Muistatko mitä puhuttiin, että vien sinut tekemään?
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Kiinalaiseen syömään kun nähään ens kerran.
- Anonyymi00002
Olen mutta en kirjoita niitä tänne
sisällön vuoksi .
Salassapitovelvoite on minullakin . - Anonyymi00003
Rakas vaimoni. Rakastan sinua oikeasti. Nyky maailman meno ja teknologia aiheuttavat osaltaan sen että monet ihmiset elävät koko elämänsä vailla vakaata suhdetta. Olet ollut lähivuosina minulle korvaamattoman arvokas tukipilari ja hyvinvoinnin tuottaja, vaikka itse kärsit massiivisista mielenterveyden haasteista, jotka koen vain suolaksi popcorneilleni. Toivottavasti yhteinen matkamme on ikuinen ja tiedät että sinulla on aina erityinen paikka meidän pienessä perheessämme
https://youtu.be/ZZmlX0fk2_s?- Anonyymi00005
Kerrotko vähän lisää teistä/meistä,
ja siitä teidän pienestä perheestä? - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kerrotko vähän lisää teistä/meistä,
ja siitä teidän pienestä perheestä? - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jaahas..
Tietääkö se vaimo olevansa vaimo?
Tärkeä sulle, ja osa perhettänne? - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jaahas..
Tietääkö se vaimo olevansa vaimo?
Tärkeä sulle, ja osa perhettänne?Ja nauttii toisen mielenterveyshäiriöistä hmmmm, on tainnut itse ne aiheuttaakin.
- Anonyymi00004
Ehkä voisit hieman tarkentaa, kun en tuosta tunnista......
- Anonyymi00007
Ajat päälle?
Tapahtuispa joku vahinko?
Lisää koulutusta, eli muille muuta ja yhdelle turpiin?
Puukko keuhkoon?
Enpä kyllä muista. - Anonyymi00009
Aika paljonkin oli jonkun kans tuollaiseen liittyviä juttuja. Ikävää ettei ne toteutunut.
- Anonyymi00010
Palstalla/muualla? Sinä vai larppihahmos? :D
- Anonyymi00012
Muistan! Et ole pitänyt sanaasi :D
- Anonyymi00013
Pyysin vain että käytäisiin yhdessä paikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS722262Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.15905Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.52786Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke44711- 44687
- 47634
- 80616
- 50585
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35574Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29556