Onko tullut jatko-osaa?
Vai aiheuttiko muutto Rolloon sen, että enää ei niin paljon tee mieli maistaa etelän hedelmiä?
Moskun seikkailut Gambiassa
21
60
Vastaukset 21
- Anonyymi00001UUSI
Lapintytöt on aika jees, ja onhan siellä saamelaisiakin
Kyllä Mosku pärjää omilla - Anonyymi00002UUSI
Mosku on nykyään 130kg, diabetes, munuaisvaivoja ja verenpainetauti
Elää jatkoajalla eikä paljon enää tyttöjä katsele. Iskukoneen kohtaloa miettii, pohtii mihinkähän paikkaan tämä valas kääntyy selälleen - Anonyymi00003UUSI
65kg, asennevamma,adhd ja ryhtivika. .
- Anonyymi00004UUSI
Itse onneksi sijoitun tarkalleen noiden puoliväliin. Ja kaikki noi vammatkin on vaan semi-versiona.
- Anonyymi00005UUSI
Hyvin pitäny paino
Joku asennevamma on normi näissä hommissa
Vieläkö suunnitteilla matka paratiisiin
- Anonyymi00006UUSI
2v viime reissusta..Oon sinne koko ajan kontakteissa..Aika menee niin karmeeta vauhtia...Siellä asuisin uskoakseni jos voisin,
- Anonyymi00007UUSI
Ens talvena on suunnitteilla olla siellä 2kk.
- Anonyymi00008UUSI
Jotenkin tosi Suomalainen meno. Suunnitellaan ja suunnitellaan. Kunnes ollaan 75v ja pumppu pettää.
- Anonyymi00009UUSI
Oon mä suunnitellut sinne itseni 9krt ennen tätä suunnittelua...
- Anonyymi00010UUSI
Onko siellä siis oikeasti joku vaimokandi, vai kiinnostaako tummat tytöt vaan noin muuten?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onko siellä siis oikeasti joku vaimokandi, vai kiinnostaako tummat tytöt vaan noin muuten?
Kerran erehdyin siellä naimisiin,koska rakkaus on sokea..2v meni kun sain näköni takaisin.
- Anonyymi00011UUSI
-When you go black,you NEVER come back... Mutta HUOM...Gambiassa on paljon muutakin näkemisen,kokemisen arvoista,ei pelkkä punakka, suklaanruskeiden reisien välissä sijaitseva koukuttava hitusvinkula.
- Anonyymi00012UUSI
No sanohan ukkelille, joka on kokenut 60 maata vaan ei Gambiaa, että mitäs muuta nähtävää siellä on?
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
No sanohan ukkelille, joka on kokenut 60 maata vaan ei Gambiaa, että mitäs muuta nähtävää siellä on?
Hmm..Onkohan mitään mitä et oo muualla nähnyt/kokenut..En uskoisi.. Mua kiehtoo siellä ilmasto,sadekaudesta tykkään enemmän ku sikäläisestä talvesta...Ruokakulttuuri on upea..Ihmisten aito ystävällisyys ja kohteliaisuus kolaamaan kai eniten mulle...Ihmisten pukeutuminen,ihmisten iloisuus,musiikki...
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hmm..Onkohan mitään mitä et oo muualla nähnyt/kokenut..En uskoisi.. Mua kiehtoo siellä ilmasto,sadekaudesta tykkään enemmän ku sikäläisestä talvesta...Ruokakulttuuri on upea..Ihmisten aito ystävällisyys ja kohteliaisuus kolaamaan kai eniten mulle...Ihmisten pukeutuminen,ihmisten iloisuus,musiikki...
On varmasti, Afrikassa ollut vaan Marokosaa ja Egyptissä.
- Anonyymi00016UUSI
Jörniessä täytyy toisella kädellä tohottaa hiustenkuivaajalla koko aika riemurasiaan,niin on kuumat ja kosteat sokkelot niillä misuilla..
- Anonyymi00022UUSI
Ihan kuin Meksikossa
- Anonyymi00017UUSI
Luonto ei ainakaan mua kiinnosta ollenkaan,en koe siellä mitään kiinnostavaa.
- Anonyymi00018UUSI
Maan läpi kulkeva joki,siellä en oo koskaan veneellä käynyt.Oon kuullu monilta sen olevan kokemisen arvoinen.
- Anonyymi00019UUSI
Ja se yhteisöllisyys on käsittämättömän toimivaa,tuossa köyhässä maassa.
- Anonyymi00020UUSI
Yleensä mitä köyhempi, sen aidompi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061271
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94888Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31794- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93632- 32625
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16584- 18568
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10476