Neuvonnan tiskillä oli silloin vain yksi myyjä, joka otti ylös luultavasti työnhakijan
tietoja. Asia kesti ja kesti. Toista myyjää ei paikalle kutsuttu, vaikka jono kasvoi.
Sanon nyt suoraan tämän ja toivottavasti tämä menee nyt kaikille perille. Minulla
on aikaa vaikka kuinka, muinulla on aikaa vaikka kuinka paljon odottaa vaikka tunti
tolkulla, että saan asiani hoidettua.
Mutta silloin Keskiviikkona olin kaupassa lähiomaiseni kanssa, joka joutui odottamaan minua, koska halusi tehdä ostoksemme rauhassa ja yhdessä.
Oliko siihen Prisman neuvontaan vain tullit joku kysylemään töitä? Voisko
jatkossa tälläiset tapaukset hoitaa jotenkin muuten, jossakin muualla kuin siinä
tiskillä tai edes pyytää toista myyjää siihen.
Ja toistan nyt vielä, että minua itseäni tilanne ei olisi haitannut niin paljoa, jos olisin ollutliikkeellä yksin, minulla olisi ollut aikaa vaikka kuinka paljon, mutta olin liikkeellä
lähiomaiseni kanssa ja hän odotti minua siellä kaupan puolella ja olin hänestä
huolissani.
Mitä tapahtui Prisman neuvonnassa Ke 19.08?
16
121
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Luulisin että ne työpaikat haetaan ihan jossain muualta, kun neuvonnasta.
- Anonyymi00002
Huvittaa kyllä tuo nykyprisman meininki. Neuvonta ei aina auki vaikka kauppa on auki ja pidetään yhtä kahta kassaa auki vaikka jonot on jo pitkällä hyllyjen välissä. Ysärillä oli kelpo meininki, kun suunnilleen jokainen kassa oli auki ja niitä oli paljon enemmän vieläpä. Nykyaika on vaan tällaista, että kaikki toimiva pilataan ja paskotaan.
- Anonyymi00003
Neuvonnassa on hakulomakkeet täytettäviksi.
- Anonyymi00004
Eikö ne täytetä kotona rauhassa eikä siinä tiskillä?
- Anonyymi00005
Prisman neuvonta / info on kyllä yksi iso vitsi. Mistä sinne saadaan ne kaikkein nyrpeimmät ja hitaimmat henkilöt?
Miksi se on info joka ei ole auki kaupan ollessa auki? - Anonyymi00006
Samaa mieltä, häpeä tahra se on. Et voi tehdä reklamaatioita sunnuntaisin kun neuvonta on kiinni.
- Anonyymi00007
Köyhillä on aikaa jonottaa!
- Anonyymi00008
Kassojakin auki turhan vähän
- Anonyymi00009
Kannattaisiko ottaa yhteyttä Etelä-Pohjanmaan Osuuskauppaan eikä täällä mussuttaa? Saattaisi olla enemmän hyötyä.
- Anonyymi00010
Missäpä ei palvelut vähenisi? Eloisalla, K-kauppojen vähenemisellä syynsä, ravintoloiden vähenemisellä, polttonestepaikkojen sulkemisella, teiden huonolla kunnolla yms..kaikella on syynsä, kulut. Ei vaan ola yrityksillä varaa pitää henkilökuntaa määräänsä enempää. Välillä tulee ruuhkaliikennettä, vaikka kotipizzassa, pitää olla iloinen kun töitä on niillä joilla sitä on. Pitäisikö vaikka kaupassa olla yksi ylimääräinen työntekijä odottamassa jos/kun joku asiakas tulee reklamoimaan pesukonettaan, opiskelija kysymään harjoittelupaikkaa, näkövammainen pyytää apua, tai on paikkaamattomia sairauslomia? Vastaavasti nostaa vaikka maidon hintaa 5 senttiä? Siitähän se mellakka syntyisi.
- Anonyymi00011
Mitä hittoa tänne kirjoitat, valita kauppaan tai käy ensineuvossa hakemassa apua ongelmiksi.
- Anonyymi00012
Rikkovatko enää prisman neuvonnassa käteistä? Cittarissa eivät suostu vaihtamaan. Hyvä kauppakeskus, jos ei prismankaan neuvonnassa saa käteistä rikottua.
- Anonyymi00013
Pankit on sitä varten.
- Anonyymi00014
Vie se omaisesi sairaalaan jos ei omilla jaloilla pysy, turha vaivojaan on mihinkään kaupan kassalle mennä valittaa.
- Anonyymi00015
On rankkaa
- Anonyymi00016
Suomalaisethan ovat tunnettuja jonottajia! Mikä mättää?? Olisiko pitänyt olla ämpärin jakelu, niin ei olisi jonottaminen ottanut päähän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.361316Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke631098Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63983- 58958
- 69816
- 51801
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81726Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le38708- 82692
Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su30645