Eilen sain rakastella kauniin 78v naisen kanssa, olemme tunteneet toisemme jo ihan nuoresta saakka. Olin ihaillut tuota naista ihan alusta saakka vaikka ikäeroa meillä on 13v niin usein kuvittelin ja runkkasin kuvitellen kuinka rakastelisimme ja nauttisimme toisistamme. Nainen jäi leskeksi muutama vuosi sitten ja olen käynyt kylässä vaimoni kanssa muutaman kerran vuodessa. Nyt se oli siivonnut miehensä tavaroita ja soitti minulle tarvitsenko jotain työkaluja ym. ja voinko viedä niitä mitä en tarvitse kierrätykseen. Sovimme että tulen katsomaan mitä tarvitsen ja mitä vien pois. Olihan ihana nähdä ja saada halata tuota kaunista haluttavaa naista josta olen aina unelmoinut, kullini seisoi kovana sykkien farkuissa kun halasimme. Teimme invetaariota tavaroita ja kerroin mitä se voisi itse käyttää sekä tarvita pikku hommissa. Sitten vain en tiedä oliko se vähän molemmin puolista kun välillä oli pieniä kosketuksia ja ihania katseita molemmilta niin uskalduin sanomaan että olen aina ollut ihastunut sinuun ja unelmoinut usein sinusta kun jo suudeltiin kiihkästi. Siinä ei ehditty paljoa puhua kun olimme jo riisumassa vaatteita ja sängyssä. Miten upea vartalo tuolla ihanteellani olikin aivan kuin unelmissani olin siittä kuvitellut, kauniit pitsi liiviit korostivat rintoja ja nännit nöpöttivät ihanasti lävitse, samoin pitsi pikkuhousuista kuulisi lävitse pillukarvat kiihoittavasti. Nainen meni selälleen sänkyyn ja kehuin kuinka kaunis olet ja aloin pussailla ensin kaulaa ja sitten rintoja liivien päältä otin vähän liivin välistä nänninkin suuhuni, sitten hiljalleen laskeuduin pussailen alaspäin vatsaa ja lopuksi pikkareiden päältä pillua, nainen huokaili että olet ihana ja nosti peppua ylöspäin että sain riisuttua pikkarit, wau miten upaea tumma runsas karvoitus josta selvästi erottui pillun huuleet ja klitoris, nuolin ja välillä imin tunsin kuinka pillu kostui aivan märäksi, nainen inisi ja sai jo pikku orkkuja ja työnsi pääni jo pois ja sanoi että tule jo sisään. Työnsin kullini vihdoikin tuon unelma naiseni sisään ja nautin jokaisella työnnöllä tuntien kuinka pillu supiseli ihanasti kulliani vasten kunnes tunsin että tulen ja tulin sellaisella voimalla etten ikinä muista astaavaa, spermaa vain tuli ja tuli, ihana tunne ja kehuin että oli elämäni ihanin pano, molemmat olimme aivan hikisiä ja sydämmemme löivät kiivaaseen tahtiin vielä pitkään kun suutelimme ja kehuimme kuinka ihanaa oli rakastella.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466