Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan.
Ylen kyselyssä vain kaksi prosenttia vastaajista kannattaa nykyisen hallituspohjan jatkamista ensi kevään eduskuntavaalien jälkeen
Edes hallituspuolueiden omat kannattajat eivät toivo jatkoa nykyiselle kokoomuksen, perussuomalaisten, RKP:n ja kristillisdemokraattien hallituspohjalle.
SDP:n johtama punavihreä hallitus saa eniten mainintoja (13 prosenttia)
Taloustutkimuksen paneelikyselyssä, mutta mikään vaihtoehto ei noussut muita selvemmäksi suosikiksi seuraavan hallituksen pohjaksi.
https://yle.fi/a/74-20241807
Yli puolet suomalaisista haluaisi SDP:n seuraavaan hallitukseen, käy ilmi Uutissuomalaisen USU-mielipidemittauksesta.
https://yle.fi/a/74-20218975
Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan.
29
121
Vastaukset 29
- Anonyymi00001
Olisiko niin, että kokoomus ei halua perussuomalaisia seuraavaan hallitukseen. Keskusta ei halua perussuomalaisten kanssa tehdä yhteistyötä. Perussuomalaiset eivät halua tehdä yhteistyötä demarien kanssa.
- Anonyymi00002
Pääasia ettei mikään oikeistolainen puolue pääse valtaan Suomessa!
- Anonyymi00003
Juuri niin !
Tätä sontaa on saatu tarpeeksi ! Parempi oikeisto kuin vasemmisto jos halutaan hyvinvointia! Vasemmistohan saa aikaan vain työttömyyttä ja kurjuutta omilla toimillaan.
Jotta päästään parempaan tarvitaan oikeistolaista tuottavaa yritystoimintaa!
On siis panostettava yritysten menestymiseen, koska vain siten saadaan talouteen sitä vauhtia, jolla koko maan elintaso nousee!
Siihen eivät ay:n masinoimat lakot auta ja nehän ovat se vasemmiston suurin saavutus tuotannon alalla!- Anonyymi00004
YXKAXEX kirjoitti:
Parempi oikeisto kuin vasemmisto jos halutaan hyvinvointia! Vasemmistohan saa aikaan vain työttömyyttä ja kurjuutta omilla toimillaan.
On siis panostettava yritysten menestymiseen, koska vain siten saadaan talouteen sitä vauhtia, jolla koko maan elintaso nousee!
Siihen eivät ay:n masinoimat lakot auta ja nehän ovat se vasemmiston suurin saavutus tuotannon alalla!Nykyinen parskokkarehallitus on Suomen historian huonoin hallitus: työttömyys ja valtionvelka ovat kasvaneet ja tuloerot revähtäneet. Erityisesti pienituloisia on körmyytetty. Rikkaimmille on annettu verohelpotuksia.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nykyinen parskokkarehallitus on Suomen historian huonoin hallitus: työttömyys ja valtionvelka ovat kasvaneet ja tuloerot revähtäneet. Erityisesti pienituloisia on körmyytetty. Rikkaimmille on annettu verohelpotuksia.
Niin sanoo demsri putin rolli jonka taloustiedot huitelee tukevasti alle nollan. Aatelkaapa kyseisen tyypin tätäkin juttuu..kuulemma köyhille annettu sadat milj. Jää pyörii suomen talouteen ikiajoiksi hehe. Ei reppana tajua senvertaa että ne milj. Solahtaa muutamalla töräyksellä ulkomaille. Ei jää muuta kuin ne satojen milj. Velat ja korot jäljelle hyvin nopsaan. Mutta vassarille olemattomalle aivo toiminnoille se on mahdotonta käsittää.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niin sanoo demsri putin rolli jonka taloustiedot huitelee tukevasti alle nollan. Aatelkaapa kyseisen tyypin tätäkin juttuu..kuulemma köyhille annettu sadat milj. Jää pyörii suomen talouteen ikiajoiksi hehe. Ei reppana tajua senvertaa että ne milj. Solahtaa muutamalla töräyksellä ulkomaille. Ei jää muuta kuin ne satojen milj. Velat ja korot jäljelle hyvin nopsaan. Mutta vassarille olemattomalle aivo toiminnoille se on mahdotonta käsittää.
Tekstisi paljastaa sinun matalan koulutus- ja sivistystasosi.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tekstisi paljastaa sinun matalan koulutus- ja sivistystasosi.
Sullahan sitä minkäänlaista sivistystä ole koskaan ollutkaan. Aatella miten tyhmä pitää olla hepun, joka väittää velkana otettu miljardi, jää suomeen pyörii ikiajoiksi jos se annetaan köyhille.
- Anonyymi00012
YXKAXEX kirjoitti:
Parempi oikeisto kuin vasemmisto jos halutaan hyvinvointia! Vasemmistohan saa aikaan vain työttömyyttä ja kurjuutta omilla toimillaan.
Siihen eivät ay:n masinoimat lakot auta ja nehän ovat se vasemmiston suurin saavutus tuotannon alalla!"Parempi oikeisto kuin vasemmisto jos halutaan hyvinvointia!"
Historia ja faktat osittaa kuitenkin toista.
"Vasemmistohan saa aikaan vain työttömyyttä ja kurjuutta omilla toimillaan."
Historia ja faktat kertoo juuri toista.
Herää nyt oikeaan todellisuuteen. - Anonyymi00016
Vasemmisto hallitus tietenkin ja ovet auki maailmalle. Tervetuloa Suomeen kaikki on ilmaista,näin saadaan väkiluku räjähdysmäisesti nousuu. Kielletään metsänhakkuut ja kaivokset. Maatalous tottakai. Ruoka kaukomaisfa energia tottakai pähkinänkuoresta ja ostetaan jätteetkin italianmafialta. Näin elintaso nousee ja päästöt vähenee.
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sullahan sitä minkäänlaista sivistystä ole koskaan ollutkaan. Aatella miten tyhmä pitää olla hepun, joka väittää velkana otettu miljardi, jää suomeen pyörii ikiajoiksi jos se annetaan köyhille.
KUKA. koska ja missä on sanonut, "että väittää velkana otettu miljardi, jää suomeen pyörii ikiajoiksi jos se annetaan köyhille.
Nyt Turun taudin idiootit ja kirkkoon paskantajien yhtymä vakuuttaa, että kun rahaa lapioidaan rikkaille ja heitä ja heidän yrityksiään tuetaan työttömyys vähenee, Valtion talous paranee jne. mutta kaikki tämä on mennyt juuri päin vastoin.
- Anonyymi00006
On oikein seuraavan hallituksen malli esim. Tämä pandan tapaus. Pandan ajaa maasta sakoo ja muu vassarien päätön lauma. Demarithan meinaa rosvota yrityksiltä 4miljardia tavalla tai toisella. Mutta se on varmaa että yrityksiä tulee lopettamaan hyvin paljon tai lähtevät maasta ja kaikki lindmannin ääliö porukan kuvittelemat miljardit jää saamatta..kun työttömyys räjähtää käsiin.
- Anonyymi00007
Minä ainakin haluan ja toivon....en kaipaa yhtään enempää verojen maksuja.
IS:n tiedot: Sdp valmistelee uutta veroa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012226444.html- Anonyymi00008
Demareissa järjenkäyttö on ehdottomasti kielletty.
- Anonyymi00010
Sdp:n valmistelema uusi vero sai haukut
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012227661.html
Jotain demarit pimittävät kun sanaksi pistetään PUOLLUSTUS. - Anonyymi00013
Suomelle odotettuakin kovempi kasvuennuste
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225198.html
Vai ei halua, siinä olette TE väärässä. Suomalaiset eivät halua velkaantua ja vaipua sosialismin ajamaan taantumaan jossa velkaa ei makseta takaisin, vastuu siirretään tuleville sukupolville, maksetaan kotona lymyämisestä ja norkoilusta muiden kustantamana, maahanmuuttajat jos tulevat niin tekevät Suomen hyväksi töitä jne.
Näitä suomalaiset toivovat ja myös saavat SE ON NÄHTY! - Anonyymi00014
Mitä ihmettä OrpoPurrat riehuvat tässäkin ketjussa? Ymmärrettävää on, että OrpoPurrilla on kauhu ja pelko persuuksissa odotellessa ensi huhtikuuta, mutta ette te meidän demarien mieltä muuta, ettekä voi estää solvaamisellanne SDPn voittokulkua. Totuus nyt vaan on, että tuskin kukaan on tyytyväinen nykyiseen hallitukseen ja sen ääliötoimiin.
- Anonyymi00015
Seuraavassa hallituksessa nähdään todellista ääliöitten toimintaa demareitten taholta. Joilla se talous osaaminen on vain lisää veroja ja lisää menoja. Mutta erittäin hyvä kun eu ja imf pakottaa venäjän mieliset demarit tekee vähä järkevämpää politiikkaa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Seuraavassa hallituksessa nähdään todellista ääliöitten toimintaa demareitten taholta. Joilla se talous osaaminen on vain lisää veroja ja lisää menoja. Mutta erittäin hyvä kun eu ja imf pakottaa venäjän mieliset demarit tekee vähä järkevämpää politiikkaa.
Kirpaisiko mielipidekirjoitus, johon vastasit? Pienenä neuvona vielä; opettele kirjoittamaan.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kirpaisiko mielipidekirjoitus, johon vastasit? Pienenä neuvona vielä; opettele kirjoittamaan.
Jospa kuule itse opettelisit maantavoille, nythän sä reppana osaat vain venäjänmielisenä putinin tavat.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Meehän demari putin rolli putinin syliin taas itkee, ethän muuta osaa. Aatelkaapa tuollainen venäjänmielinen on ollu pääluottamus mies. Tuollainen jos olis ollu samassa paikassa pääluottamus miehenä kuin mä töissä. Niin takuulla tuollaiselle tyypille järkättäs potkut.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Meehän demari putin rolli putinin syliin taas itkee, ethän muuta osaa. Aatelkaapa tuollainen venäjänmielinen on ollu pääluottamus mies. Tuollainen jos olis ollu samassa paikassa pääluottamus miehenä kuin mä töissä. Niin takuulla tuollaiselle tyypille järkättäs potkut.
Putinin syli on täynnä persuja.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Minä olen demari, en putinisti. Persut ovat putinisteja.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Samanlainen putinisti olet kuin sakoon urpot. Vain venäjänmielinen vastustaa ukrainan tukemista ja natoa jota tee aamusta iltaan.
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ladon taakse lahtiin.... YES, YES!
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Sosialisti on sosialisti vaikka voissa paistaisi.
- Anonyymi00023
Neljässä vuodessa ehtii kääriä hyvät rahat, mitä väliä. Ihan oikein teille työtä vieroksuville punikeille.
- Anonyymi00026
Tällä hallituksella on vain kaksi kannattajaa, Orpo ja Purra.
- Anonyymi00027
Ei muut kuin en itse ja pari niitten sukulaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4431731Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan951156Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63889Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49798Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43793Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11773- 123763
- 60740
- 39739
- 61707
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o37637- 50626
- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49557- 92556
- 52546
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518