkeää setää joka hakee pyllistelijöitä vakituhteeseen pyllistelyyn metsiin lähinnä ja Heinolan suunnalla toki.

• Anonyymi00006

Ei sen välttämättä tarvitse sisään mennä vaan voi tehdä kuten itse vanhemman miehen kanssa kokeillut, joka halusi vastaavaa.Eli vain kalun päällä sinne aukon suulle painella varoen ja tyydytys itselle kädellä samalla, jos ei kumppani sisään halua sitä ottaa.

• Anonyymi00007

Minua kiehtoo saada yhtyä miehen kanssa, tulisin takaa sisääsi, työntyisin sievästi ottaisin kovasta kullistasi kädellä.

• uuh kuulostaa ihanalta

• Anonyymi00009
        kullityttö kirjoitti:

uuh kuulostaa ihanalta

Porsas röh röh

• Anonyymi00022

Missäpäin tällaista on tarjolla?

• Anonyymi00010

hyi mikä ukko

• Anonyymi00011

Yhtä kertaa lukuunottamatta munan saaminen ei ainakaan itsellä tunnu juuri missään. Teinin sain orkun kaverin paniessa. Sen jälkeen aikuisen harrastanut miesten kanssa seksiä ehkä reilut 20 kertaa 20 vuoden aikana ja kertaakaan ei ole mikään "hyvä tunne" ollut edes lähellä. Itellä ainoa tunne on reiässä ja se riippuu liukkarin määrästä, kuumottaako vai ei :D Toinen on ison ja pienen munan sisään meneminen. Isompi voi alussa sattua, ennen kuin menee kunnolla läpi, pieni sujahtaa helposti. Juuri viime viikolla pitkästä aikaa miehen kanssa. Onneksi hänellä oli aika ohut, niin meni helposti sisään. Toisaalta tämä kaveri tykkäsi nuolla ja sormettaa, niin sekin varmaan auttoi.

• Anonyymi00012

Tätäpä sitä odotellaan... Että saisi antautua astujalle, oikealle uroolle. Sopivalla elimellä varustetulle oinaalle. Aluksi hellästi, tietenkin kumilla suojattuna, jatkossa mahdollisesti - kaikki sisään - ilman mitään kumeja. Aloittelija koko hommassa olen. Ei ole minkäänlaista kokemusta miltä tuntuu pieni vs. iso. Liukkaria vai niin eiköhän suurempikin sujahda sisään. Mistä vain löytäisi astujan Kemijärveltä?

• Anonyymi00013

Minulla samat haaveet mutta isohko varustus olisi se mitä haluaisin. Tykkään todella leikkiä dildoilla ja tapeilla, tunne on aivan mieletön välillä kun saa kunnon eturauhas orgasmin. Kumpa vain oikea kumppani touhuihin löytyisi. Mielellään minua nuorempi, siisti ja asiallinen sekä rauhallinen kaveri. Ja tosiaan reilulla varustuksella, itselläni on n. 18cm pitkä ja 16cm ympärys... Vähintään samaa luokkaa mieluiten.

• Anonyymi00014

Lisään vielä, että luulisin olevani oikeastikin vers. Varmasti panisin myös jos edessä olisi kiimainen kiinteä peppu 😋 Olisi varmasti upeaa panna vuorotellen ja työntää vaikka joku tappi siksi aikaa paikoilleen kun itse panee toista.

• Anonyymi00016

Mieluummin käytän dildoa, suosittelen sinullekin. Se tuntuu erittäin hyvälle.

• Anonyymi00018

Ei kannata miettiä, vaan koittaa.
      Entisenä vannoutuneena heterona voin kertoa että ennakkoluulot katoavat kyllä.
      Oikean kavarin kun löytää, niin tuntuu todella hyvältä.
      Nyttemmin olen selkeästi bi.
      Väitän että ymmärrän naisiakin paremmin nyt itse saaneena ja olen parempi rakastaja.

• Anonyymi00019

Sehän itseänikin kiinostaa. Saada kullia pyllyyn. Dildolla oon runkannu, eikä sen saaminen sisään kovin vaikeeta ollut. Reilusti liukaria ja yrittää olla mahd. rentona. Mutta oikean kullin saaminen kuumottais. Sekin vielä kun näkis kuinka tounen nauttii ja huomata kun orkku tuloillaan. Se myös itselle olis osa nautintoa.

• Anonyymi00020

Kun saa isoa kullia, niin ei alussa tunnu todellakaan hyvältä. Iso sattuu ihan helvetisti, mutta paljon liukkaria ja sitten, kun saa painettua pohjaan pari kertaa niin alkaa nautinto.

• Anonyymi00021

Kaverilla oli kans iso jota halusin sisääni. Sattu niin hitosti enkä osanu rentoutua ni ei onnistunut.

• Anonyymi00023

Itsellä ei ole kokemusta sisäänottamisesta.Kahta miestä sen sijaan on tullut pantua ja kokemus siis miltä reikä tuntuu vehkeen ympärillä eikä ole ollut valittamista ja lauennut sinne.m49v

• Anonyymi00024

Mulla kävi kaverin kanssa sillai kun oltiin mökillä kahdestaan kaljoittelemassa ja saunomassa.
      Terassillakin rentouduttiin kullit puolikovana.
      Oltiin jo aika tuiskeessa ja uidessa vähän "painittiin" ja nahisteltiin niin tunsin kun kaverin ottaessa minut takaa otteeseen niin hänen kulli oli kovana.
      Varmaan kovan kännini takia sanoin että pane mua jos haluat.
      Tuskin ajatus kaverille yllätyksenä tullut kun alkoi sovittamaan kulliaan mun nojatessa laituriin.
      Siinä se sitten veden loiskiessa tuli aika nopeasti mun peppuun ja vaihdettiin osia.
      Se viikonloppu menikin sitten rattoisasti.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      43
      935
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      913
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      775
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      116
      721
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      80
      668
    6. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      621
    7. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      34
      604
    8. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      600
    9. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      586
    10. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    11. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      20
      535
    12. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      33
      533
    13. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      36
      512
    14. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      66
      509
    15. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      492
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      476
    17. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      106
      467
    18. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      460
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      44
      454
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      7
      427
    Aihe