etten innostu taas. Järkevä kun olet, nainen. Meistä se, jolla on holtti tallella.
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
joo
- Anonyymi00002
ooj
- Anonyymi00003
-ok-
- Anonyymi00004
Holtti on ainakin itsellä mennyt aika päiviä… mutta tiedän, mitä haluan ja uskon siihen. Olen tosi kestävä siinä :)
- Anonyymi00005
Ei minun edes tarvitse käydä täällä palstalla. Uskot muiden laittamia viestejä kuitenkin minun laittamiksi aina, kun näet viestin, jonka haluaisit olevan sinulle. Palstan hienous. Ja kirous.
- Anonyymi00016
Totta tuo tekee kaikesta vaikeaa.
Yritettää siis pitää ne rakkaimat
Ihmiset ruutujen ulkopuolella
Niin on on parempi itse kullekkin
Naiselta
- Anonyymi00006
Rakastuitko?
- Anonyymi00007
Laittaisin viestiä, mutta taas hylkäät minut. Menin "vähän sekaisin" viimeisestä.
- Anonyymi00008
Sitä viestiä tai vastausta odottanut viikkokausia
Naiselta
🤣👧 - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Naiselta
🤣👧Olen nainen ja viestini meni miehelle.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Naiselta
🤣👧Mihin olet vastausta odottanut?
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mihin olet vastausta odottanut?
VIESTIIN ‼️
- Anonyymi00012
Mitään viimeistä ei ole ollut. Ei yhtään romanttista hetkeä, johon kannattais viitata.
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olen nainen ja viestini meni miehelle.
Riittääkö pojan näköinen nainen
- Anonyymi00014
Joo eihän meitä kukaan tunnista, eikä ikinä ole tunnistanutkaan😂 Asia selvä tiukennetaan otetta. Oon aikaisemmin miettinyt , että peli on jo menetetty, mikä on totuus
- Anonyymi00015
kaksi päivää sisällä
katuvalot olivat kuin jalokiviä
ilma kuin nestemäistä lasia
bussipysäkillä joskus kai
tuntui hyvältä ne
syksyn ensituulet
huomasin keltaiset lehdet nurmella
niin pian meni kesä
sama puu, jossa vasta oli silmut
pudotti ensimäiset kylmettyneet lehtensä
muistan sen erään syyspäivän
joka kuolemasta kai
teki taidetta kauneinta
mutta silti, kaikki kunnia Keith Richardsille
Rolling Stonesista
joka kappaleen Jumpin` Jack Flash sävelsi
en tiedä montakaan duurivoittoista kappaletta,
joista olen pitänyt
jopa hengelliset laulut, lastenlaulutkin
olivat surullisia
niinkuin vain laulut voivat olla
huume känni pieru
läl-läl-läl lieru Kiitos sinulle mies
Ymmärsit asian viimein ❤️
En mä pahalla tätä tehnyt
ja päätänyt
Naiselta- Anonyymi00017
Toisen pitää olla luja. Ehkä joskus on sitten sun vuoro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 681320
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98638
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574