Onko täällä muita miehiä jotka kiihottuvat sukkahousuista naisella. Paras on tietysti sukat ja sukkanauha liivit mutta niiden puutteessa sukkahousut toimivat myös.
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Sukkanauhat on liian työläät, sukkahousut ja stayupit on kylläkin käytössä. Avosukkahousut on tosi kätevät, tai miehille tehdyt "Pipe" sukkahousut. Sellaiset on nytkin jalassa. Nätti hame ja ilta-ajelulle...
- Anonyymi00005
Buaahaa spede buaahaa
- Anonyymi00002
Nämä reiteen ulottuvat sukat on aika kivat, päällä vaikka pikkuinen hame. Pysyy jalassa ilman sukkanauhoja. Itse en tykkää sukkanauhaliiveistä.
- Anonyymi00006
Mee sirkukseen friikki
- Anonyymi00003
Ei kiihota se, mutta eläkepapalla sukkaset olisi kivat kuten myös verkkosukkaset?
- Anonyymi00004
Olen 172/65 ja kovana seisova 17/4.5, tykkään pitää salaa nättejä pikkareita ja stayup sukkia, olen vielä kokematon miesten kanssa. Haluisin kyllä olla jonkun pikku huorana ja antaa peppua ja ottaa suihin. +60ukm
- Anonyymi00009
Valkoiset stay up sukat ja siihen korkean profiilin tangat. On aika kiihottava näky. Siihen sopiva hame.
- Anonyymi00010
Olen sitä ikäpolvea, että silloin "vanhaan hyvään aikaan" naiselliseen pukeutumiseen kuului nylonit.
Yksinkertaisesti sen minkä nuorena oppii, niin sen vanhana taitaa. Ja tämä mieltymys on säilynyt läpi iän
Harmi että hameiden ja sitä mukaa nylonien käyttö on arkielämässä vähentynyt, mutta ehkä se herkku sen vuoksi miellyttää silmää entistä enemmän, näiden vuosien jälkeen.
Itselläni ei ole niinkään suurta eroa, että onko jalassa sukkahousut, vai sukat (liiveillä tai stayupit) oletan että naiset ovat arjessa sen verran mukavuuden haluisia, että ne ovat sukkahousut, mutta itselleni riittää nähdä siro sääripari "parhaimmillaan" - Anonyymi00011
Suosin sukkahousuja, koska nylon peittää myös lantion, pepun ja kaikkein pyhimmän. Mikään ei voita ihania nylonsääriä ja suloisia sukkisvarpaita, joita saa hyväillä ja suudella. Sukkahousut naisella ja miehellä, molempi parempi
- Anonyymi00012
Ja pierua pukkaa nylonin välistä
- Anonyymi00013
Sukkissääret korkkareiden ja hameen kanssa parasta, mitä voi nähdä. Valitettavasti niitä ei nykyään juurikaan näy, enemmän jotain lököfarkkuja tai collegehousuja.
- Anonyymi00014
Sama mieltä,niin kaunista
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sama mieltä,niin kaunista
Tarviiko sitä huoralta näyttää häh
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei huoralta vaan nimen omaan naiselta. Mikään ei piristä päivää enemmän kun ottaa naisellinen nainen poikittain polville, ja piiskata pylly kauniin punaiseksi. Ja naisella asuna nimen omaan nylonit ja sukkanauhaliivi kruuna massa toimituksen.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei huoralta vaan nimen omaan naiselta. Mikään ei piristä päivää enemmän kun ottaa naisellinen nainen poikittain polville, ja piiskata pylly kauniin punaiseksi. Ja naisella asuna nimen omaan nylonit ja sukkanauhaliivi kruuna massa toimituksen.
Multa tulee paska ku piiskaa
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Eihän tuo mikään huoran asu ole, vaan upean naisen näyttävä naisellinen asu.
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei ole minulta pois, jos joku saa "aamuseisokin" kun näkee naisen yöpuvun housuissa maitohyllyllä. Ja ihan samalla tavalla minä ihmettelen "nykyajan" menoa, missä treenivaatteet ei olekkaan treenaamista varten.
Itselleni hameissa ja nyloneissa on eroa ja naisellinen arki pukeutuminen eroaa vaikkapa siitä pukeutumisesta millä mennään bailaamaan. (seksityöläisistä puhumattakaan.) Ja kun nyt sukkahousuista puhutaan, niin ehkä tässäkin on se pieni piiloon jäävä symbolinen ero housuosasta vs. stayupit / liivisukat.
Ymmärrän hyvin, että se aika ja maailma ei palaa mihin minä olen kasvanut. Mutta onko sukkahousut ja treenihousut oman aikansa pikku flirttiä, missä annetaan ymmärtää, mutta ei ymmärretä antaa?
- Anonyymi00020
Ei kai sukkahousuissa ole mitään vihjailevaa? Ne vain ovat erittäin kauniit hoikkien säärten ympärillä hameen kanssa. Suomalaistenkin pitäisi uskaltaa enemmän rohkaistua ja pukeutua rohkeammin ja näyttää, jos on jotain näytettävää tai näyttävää. Sama koskee miehiäkin, ei siistissä pukeutumisessa ole mitään kummallista.
- Anonyymi00022
Vanhaan hyvään aikaan, sukkahousuja markkinoitiin pienellä eroottisella twistillä. Tosinaan vähän enemmän tosinaan vähän vähemmän. Asiaa on käsittääkseni jopa tutkittu, mutta tähän hätään minulla ei sellaista ole linkata.
Sehän ei yleensä ollut mitään silmiin pistävää tai provosoivaa. Yleensä siis puhuttiin glamourista, ja siitä miten viimeistelet juhallisen asun, mutta onhan niitä sloganeita, missä miehillä on aina aikaa nähdä siro sääripari, ja joskus sukkahousujen malleissa tai nimissä on ollut aijottain aika provosoiviakin nimiä.
- Anonyymi00021
Pikkarit mitkä on auki alhaalta on kuumat!
- Anonyymi00023
Onhan ne molemmat mukavia vaihteluna. Muistan eräänkin kerran, kun vaimon kanssa tavattiin Espanjassa, kun olin 8 kk:n työkeikalla ulkomailla. Olin hotellilla häntä vastassa, kun hän lensi Suomesta. Rouva oli jättänyt pikkarit pois koneessa ja pelkät sukkikset mekon alla. Haarakiila oli aivan märkä, kun nostin mekon pois ja revin reiän sukkiksiin ja nuolin pillua niin perusteellisesti, että koko naama oli mehujen peitossa. Sitten painoin kalun sisään. Käännyttiin ja rouva ratsasti, jolloin oli tilaisuus poistaa rintaliivit ja puristella isohkoja rintoja. Hetken päästä saimme orgasmin samaaan aikaan ja pillu oli täynnä spermaa. Olipa mukava pikku yllätys rouvalta.
- Anonyymi00024
Punainen tai valkoinen. Siihen saman väriset strigit ja rintsikat.
- Anonyymi00025
En ehkä pienenä ollut juurikaan kiinnostunut sukkahousuista, mutta jossain siinä esibuperteetti iässä löydettiin parhaan kaverin kanssa hänen kaksoissiskon tyhjä sukkahousu paketti, jossa oli kuva teinitytöstä kaksinkerroin sukkahousuissa ja solmuun sidotussa paidassa.
Aikamme sitä ihailtuamme kaveri tokaisi jotain, ettei hänen siskonsakkaan käytä pikkareita sukkahousujen kanssa. Kuvan tyttö oli ilman, niin että sukkiksen vahvistettu housuosa hoiti sen homman. Tuntuuvat kuulemma paremmalta ilman.
Siitä se sitten lähti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70882
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22862- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha548781- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561