Pukamapuolueet vaan mukaan ja vot, sosialistinen islamilainen yhteisö on syntynyt!
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Outoo . Minä olen hindu ja kannatan sdp .
- Anonyymi00011
Et ole, vaan Esson baarin haiseva persuluuseri.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Et ole, vaan Esson baarin haiseva persuluuseri.
Prööt 💩💦
- Anonyymi00025
Anonyymi00012 kirjoitti:
Prööt 💩💦
Sprmaista pskaa symboloi tuo hymiöyhdistelmä..
- Anonyymi00002
Hahhaa persuilla paniikki, vain 2% haastatelluista kannattaa nykyhallitusta
- Anonyymi00003
Tuohan oli jo ennustettavissa, persut ja kokkarit kun eivät ole olleet kansalaisten asialla.
- Anonyymi00033
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tuohan oli jo ennustettavissa, persut ja kokkarit kun eivät ole olleet kansalaisten asialla.
Olet vaan ihmisperse. Selvästi siis.
- Anonyymi00004
Lisää veroja sdp vasureille. He tykkäävät siitä. Samoin sosiaalietuudet pois ja lainansaannin esto maailmalle. Eläköön vaan sosialistit vasemmisto omillansa.
- Anonyymi00013
Lypsää demulia edestä ja lopuksi antaa lasauttaa lastit suuhun. 😂
- Anonyymi00026
Anonyymi00013 kirjoitti:
Lypsää demulia edestä ja lopuksi antaa lasauttaa lastit suuhun. 😂
Persun unelma.
- Anonyymi00006
Päivä on pelastettu kun persu sai huonosta arvosanasta ison harmitus kohtauksen : )
- Anonyymi00007
Missä ongelma sinimustia ja Soinia fanittava ap sitähän sinä olet jo yli 3 vuotta päivittäin vailla ollut?
- Anonyymi00008
Pelkästä otsikosta jo näkee persun kirjoitustaidon tason. Yhdyssanoista ei hajuakaan🤣
- Anonyymi00010
Kun joskus näkisi päivän milloin sinä ap et vttuilisi avauksille jotka sinä olet kirjoittanut itse persuja niistä syyttäen joiden kirjoittamisen sinä Soinia isäksi kutsuva sinimustien fanittaja estät niiden häiritessä sinun persuvainoa ylläpidon suojista.
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kun joskus näkisi päivän milloin sinä ap et vttuilisi avauksille jotka sinä olet kirjoittanut itse persuja niistä syyttäen joiden kirjoittamisen sinä Soinia isäksi kutsuva sinimustien fanittaja estät niiden häiritessä sinun persuvainoa ylläpidon suojista.
Vasemmalla, oikealla, vasemmalla... Nenäsi suunta, jos jatkat vielä ruikuttamista ropeli.
- Anonyymi00022
Eli sinä saat kirjoittaa fantasioistasi, kuten siitä miten väittämäsi mukaan olit saunaklonkkuna kun isä-Timo saunoi, mutta minä en saa sanoa, että nyt riittää jatkuva valehtelusi?
- Anonyymi00009
Persuilla kylmä rinki pöllönsilmän ympärillä, kun huhtikuu vääjäämättä lähestyy.
- Anonyymi00018
Sitä päivää odotellessa että Nasimat ja kumppanit nousee hallitukseen persujen mamupolitiikan kiristyksiä vesittämään mm. teidän omaan pesään paskovien Soinistien avustuksella.
Tuskin maltan odottaa...😏 - Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sitä päivää odotellessa että Nasimat ja kumppanit nousee hallitukseen persujen mamupolitiikan kiristyksiä vesittämään mm. teidän omaan pesään paskovien Soinistien avustuksella.
Tuskin maltan odottaa...😏Kopiopersun ajatukset pyärivät ruskean silmän ympärillä...
- Anonyymi00034
Soinista tuli pelkkä ilmapallo. Menneen maailman mies.
- Anonyymi00014
Persu ja YLE🤣
- Anonyymi00020
Anonyymi00019
2026-08-24 23:16:54
Anonyymi00017 kirjoitti:
Vasemmalla, oikealla, vasemmalla... Nenäsi suunta, jos jatkat vielä ruikuttamista ropeli.
Lue lisää
Mitäs sitä *****lle muuta? - Anonyymi00028
Persuloisen harmitus näkyy jo Moskovaan asti : )
- Anonyymi00029
Vaan P.Väyrynen haluaa hallitukseksi sdp-kepu-persut.
Toimisko? - Anonyymi00031
Mölyllä ja ylläpidolla on sota koko ajan käynnissä. Haittapersu parasta laatua .
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411907Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101310- 1011057
- 102918
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66761
- 33652
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.69522Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78511