Kaverini teki kenoon sellasen systeemin kymmenelle ruksille.Olen pelaillu sillä nyt jo toista viikkoa ja päivittäin on aina jotakin tullu,eilen jo tuli,että olen voitolla reilusti.Kyllä on tosiaan hieno systeemi,koska noilla eilisillä voittorahoillakin voin kenota jo kuukauden.Kaveri uhkas systeemiään alkaa myydä huutonetissä.Ei sillä tarkoitus ole täysosumaa saada,vaan 5-7 oikein ja melkein päivittäin homma toteutuu.
Voitto lähes päivittäin
3
2309
Vastaukset
- KENOpää
Muille tätä hienoa systeemiä, sillä muuten Veikkaus menee konkurssiin etkä enää itse pysty voittamaan.
Kerro vaikka vuoden päästä kuinka paljon olet plussalla, jos olet, sitten vaikka yhdessä kehitellään joku systeemi millä viedään rahat joltain ulkolaiselta kenolta?- ewiop
kaikennäkösiä ääliöitä löytyy... :D
luulla nyt että joku vedonlyöntisysteemi todella antaisi yli 100% palautusprosentin. Noh, toivottavasti olit vitsillä kirjottanu. - Amis-Jore
ewiop kirjoitti:
kaikennäkösiä ääliöitä löytyy... :D
luulla nyt että joku vedonlyöntisysteemi todella antaisi yli 100% palautusprosentin. Noh, toivottavasti olit vitsillä kirjottanu.Mitäx vitu välii sil pallautus % rosentilla on jos voittaa AINA?! Mulla on muten Corolla ja se tuoksuu Wunderbaumille!!
^_^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937968
- 403812
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281033Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10810Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749