Moskun seikkailut Gambiassa

Anonyymi-ap

Onko tullut jatko-osaa?

Vai aiheuttiko muutto Rolloon sen, että enää ei niin paljon tee mieli maistaa etelän hedelmiä?

29

156

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Lapintytöt on aika jees, ja onhan siellä saamelaisiakin

Kyllä Mosku pärjää omilla

• Anonyymi00002

Mosku on nykyään 130kg, diabetes, munuaisvaivoja ja verenpainetauti

Elää jatkoajalla eikä paljon enää tyttöjä katsele. Iskukoneen kohtaloa miettii, pohtii mihinkähän paikkaan tämä valas kääntyy selälleen

• Anonyymi00003

65kg, asennevamma,adhd ja ryhtivika. .

• Anonyymi00004

Itse onneksi sijoitun tarkalleen noiden puoliväliin. Ja kaikki noi vammatkin on vaan semi-versiona.

• Anonyymi00005

Hyvin pitäny paino
        Joku asennevamma on normi näissä hommissa
        Vieläkö suunnitteilla matka paratiisiin

• Anonyymi00006

2v viime reissusta..Oon sinne koko ajan kontakteissa..Aika menee niin karmeeta vauhtia...Siellä asuisin uskoakseni jos voisin,

• Anonyymi00007

Ens talvena on suunnitteilla olla siellä 2kk.

• Anonyymi00008

Jotenkin tosi Suomalainen meno. Suunnitellaan ja suunnitellaan. Kunnes ollaan 75v ja pumppu pettää.

• Anonyymi00009

Oon mä suunnitellut sinne itseni 9krt ennen tätä suunnittelua...

• Anonyymi00010

Onko siellä siis oikeasti joku vaimokandi, vai kiinnostaako tummat tytöt vaan noin muuten?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Onko siellä siis oikeasti joku vaimokandi, vai kiinnostaako tummat tytöt vaan noin muuten?

Kerran erehdyin siellä naimisiin,koska rakkaus on sokea..2v meni kun sain näköni takaisin.

• Anonyymi00011

-When you go black,you NEVER come back... Mutta HUOM...Gambiassa on paljon muutakin näkemisen,kokemisen arvoista,ei pelkkä punakka, suklaanruskeiden reisien välissä sijaitseva koukuttava hitusvinkula.

• Anonyymi00012

No sanohan ukkelille, joka on kokenut 60 maata vaan ei Gambiaa, että mitäs muuta nähtävää siellä on?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No sanohan ukkelille, joka on kokenut 60 maata vaan ei Gambiaa, että mitäs muuta nähtävää siellä on?

Hmm..Onkohan mitään mitä et oo muualla nähnyt/kokenut..En uskoisi.. Mua kiehtoo siellä ilmasto,sadekaudesta tykkään enemmän ku sikäläisestä talvesta...Ruokakulttuuri on upea..Ihmisten aito ystävällisyys ja kohteliaisuus kolaamaan kai eniten mulle...Ihmisten pukeutuminen,ihmisten iloisuus,musiikki...

• Anonyymi00021
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Hmm..Onkohan mitään mitä et oo muualla nähnyt/kokenut..En uskoisi.. Mua kiehtoo siellä ilmasto,sadekaudesta tykkään enemmän ku sikäläisestä talvesta...Ruokakulttuuri on upea..Ihmisten aito ystävällisyys ja kohteliaisuus kolaamaan kai eniten mulle...Ihmisten pukeutuminen,ihmisten iloisuus,musiikki...

On varmasti, Afrikassa ollut vaan Marokosaa ja Egyptissä.

• Anonyymi00016

Jörniessä täytyy toisella kädellä tohottaa hiustenkuivaajalla koko aika riemurasiaan,niin on kuumat ja kosteat sokkelot niillä misuilla..

• Anonyymi00022

Ihan kuin Meksikossa

• Anonyymi00017

Luonto ei ainakaan mua kiinnosta ollenkaan,en koe siellä mitään kiinnostavaa.

• Anonyymi00018

Maan läpi kulkeva joki,siellä en oo koskaan veneellä käynyt.Oon kuullu monilta sen olevan kokemisen arvoinen.

• Anonyymi00019

Ja se yhteisöllisyys on käsittämättömän toimivaa,tuossa köyhässä maassa.

• Anonyymi00020

Yleensä mitä köyhempi, sen aidompi.

• Anonyymi00023

Noin se tahtoo olla...

• Anonyymi00024

Kyllä MUTTA...on valitettavasti totta,että nämä lujilla olevat eivät kaikki ole vilpittömiä ystävällisyydessään...Mutta aitoja suurin osa silti.

• Anonyymi00025

Ja tuo köyhyys.Siellä se on niin erilaista,vaikea selittää sitä.Nimittäin,ei siellä kukaan nälkää näe todellakaan...

• Anonyymi00026

Nyt aamupöhnässä ei pää toimi,mut oon vieraillut tän maan kuuluisimman muusikon kotona,hänen varakkuus,rikas mutta asuu ihan normialueella missä muutkin paikalliset,mutta omistaa 2 kerrostaloa ja hän asuttaa siellä perheensä lisäksi "palatsissaan"ystäviä ja sukulaisia..Upea tyyppi.Piru ku ei tuu nimi mieleen.Ehkä työpäivän aikana tulee,minne just tässä lähen...HÄVÖ NAIS DEI!

• Anonyymi00027

Jaliba Kuyateh se oli,oon ollu 2 krt sen keikoillakin tässä maassa..

• Anonyymi00028

Marokko ja Egypti ovat kaukana varsinaisten Afrikkalaisten kuvioista..

• Anonyymi00029

Näkeehän sen jo päältäpäin..

• Anonyymi00030

Gambian väkiluku 2,8 milj.. 2010 se oli 1,2 milj...Siellä on nykysin pirusti naapurivaltioista tulleita...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      92
      1148
    2. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      83
      883
    3. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      236
      872
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      54
      734
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      74
      708
    6. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      34
      622
    7. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      58
      599
    8. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      41
      570
    9. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      557
    10. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      30
      545
    Aihe