Onko tullut jatko-osaa?
Vai aiheuttiko muutto Rolloon sen, että enää ei niin paljon tee mieli maistaa etelän hedelmiä?
Moskun seikkailut Gambiassa
29
156
Vastaukset 29
- Anonyymi00001
Lapintytöt on aika jees, ja onhan siellä saamelaisiakin
Kyllä Mosku pärjää omilla - Anonyymi00002
Mosku on nykyään 130kg, diabetes, munuaisvaivoja ja verenpainetauti
Elää jatkoajalla eikä paljon enää tyttöjä katsele. Iskukoneen kohtaloa miettii, pohtii mihinkähän paikkaan tämä valas kääntyy selälleen - Anonyymi00003
65kg, asennevamma,adhd ja ryhtivika. .
- Anonyymi00004
Itse onneksi sijoitun tarkalleen noiden puoliväliin. Ja kaikki noi vammatkin on vaan semi-versiona.
- Anonyymi00005
Hyvin pitäny paino
Joku asennevamma on normi näissä hommissa
Vieläkö suunnitteilla matka paratiisiin
- Anonyymi00006
2v viime reissusta..Oon sinne koko ajan kontakteissa..Aika menee niin karmeeta vauhtia...Siellä asuisin uskoakseni jos voisin,
- Anonyymi00007
Ens talvena on suunnitteilla olla siellä 2kk.
- Anonyymi00008
Jotenkin tosi Suomalainen meno. Suunnitellaan ja suunnitellaan. Kunnes ollaan 75v ja pumppu pettää.
- Anonyymi00009
Oon mä suunnitellut sinne itseni 9krt ennen tätä suunnittelua...
- Anonyymi00010
Onko siellä siis oikeasti joku vaimokandi, vai kiinnostaako tummat tytöt vaan noin muuten?
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onko siellä siis oikeasti joku vaimokandi, vai kiinnostaako tummat tytöt vaan noin muuten?
Kerran erehdyin siellä naimisiin,koska rakkaus on sokea..2v meni kun sain näköni takaisin.
- Anonyymi00011
-When you go black,you NEVER come back... Mutta HUOM...Gambiassa on paljon muutakin näkemisen,kokemisen arvoista,ei pelkkä punakka, suklaanruskeiden reisien välissä sijaitseva koukuttava hitusvinkula.
- Anonyymi00012
No sanohan ukkelille, joka on kokenut 60 maata vaan ei Gambiaa, että mitäs muuta nähtävää siellä on?
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
No sanohan ukkelille, joka on kokenut 60 maata vaan ei Gambiaa, että mitäs muuta nähtävää siellä on?
Hmm..Onkohan mitään mitä et oo muualla nähnyt/kokenut..En uskoisi.. Mua kiehtoo siellä ilmasto,sadekaudesta tykkään enemmän ku sikäläisestä talvesta...Ruokakulttuuri on upea..Ihmisten aito ystävällisyys ja kohteliaisuus kolaamaan kai eniten mulle...Ihmisten pukeutuminen,ihmisten iloisuus,musiikki...
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hmm..Onkohan mitään mitä et oo muualla nähnyt/kokenut..En uskoisi.. Mua kiehtoo siellä ilmasto,sadekaudesta tykkään enemmän ku sikäläisestä talvesta...Ruokakulttuuri on upea..Ihmisten aito ystävällisyys ja kohteliaisuus kolaamaan kai eniten mulle...Ihmisten pukeutuminen,ihmisten iloisuus,musiikki...
On varmasti, Afrikassa ollut vaan Marokosaa ja Egyptissä.
- Anonyymi00016
Jörniessä täytyy toisella kädellä tohottaa hiustenkuivaajalla koko aika riemurasiaan,niin on kuumat ja kosteat sokkelot niillä misuilla..
- Anonyymi00022
Ihan kuin Meksikossa
- Anonyymi00017
Luonto ei ainakaan mua kiinnosta ollenkaan,en koe siellä mitään kiinnostavaa.
- Anonyymi00018
Maan läpi kulkeva joki,siellä en oo koskaan veneellä käynyt.Oon kuullu monilta sen olevan kokemisen arvoinen.
- Anonyymi00019
Ja se yhteisöllisyys on käsittämättömän toimivaa,tuossa köyhässä maassa.
- Anonyymi00020
Yleensä mitä köyhempi, sen aidompi.
- Anonyymi00023
Noin se tahtoo olla...
- Anonyymi00024
Kyllä MUTTA...on valitettavasti totta,että nämä lujilla olevat eivät kaikki ole vilpittömiä ystävällisyydessään...Mutta aitoja suurin osa silti.
- Anonyymi00025
Ja tuo köyhyys.Siellä se on niin erilaista,vaikea selittää sitä.Nimittäin,ei siellä kukaan nälkää näe todellakaan...
- Anonyymi00026
Nyt aamupöhnässä ei pää toimi,mut oon vieraillut tän maan kuuluisimman muusikon kotona,hänen varakkuus,rikas mutta asuu ihan normialueella missä muutkin paikalliset,mutta omistaa 2 kerrostaloa ja hän asuttaa siellä perheensä lisäksi "palatsissaan"ystäviä ja sukulaisia..Upea tyyppi.Piru ku ei tuu nimi mieleen.Ehkä työpäivän aikana tulee,minne just tässä lähen...HÄVÖ NAIS DEI!
- Anonyymi00027
Jaliba Kuyateh se oli,oon ollu 2 krt sen keikoillakin tässä maassa..
- Anonyymi00028
Marokko ja Egypti ovat kaukana varsinaisten Afrikkalaisten kuvioista..
- Anonyymi00029
Näkeehän sen jo päältäpäin..
- Anonyymi00030
Gambian väkiluku 2,8 milj.. 2010 se oli 1,2 milj...Siellä on nykysin pirusti naapurivaltioista tulleita...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t921148Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️83883Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää236872- 54734
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien74708Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34622- 58599
- 41570
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29557Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30545