Pitäis varmaan jo tajuta että kun tarpeeks kauan leikkii tulella, on riskinä että kaikki palaa maan tasalle... eikä meillä kummallakaan ole halua siihen tilanteeseen. Me ollaan nyt herätetty kanssaihmisissä ihmetystä ja tässä vasta oli suurenkin draaman aineksia ilmassa kun poistuin paikalta. No, eipä tarvi muiden kattoo salkkareita kun kattovat meidän toilailuja... Heh. Vieläköhän tähän sarjaan seuraa jotain jatkoa meidän osalta?! :D
Tunnisteita ei viitsi laittaa, jotain varovaisuuttaa kehiin.
tulella leikkiminen
22
352
Vastaukset 22
- Anonyymi00003
No älä ny apeeäijä ihan heti niitä WT-dramaturgioita väsää, anna hörhöille tilaa kirjoittaa kälyisiä ensin. Viihdettä pitää nääs olla. T naiselta
- Anonyymi00004
Kaikki kyllä palas aiksnaan, pidän siitä huolen.
- Anonyymi00005
Tiikeri Luppakorva Kakspyöräsellä ei poistu ku John Teerellä. Kuulemma.
-MetsolanMerkki - Anonyymi00006
Mun mielestä, jos on tosi vaikea ymmärtää, että tämä on ikävä-palsta eikä mitkään ilmasten prostituoitujen kokoontumisajot, niin vois siirtyä vaikka mielenterveyspalveluiden pariin, eikä tulla tännekin esittelemään heikkomielisyyttään.
- Anonyymi00007
Joo perkele häivytään tältä palstalta
Ja koko s24
Tää alkaa olla jo hiton noloa ..🫣
En pistä minäkään
Mutta kyllä silti taidan tunistaa sinut 🤣😂
Kun emme ole mitää teinikäisiä enää kumpikaan . - Anonyymi00008
Niiin, alkoi tulella leikkimään ja se vei koko käden.
- Anonyymi00010
pelle olet lapsiamme miehinä pidät minustakin sanoit että olen mieheksi syntynyt kielipää sara olet kauhea mies kaikki kukat tapat
- Anonyymi00009
Lapsellista touhua, whaat 👀.
Jos ’olit jo häne lähellä’, mikä esti?.
sivusta- Anonyymi00015
Ei oo sitte mun alotuksia. -n
- Anonyymi00016
looney tunes
https://www.youtube.com/watch?v=vVqUpW3MrKk&list=RDvVqUpW3MrKk&start_radio=1
- Anonyymi00012
https://youtu.be/y3NvMgbsVyM?si=MoMdlYYacFSvcNMf
*se veii koko kädeeen🎤🎶 ... niin veiiin *
Tunnustan
Tää biisi kuulostaa ihan mun tekemisiltä mies
Naispaholaseltasi tiedät kyllä keltä 😈❤️🔥🖤- Anonyymi00014
Voi Verkko-Sukkapää, ku et vieläkä ymmärrä.
- Anonyymi00017
"Luxia naamalle. Koko arvon edestä". -Verkkosukka-Kolehmainen
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Voi Verkko-Sukkapää, ku et vieläkä ymmärrä.
No mitä tämä guben emoji ei taas ymmärrä vireeniveli? T naiselta sivusta
- Anonyymi00013
Minä ainakin keskityn jatkossa elämään rakkaan naiseni kanssa.
- Anonyymi00018
Tuota et usko itsekään 😄
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Tuota et usko itsekään 😄
Olen kyllä tottunut siihen, että joillakin ihmisillä on hirveä tarve vetää alaspäin ihmisiä pelkästään kateuttaan ja pahansuopuuttaan. Se on niin suomalaista.
- Anonyymi00019
No minähän olen kiinnostunut kaikista. Toisinaan itsekin yllätyn, että häneenkinkö olen muodostanut tunnesiteen? Kaikista heistä, joihin en olisi koskaan tutustunut, jos olisi ollut kyse valinnastani.
Sitten muistan viettäneeni heidän seurassaan hajanaisia satunnaisia tunteja. Kyllähän siinä kohtaa ymmärrän, että kyse on ollut vuosisadan rakkaudesta. Ulkoapäin on varmaankin vaikuttanut hyvinkin sitoutuneelta suhteesta.😂😱👍- Anonyymi00020
Jep. Tunnesiteeski oli kuultavissa rääkäsystä. -sivu
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Lis. Etkä ilmeisesti ollu sitäkä paikalla todistamassa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Äitiäs vtuttaa varmaan vieläkin ensi rääkäisys. Sivusta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2081568
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka182811- 51750
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm55747Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s36704Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät385681Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k50532- 30531
- 18525
Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19516