Kaverini teki kenoon sellasen systeemin kymmenelle ruksille.Olen pelaillu sillä nyt jo toista viikkoa ja päivittäin on aina jotakin tullu,eilen jo tuli,että olen voitolla reilusti.Kyllä on tosiaan hieno systeemi,koska noilla eilisillä voittorahoillakin voin kenota jo kuukauden.Kaveri uhkas systeemiään alkaa myydä huutonetissä.Ei sillä tarkoitus ole täysosumaa saada,vaan 5-7 oikein ja melkein päivittäin homma toteutuu.
Voitto lähes päivittäin
3
2327
Vastaukset
- KENOpää
Muille tätä hienoa systeemiä, sillä muuten Veikkaus menee konkurssiin etkä enää itse pysty voittamaan.
Kerro vaikka vuoden päästä kuinka paljon olet plussalla, jos olet, sitten vaikka yhdessä kehitellään joku systeemi millä viedään rahat joltain ulkolaiselta kenolta?- ewiop
kaikennäkösiä ääliöitä löytyy... :D
luulla nyt että joku vedonlyöntisysteemi todella antaisi yli 100% palautusprosentin. Noh, toivottavasti olit vitsillä kirjottanu. - Amis-Jore
ewiop kirjoitti:
kaikennäkösiä ääliöitä löytyy... :D
luulla nyt että joku vedonlyöntisysteemi todella antaisi yli 100% palautusprosentin. Noh, toivottavasti olit vitsillä kirjottanu.Mitäx vitu välii sil pallautus % rosentilla on jos voittaa AINA?! Mulla on muten Corolla ja se tuoksuu Wunderbaumille!!
^_^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1164456Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv622567Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801665Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61123- 66864
- 21843
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 40806
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789- 62768