kuin maailman parasta seksiä kanssani? Paljon muuta sä annoit ymmärtää. Nyt ollaan kusessa kumpikin ja ei edes ole sitä maailman parasta seksiä. Sul on munat joten sano suoraan!!!
Vastaukset 14
- Anonyymi00002
Kaikki meni v ituiksi. En luota häneen. En voi edes kattoa häntä päin
- Anonyymi00006
Miksi et luita häneen?
- Anonyymi00003
Munat on tervattu.
- Anonyymi00004
Joo, en vaan kokenut sinua sen arvoiseksi. Olit kuitenkin jako juttu alueella.
- Anonyymi00005
HALUAN!!
- Anonyymi00007
Voit olla kusessa, minun on pakko sellaisesta irrottautua jos siinä ei ole mitään järkeä. Parhainta seksiä saa sellaiselta naiselta, joka saa oikeita tekoja aikaan oikeassa elämässä.
- Anonyymi00008
Ap:lla on kyllä nyt kovat luulot seksin laadusta.
Omalta kohdalta pystyn sanomaan. Oma ex vaimo ei pääse kolmen parhaan joukkoon, jonka kanssa homma toimi hyvin. Ja viimeisin ex nainen oli varmasti huonoin kaikista.- Anonyymi00009UUSI
Ollaan se itse toisillemme myönnetty kun koettu jotain jota promillen murto-osa voi kokea. Hän tietää mistä "jako juttuni" johtuu. Olen hänelle aina rehellinen.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ollaan se itse toisillemme myönnetty kun koettu jotain jota promillen murto-osa voi kokea. Hän tietää mistä "jako juttuni" johtuu. Olen hänelle aina rehellinen.
Mietin kuka viitsisi sanoa kumppanille tai hoidolle edes, että on huono. Mielummin pönkittää toisen harhakuvitelmia. 😆 vaikka kuinka rehellisenä haluaisi olla.
- Anonyymi00011UUSI
Harmi jos sulla on ongelmana saantipuoli. Minä saan kyllä kovaa munaa aamuisin ja kaupasta saa lisää. Tänään tuli 10min muna. Huomenna saattaa tulla löysempi, riippuu ajanoton tarkkuudesta. Mieheltä.
- Anonyymi00012UUSI
Tuskin. Maailmamme pyörii miesten voimalla. Ei ole naisia sitä pyörittämään. Mitä syvemmälle kaivaa sitä enemmän miehiä löytää
- Anonyymi00013UUSI
Meni oikeesti kolme vuotta että löysin näistä piireistä oikean naisen ja kuvittelen vieläkin välillä että se on varmasti tekoäly luomus mutta niin kaikki loput on miehiä
- Anonyymi00014UUSI
Suuret sulla on ainakin luulot itsestäsi jos ei muuta laji jossa ainakin miehellä on aina uuden opettelemista kun nainen vaihtuu hyvin pieni todennäköisyys saada naista edes kostumaan jos ei tällä ole edes jotain tunteita miestä kohtaan tai minimissäänkin halua panna just kyseisen miehen kanssa mutta toivotan teille muille onnea kilpailuun "miehen" palkintohan kilpailussa on p illu naisesta on turha kilpailla ihan yhtälailla kuin naisen miehestä nainenhan voi väittää olevansa neitsyt niin kauan ennen kuin tällä on lapsi vaikka olisi sadantuhannenkin miehen kanssa ollut mistä luulitte huomaavanne onko naisella immenkalvo ehjä/tallella vaiko eikö useimmat huomaa edes koska saavat siemensyöksyn
- Anonyymi00015UUSI
Älä nyt kiihdy Mandi hyvä! Asiat lutviutuvat kyllä ajan oloon.
Sereffi otti autoni. Naapurini haki sen kotiini 60 kilsan päästä. Kortinkin pyysivät tuomaan heill. Soittivat sairaalasta hakemaan mun terveystarkastukseen.
Muutaman tunnin päästä apuhoitaja sanoi, että pääset kalppimaan ulos täältä.
Ihan naurattaa kun viranomaiset näkevät ettei mun tulonsa oikeuta taxin alennuskyyteihin.
kapten kiid, kapten kiid, merirosvo kapten kiid.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466